HAYAL

2.9K 135 10
                                    

Eve girdim. Kapının arkasına geçip bir müddet kıpırdamadan öylece kaldım. Sonunda kafamı sallayıp kendimi öne ittim ve  yukarıya çıkıp odama girdim. Balkondan bakmaya cesaret edemiyordum. Hayaldi Defne. Sadece aşırı gerçekçiliği olan bir hayal. 2 sene önce olduğu gibi. 


Artık uyumam gerekiyordu. Yarın okuluma gidecektim ve hiç bir şey olmamış gibi hayatıma devam edecektim. 


Yapabilecek miydim? 

Yapmak zorundaydım. 


Ellerimi saçıma geçirdim. Düşünmeye başladım. Ne oldu da yüzünü bile unutacak kadar uzaklaşmıştık böyle. Sesinin bana yabancı gelmesi. 


Abartma Defne. Üstelik son yaptığını unutamazsın. 


Neden gelmişti o halde? Ne yapıyor her akşam evimin altında? Neden duruyor öylece?  Kafayı yiyecektim galiba. 


Aşağıya indim. Annem babam hepsi yatmıştı. Oturma odasına geçtiğimde Doruk'un balkonda olduğunu gördüm. Balkona doğru  ilerlediğimde Doruk'un balkonda sigara içtiğini gördüm. Yanına gidip elinden sigarasını alıp yanındaki sandalyeye oturdum. 


Bacak bacak üstüne atmışken birden toparlanıp bana sinirli sinirli bakmaya başladı. "Ne yaptığını sanıyorsun sen?" 


parmaklarımın arasındaki sigarayı ağzıma götürüp içime çektim. Akciğerime nüfüz eden sigara dumanı öksürmeme neden olmuştu. "Ne yaptığını sanıyorsun dedim sana Defne!" 


"Kör müsün Doruk?" 


"Ver şunu bana." 


"İlk defa böyle bir şey yapıyorum. Son olacak söz." 


"Kafayı yedirteceksin bana!" 


Onu dinlemeyerek bir kez daha içime çektim sigaranın o zehirli dumanını. 


Başımı döndürmüştü "Başım dönüyor." 


"İlk olduğu belli zaten. O nasıl bir sigara  tutuşu." 


Ne olmuş sigarayı baş parmağım ve işaret parmağımla tutuyorsam? Ters bir bakış attım Doruk'a




-


Gece  kaçıncı kafayı yeyişimde uyuya kalmıştım hatırlamıyorum. Neyse ki sonunda sabah olmuştu. 


Hazırlanıp hemen okula gitmek istiyordum. Daha ilk günümü bitirmiş olsam bile gerçektende üniversite ve lise arasında çok fark vardı. Kim bilir daha neleri garipseyecektim. 



Alttan pileli bordo kareli bir etek ve dizime kadar gelen bir çorap giydim üstten de beyaz bir tişört giydim. Kahverengi çantamı da alıp çıktım evden.  Bu gün babamla gitmeyecektim. Yarenle konuşa konuşa hemen gideriz diye düşünmüştüm. 

KARANLIK TEKLİFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin