Öğle arasından önceki son derse girmiştik dersimiz matematikti hocamız gençti üstelik dersi de güzel anlatıyordu.Aslında matematik dersiyle pek fazla bir problemim yoktu karneme ya 60 civarı ya da 70 civarı geliyordu. Dersin ilk dakikaları gayet iyiydi ama daha sonra biraz sıkılıp sınıfa göz gezdirdim. Kimisi derse pür dikkat odaklanmışken kimisi defterine bir şeyler karalıyordu. Pencere kenarında duran bir çocuk dikkatimi çekti ben ona baktığım sırada o da bana bakınca biraz utandım ama gözlerimi üzerinden çekmedim. Dudakları yukarıya doğru hafifçe kıvrıldığında önüme dönebildim ancak . Ah. Bu çok utanç verici bir şeydi. Zor olsa da kendimi tekrar derse odaklamaya çalıştım tam derse daldım diyorken zil çalmıştı. Kantine inmek için ayağa kalktığımda cam kenarında ki çocuk yanıma geldi. "Merhaba ben Caner. İstersen öğle yemeğinde sana eşlik edebilirim he bir de okulu gezmek istersen sana rehberlik yaparım" Çok güler yüzlü bir insana benziyordu. Teklifini kabul edip kantine indik kantinciye tost ve karışık meyve suyu istediğimi söyleyip bir masaya yerleştik Caner'le.
"Neden bir şeyler almadın ?" diye bir soru yönelttim.
"Öğle yemeği ile pek aram olmaz bu arada adın Defne'ydi değil mi ?"
Kafamı evet dercesine salladım.
"Memnun oldum Defne. Umarım sende memnun olmuşsundur. Ee Okulu sevdin mi ?"
Sırıtarak cevap verdim." Eski okuluma bin basar bence."
O da güldü.
Çok iyi bir insandı dış görünüşünden de belliydi zaten. Öğle yemeğini yedikten sonra bahçeye çıktık biraz. Sivil giydiğim için çok göze batıyordum sanırım ya da ben mi kuruntu yapıyordum bilmiyorum ama bir kaç göz üzerimdeydi.
"Caner neden herkes bana bakıyor gibi?"
Biraz güldü ve sonra cevapladı " Yenisin ya ondandır. Bir kaç gün sonra alışırsın." Elini sırtıma koyup beni çardağa doğru ittirdi. " Gel oturalım şöyle sana yapmaman gerekenleri anlatacağım."
Neden bahsediyordu ? Bana oturup okul kurallarını mı anlatacaktı cidden!
"Caner ilk okul birinci sınıfa gelmediğimi sanıyordum."
Bana 'Sen ciddi misin?' Bakışlarından fırlattı ve söze başladı. "Bunlar okul kuralları değil. Bu okulda okuyacaksan bazı kişilere karşı yapman gereken şeyler. Sana bunları anlatacağım." Dedi ve arkaya yaslanıp ellerini kafasının arkasında birleştirdi bense söylediklerini idrak etmeye çalışıyordum.
Çok geçmeden söze başladı. " Bak şimdi okulun en popüler erkeği adı Kaya , ve okulun en popüler kızı adı Kübra. Bu iki çift lise 1. sınıftan beri efsane bir aşk yaşamıştı ama bu senenin 1. döneminde kimse tarafından bilinmeyen bir nedenden dolayı ilişkileri sona erdi. Ama Kübra'nın davranışlarından yola çıkarsan sanırım ilişkiyi bitiren kişi Kaya'ydı. Kübra , Kayanın yanında gördüğü kızların ya adını çıkarır ya da kavga çıkarır. Her ikisinden birisi ya da daha ağır şeyler. Kübra kafasına ne eserse yapabilecek bir kişi. Yani demem o ki aklın varsa Kaya dan uzak dur."
Bu cümle gülmeme hatta anırmama sebep olmuştu. Ama bu çok saçma bir şeydi. Anlam veremiyorum böyle kızlara. Bu düşüncelerden uzaklaşıp aklıma koca bir yer eden sorularımı Caner'e yönelttim "Hangi sınıfta peki bu Kaya ve Kübra ikilisi ?"
Caner'in verdiği cevap şok olmama neden olmuştu "Bizim sınıfta."
"Kübra dediğin hangi kız tarif etsene biraz." dedim merakla.
Caner konuşmaya başladığında pür dikkat onu dinliyordum her ne kadar saçma olsa da bir o kadar da heyecanlıydı. "Sabah sırana gelmişti ya bir kız o işte. Bak diyorum sana o kızdan uzak dur. Sahi sana ne demişti orada ?"
"Kaan dı sanırım yerine benim geldiğim çocuk onun hakkında bir şeyler dedi pek hatırlamıyorum ama daha çok tehdit edermiş gibi bir hali vardı."
Caner bir anda rahatça oturduğu bir pozisyondan doğrulup yüzüme doğru şaşkın şaşkın baktı."Ne yani sana Kaan dan mı bahsetti?" Sesindeki tondan çok şaşırmış olduğunu anladım.
"Evet de ne var ki bunda anlayamadım ben."
"Tahminlerimize göre ilişkiyi Kaya'nın bitirdiğini demiştik ya. Kübra daha sonra Kaan ile çıkmıştı sanırım Kaya'ya olan siniri yüzünden. Bu aralarında ki döngüye biz 3K('K'aya,'K'übra,'K'aan) döngüsü diyoruz. 3G gibi hani" deyip gülmeye başladı bende ona katılarak gülmeye başladım. Caner gerçekten de komik bir çocuktu.
Bir kaç bir şey daha konuştuktan sonra zil çaldı ve sınıfa doğru ilerledik kalan son 3 ders de sorunsuz bitti. Okul çıkışı eve doğru ilerlemeye başladım. İlk günüm de böylece sona erdi.
Not:Arkadaşlar bu gün 3.Bölüm(Part1 ve Part2 olmak üzere) ve 4.Bölümü yayınladım. Lütfen emeğimin karşılığını verin ve 1 saniyenizi bile almayacak bir işi -oy vermeyi- benden esirgemeyin . Yorumlarınızda hikayeye yön verebilecek bir öneme sahip. Okuyorsanız lütfen bir iz gösterin. :) Öpüldünüüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK TEKLİF
Novela Juvenilİçi serseri, eğlenmeye düşkün erkek dolu okulda tek saf kız olan Defne. Hikayenin beyaz kahramanı. Yaşadıklarından dolayı hasta numarası yapıp okula gitmeyi erteliyor. Peki bu ne kadar sürebilir? Başladığı yeni okulunda işler eski okulundan d...