18. I love your nipples

2.4K 75 5
                                    

Janušik môj perverzný (:P) venujem ti časť, bejbe :D zlato uži si to a bacha dievča, Boh ťa sleduje :D (posledné slová si nevšímajte, nikto, to sú ešte účinky toho, čo som napísala v tejto časti :DD) všetkým prajem príjemné čítanie :* vlastne... Januš, tebe sa venuje len prvá polovička časti, pretože ty rada erotikuš :DD druhú polovicu venujem vám všetkým, mojim čitateľom, čo milujete tie roztomilé a šťastné časti mojej story :3

Z pohľadu Vanessy:

"Chceš vidieť svoju babu ako pred tebou masturbuje?" zašepkala som tesne pri jeho uchu, ako som sa ku Justinovi nakláňala. Videla som jeho nadržaný pohľad, ktorý hovoril sám za seba. Naprázdno prehltol a pomaly prikývol.

Videla som ako mu stál, už len pri tej myšlienke, že si budem robiť dobre, takže keď som svojou rukou pohla a prstami prešla po vlastnej kľučnej kosti, jeho dych sa zadrhol a celý stuhol očakávaním. Pohyboval len očami, ktoré sledovali moje prsty.

"Ešte si nič nespravila a mne sa zdá, že sa urobím." zastonal, ako som si ukazovákom prešla po uličke medzi mojimi prsiami. Bavilo ma sledovať jeho reakcie na dotyky, ktoré ani necítil, ale tak isto ma to vzrušovalo. Ten pohľad blúdiaci spolu s mojimi pstami. Vpodstate som mu práve ovládala oči, ktoré hypnotizovali moju ruku. Kde som sa dotkla, tam som pocítila slabý záchvev, ako tadiaľ prešiel Justinov skúmavý pohľad.

Skĺzla som o pár desiatok centimetrov nižšie a tentoraz obchádzala pupok. Vlastný dotyk som cítila ako niekoho iného.

Po celom tele mi prebehol mráz, ako som zavadila o krajku mojich čipkovaných nohavičiek. Prekvapilo ma, keď spolu so mnou zavzdychal aj Justin. Akoby sa vcítil do mojej kože a vnímal všetky moje pocity.

"Nechceš mi pomôcť?" so zatvorenými očami som mu ponúkla menšiu dopomoc. Vôbec nereagoval a len pozeral na moje podbruško, kde mi zastali prsty tesne za lemom nohavičiek. Po chvíli som ju odtiaľ vytiahla a chytila ňou Justinovu ruku. Cítila som ako sa triasol. Potiahla som ho bližšie ku sebe, až ležal tesne natlačený na mojom boku. Jeho rukou som si zamierila dolu po bruchu. Bol až príliš jemný, čo ma neskutočne šteklilo, ale nesmiala som sa. Bolo to príjemné šteklenie.

Striaslo ma, keď sa jeho končeky prstov dotkli mojeho podbruška. Zrazu, akoby sa prebral a začal rukou hýbať aj sám. Moju ruku odtisol bokom, takže spadla na posteľ vedľa mňa. 

Mala som zatvorené oči, ale keď som ich otvorila, pred tvárou sa mi vynoril Justinov spokojný výraz, ako som zrazu zavzdychala. Úsmev mu rozžiaril celú tvár. Jeho oči nabrali až prehnane sladkú hnedú, skoro som tam zahliadla náznak zlatej.

Otvorila som ústa v úžase, ako ma jeho prsty hladili nižšie od podbruška. Už bol skoro tam, pod nohavičkami, ale tenká látka ho od mojeho miestečka oddeľovala.

"No ták...stiahni ich." zastonala som, ako som pocítila, že sa jeho prsty votreli pod čipku. Nedostal sa ďaleko, ale postačilo to na to, aby som pocítila známi chtíč lejúci sa mi celým telom. Potichu som zakňučala a tým ho popohnala, aby začal konať.

Jeho pery sa stretli s mojou rozhorúčenou pokožkou na krku, kde zanechával malé vlhké stopy svojich bozkov. Rukou potiahol za lem nohavičiek. Pomaly, vážne mučivo pomaly, mi ich začal sťahovať. Svojou voľnou rukou sa udržiaval nahnutý nado mnou, zatiaľ čo jeho ruka putovala dolu mojimi stehnami a pery sa kĺzali od kľučnej kosti smerom nadol.

S každým bozkom sa posunul nižšie. Kým mi stiahol nohavičky úplne, jeho tvár bola zarovno s mojím podbruškom, kde sa mi práve zakusol do pupku a potiahol. Môj chrbát sa samovoľne prehol, čo spôsobilo ešte väčšiu blízkosť k Justinovím ústam.

Danger (JBFF) SKWhere stories live. Discover now