Časť venujem tebe Janka555 :D ty si domysli prečo asi... dúfam, že sa časť bude páčiť.
"Chcem ťa." tiché zašepkanie ma úplne opantalo. Ten jeho krásny hlas a nežné bozky, ktoré sa každou sekundou menili na viac a viac vášnivejšie, ma totálne paralizovali.
Môj mozog mi vravel, aby som sa od neho odtiahla, ale moje telo, opité telo, chcelo viac ako len bozky. A keďže ja som v podnapitom stave veľmi nepredvídaťeľná, ani sama som nevedela, čo sa chystám spraviť.
Veľmi pomaly a veľmi zvodne som sa k nemu otočila a obkrútila mu ruky okolo krku. Takto som si ho k sebe pritiahla a necelý centimeter od jeho pier zastala. Uškrnula som sa mu na pery a jemne sa mu o ne obtrela.
"Aj ja." vydýchla som mu pri kútiku úst."Ale to by si ma musel opiť ešte viac." zaškerila som sa.
Odtiahla som sa od neho a sledovala jeho reakciu. Oči sa mu rozšírilli tak, že mu skoro nobolo vidno dúhovky. Teraz ich mal skoro čierne.
Je neskutočne sexi...prehovorilo moje podvedomie. Oh nie...zmizni. Kričala som naň, aj keď to bolo trhnuté. V podstate teraz v myšlienkach kričím na svoje podvedomie. Vážne mi preskočilo.
"Pozývam na pohárik." znova sa usmial. Nemohla som odmietnuť, veď sa chcem zabaviť. To by neboli potom narodky.
"Kaysee, dvakrát martiny. Chladené." mrkol na ňu a otočil sa na mňa. "Ták, ako sa ti páči párty?"
Popravde sa mi páči veľmi. Bar je plný, ľudia sa bavia, baby tancujú pri tyčiach, to ma prekvapilo a hudba s osvetlením sú bombové. Farebné laseriky sa mihajú v rytme electro pesničiek. Milujem to tu.
"Je to úžastné. Všetko je úplne podľa mojích predstáv, dokonca ešte lepšie." rozplívala som sa nad celým klubom.
"Aj ja si myslím. Jane to musíš vynahradiť." vzal do rúk poháriky, ktoré mu podala Kaysee. Jeden podal mne.
"Na nás." vykríkla som a napila sa.
Justin ma prekvapene, ale aj pobavene pozoroval a ako aj ja vypil pár glgov martiny.
Mia. Poď sem hore!" začula som prenikavý krik trochu napitej Jane. Obzrela som sa a uvidela ju stáť na tom pódiu, kde sú tiče pre tanečnice. Predvádzala svoj sexi tanček obtierajúc sa o Ryana, ktorý mimochodom celý ztuhol. (viete ako to myslím :D)
"Ospravedlň ma." žmurkla osm na Justina a predierala sa ku Jane. Všimla som si pri nej aj Lauren a Aedrin.
Predvádzali tam svoje prednosti. Nebolo ťažké si ich nevšimnúť. Obe mali na sebe iba push-up podprsenku a tanga. Kôli nim sa sem nahrnulo pekne veľa chlapov. Budem musieť zohnať ochranku, aby mi sem neliezli nejaké storočné orangutany.
Vyštverala som sa ku nim a začala sa smiať, keď som uvidela Jane. Sedela v tureckom sede, pričom mala nohy obkrútené okolo tyči. Obzerala sa po celej miestnosti, akoby nevedela kde je.
Keď si ma všimla vyskočila na nohy tak rýchlo, akoby ani nepila a netackala sa. Obdiv pre ňu.
"Dámi a páni...vlastne baby a chalani? Srať na to. Chcem vám predstaviť oslávenkiňu. Mia, poď ku mne." rukou urobila neurčité gesto. Pomalým a neistým krokom som došla až ku nej. Nie že by som sa bála ísť na pódium, skôr som sa bála, čo povie.
"Toto tu, ľudia, je moja úplne najlepšia a najdesivejšia kamoška, ktorú mám neskutočne rada. Takže, ak ju dneska niekto pretiahne a jej sa to nebude páčiť...buďte si istý, že ja sa to dozviem, a odtrhnem vám gule." pretočila som očami nad výberom slov. Keď je Jane opitá stojí to za to."Ale to neni to hlavné, čo chcem povedať. Chcem oznámiť, že ty..." ukázala na mňa"...ty, si tá najúžastnejšia osoba na svete, aspoň podľa mňa...Ryan ty si iná kategória... no proste Mia, ty si zaslúžiš mať super život a byť ako normálny človek, a aby si sa už konečne preniesla cez TO, ty vieš čo. Ja len dúfam, že sa z teba stane ten človek, ktorý si bola pred TÝM, ty vieš čím." chcela som ju objať, ale ona sa zrazu zviezla na zem a začala sa smiať. Kľakla som si ku nej a vtiahla ju do medvedieho objatia.
YOU ARE READING
Danger (JBFF) SK
ActionJe ťažké žiť s pocitom, že na vás nikomu nezáleží. Je ťažké viesť normálny život, keď už od narodenia nežijete normálne. Je ťažké prežiť v tomto krutom svete. Je ťažké žiť s vedomím, že ste na svete na všetko sám. Je ťažké veriť niekomu. Ale najť...