"Pomôž mi." nebol to ani príkaz, ale ani som to nepovedala veľmi vľúdne.
Podal mi ruku a ja som sa jej chytila. Dvihol ma napriek môjmu syknutiu od bolesti.
"Čo si tu robila?!" vrhol na mňa pohľad alá drbe ti?
Nahodila som debilný úsmev. Sama neviem prečo.
"Ryan sa nudil a vy ste prišli pod ruku." mykla som plecami a obzrela sa dookola. Videla som mŕtve telo Jasona a ďalších troch ľudí. Shit, jeden zdrhol.
"To vám teda dík. Nevedel som kto to bol a začali sme strieľať." zlomyseľne sa usmial "Škoda, že sme nikoho netrafili." pozrel mi do očí.
Hneď som mala lepší pocit. Poskočilo mi srdce.
Nepotrebuješ s tým pomôcť?" prezeral si moje rameno. Potom skĺzol nižšie. Prevrátila som nad ním očami.
"Ani nie. Len sa potrebujem dostať domov." divím sa, že som to zo seba vôbec dostala cez tú prenikavú bolesť.
Nasilu som zatvorila oči a predýchavala situáciu.
"Bieber, toto musíš vidieť." ozval sa odniekiaľ Lil. Hlas mal podfarbený smiachom. Asi viem kde je.
Justin ma trochu podopieral, keď sme kráčali za Lilovým hlasom. Presne ako som predpovedala, stál nad Jasonovým telom a uškŕňal sa od ucha k uchu.
"Zaujímalo by ma, kto mu to spravil. Podal by som mu ruku. Ten chalan bol šialene otravný."
"Hej...bol." bez štipky súcitu som do toho kreténa na zemi trošku silnejšie, ako bolo potrebné, kopla.
"Nazdar, Mia. Čo ty tu?" otočil sa na mňa. Bol prekvapený.
"To sa pýtaš teraz? Keď ste po nás strieľali?" pobavene som nadvihla obočie.
"Ja som po tebe nestrieľal. Ja som len odvracal útok." vyhýbal mi očami: "Kto ho zabil?" snažil sa zmeniť tému.
"Nechcel mi dať kufrík." odula som spodnú peru a schválne mu priamo neodpovedala. Hádam to chalanovi dôjde aj samému.
"Ty?" zas bol prekvapený.
"Nie. Ja som ho len mučila. Najprv jedna noha, potom druhá. Nedal sa... chudáčik. Potom gule. Nakoniec ho zabil jeden z jeho chlapov." ľahostajne som vysvetľovala. Obzrela som sa okolo seba a ukázala na toho chalana, ktorý ho zabil. "Tamten."
"Nezdáš sa." prehodil Lil. Ja som naňho hodil vražedný pohľad. Ja som schopná veľa vecí, tak nechápem prečo to ľudia zistia až potom, čo sa dačo stane.
"Mali by sme ti vybrať tú guľku z pleca." navrhol Bieber a ja som musela súhlasiť.
***
"Povedala som nie... sakra nepribližul sa s tým ku mne. Fuck! Shit!" hádzala som okolo seba rukami v snahe dostať ho odo mňa, čo najďalej. Aj tak sa stále snažil. "Justin!" precedila som pomedzi zuby a sykla od bolesti, keď mi tú handričku priložil na ranu.
Neznášam dezinfekciu. Aj tak je to na dve veci...
"Nehýb sa." nechápem ako môže byť takto pokojný, keď mi toto robí.
"To sa nedá. Chcela by som vidieť teba na mojom mieste." zazrela som naňho a on konečne sklapol. Poslednýkrát som sa mykla a on odložil tú prekliatu vec.
"Ak ťa bolelo toto, bojím sa pokračovať." zasmial sa na vlastnom nevidarenom vtipe.
Odvrátila som sa, keď mi ukázal tie "kliešte", či čo to bolo. Niečo ako nožnice, ale koniec toho bol zahnutý.
YOU ARE READING
Danger (JBFF) SK
ActionJe ťažké žiť s pocitom, že na vás nikomu nezáleží. Je ťažké viesť normálny život, keď už od narodenia nežijete normálne. Je ťažké prežiť v tomto krutom svete. Je ťažké žiť s vedomím, že ste na svete na všetko sám. Je ťažké veriť niekomu. Ale najť...