Terysek123 ty mi čítaš myšlienky??? :D presne to som mala v pláne...
S pohľadu Vanessy:
"Kto to bol? Vyzerali dosť zastrašujúco." zasmial sa Elias, keď prenastavoval nejaké lyže.
"Bývalý frajer a bývalý parťáci. Nerieš to." mávla som nad tým rukou a sledovala, ako sa jeho svaly na rukách napínaly, keď dvíhal a skladal lyžiarky.
"To je ťažké, neriešiť ich, keď sa okolo teba krútia." zamrmlal. "Nemám z nich dobrý pocit." zachechtla som sa. Keby vedel niečo o mne, taktiež by mal zlý pocit.
"Sú neškodný, neboj." obzerala som si prilby, aj keď som nemala v pláne niečo kupovať.
"Hej, Môžeš ma aj obslúžiť?!." zakričal na Eliasa hlas, ktorému sa snažím posledné dni len vyhýbať. Otočila som sa o pozrela do Justinových prekvapených očí, ako ma uvidel.
Elias vybavil Justinove požiadavky a šiel hľadať náhradné viazanie na jeho snowboard.
"Takže...už si si stihla uloviť ďalšieho chalana?" odfrkol si. S prižmúrenými očami sledoval odchádzajúcu Eliasovu postavu.
"Nie, to je len moja hračka do postele. Vieš...jedna sa mi stratila a keď som ju našla, omrzela ma." zavrčala som.
"Ukážte sem dosku." za pult sa znovu dostal Elias. Justin mu tam vyložil svoj snowboard, na ktorom mal poškodené viazanie.
"Ja idem. Večer v klube?" prešla som za pult a zašepkala mu do ucha. Mala som náladu vyprovokovať Justina, aby žiarlil. Eliasovi som dopriala malý bozk na krk, z ktorého sa mu zasekol dych v hrdle. Bozkami som prešla až ku jeho uchu, do ktoréo som jemne zakusla. Aj by som pokračovala nebyť zakašľania vychádzajúceho z Jusitnových úst. Mrkla som po jeho žiarlivosťou stuhnutej postave.
V hoteli som sa prezliekla a vzala board. Mala som obzvlášť dobrú náladu na jazdenie.
***
"Poď, poď, poď..." stála som obklopená neznámimi ľuďmi. Nezaujímalo ma, čo ich poznám alebo nie. Hlavné bolo, že ma povzbudzovali.
Do ruky som zobrala ďalší pohárik tequili a napila sa. Z ruky som si oblizla štipku soli a vcucla do seba mesiačik citrónu.
Povzbudzovanie rástlo na intenzite.
Vedľa mojej hlavy sa mihol obraz Lila a Jusitna. Obaja boli už pod parou, ale stále za mnou zaostávali. Na mňa nemá nik.
"Ty si Nightmare?" predo mňa sa postavili dvaja chlapi. Nepoznala som ich, ale boli mi nejak povedomí.
"Podľa toho, kto sa pýta." zasmiala som sa a znovu sa napila. Chutilo to ako vodka. Zrejme som vipila vodku... Vodka je divná, tá chuť a farba...Prečo o tomto vôbec premýšľam? Lol, ja premýšľam. Vážne mi už jebe... To je tak, keď som opitá.
Začala som sa smiať na svojich myšlienkách. Tí chlapi po mne zazerali a celú si ma premeriavali.
"Pýtali ste sa niečo? My sa poznáme, nie? Ten kokot od vás to schytal presne medzi oči, že? Bieberovi som zašpinila bundu." začala som sa smiať z jeho ksichtu, keď mi o tom rozprával. "Ako sa má Anthonyho brácho?" podpichla som.
"Môžeš sa ho opýtať, keď ho navštíviš." nechápala som jeho slovám. Pochopila som až vtedy, keď päsť jedného z nich trafila moju tvár. Potom som už nevnímala nič.
S pohľadu Jusitna:
"Jusitn...omg, ty si kokot." smiech toho imbecila sa mi ozýval v ušiach, keď som sa stavial na nohy. Nejak sa mi pošmykla noha a ja som sa strepal rovno na zadok. Lil na mňa len pobavene pozeral a ďalej sa venoval dvom rakúšankam sediacim vedľa neho.
YOU ARE READING
Danger (JBFF) SK
ActionJe ťažké žiť s pocitom, že na vás nikomu nezáleží. Je ťažké viesť normálny život, keď už od narodenia nežijete normálne. Je ťažké prežiť v tomto krutom svete. Je ťažké žiť s vedomím, že ste na svete na všetko sám. Je ťažké veriť niekomu. Ale najť...