Dudağıma konulan öpücüklerle gözlerimi araladım. Zayn bana bakmış gülüyordu. Gülümseyip doğruldum. O da doğrulduğunda ona doğru döndüm.
"Günaydın!"
"Günaydın prenses!"
Gülümsedim. Dudaklarına eğilip ıslak bir öpücük kondurdum. Elleri kalçalarımı sıktığında ellerini geri ittirdim.
"Karnım aç benim!"
Oflayıp yataktan kalktı. Gülümseyip öpücük yolladım. Kalkıp mutfağa doğru ilerledim. Sofrayı hazırladığımda Zayn de inmiş beni izliyordu. Masaya oturduğunmda karşıma geçmişti.
"Bu kahvaltı bir harika!"
Güldüm.
"Abartma Zayn! Bir şey yapmadım!"
Güldü.
"Aslında bu gece bir bara gidip kafa dağıtsak nasıl olur?"
Bara gitmek. Reşit olmadığım ve hiç bir zaman paran olmadığı için hiç gitmemiştim. Bu güzel bir deneyim olabilirdi. Gülümsedim.
"Tamam süper fikir."
Hızla masadan kalkıp Zayn'in kucağına oturdum. Ani hareketimden dolayı inledi. Gülümseyip bacaklarımı iki yana açıp kucağına iyice yerleştim. Kollarımı boynuna attım. Alnından başlayıp yavaş yavaş öpüyordum. Dudaklarına gelince sadece nefesimi verdim. Yavaşça surtununce inledi. Dudaklarımız buluşunca beni kaldırıp salona götürdü. Koltuğa yatirdiginda karnıma giren sanciyla inledim. Zayn'i omuzlarından ittirdim. Kaşlarını kaldırıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ağzımı kapatıp onu üzerimden attım. Hızla banyoya koşarken arkamdan geliyordu. Tuvalete eğilip içimde ne varsa çıkardım. Çok yemek yiyince böyle oluyordu. Midem küçüktü ben işe zorluyordum.
"İyi misin prenses?"
Kafamı salladım.
"Çok yemek yiyince böyle oluyor. Çok yememem lazım!'
Başını salladı. Lavaboda ağzımı yıkadım. Yatak odasına ilerlerken elim karnımla buluştu. Hafif kilo almıştım. Bu aralar çok yiyordum. Zayn 'e döndüm.
"Gece gideceğiz ama ben kıyafetlerimi buraya getirmedim.!"
Gülümsedi. Dolabın önüne gidip kapağı açtı. Içerisi benim kıyafetlerim ve yenileri vardı.
"Bu bu nasıl yani...?'
Yanıma gelip dudağıma bir öpücük kondurdu.
"Ben sen uyurken hallettim her şeyi sen kafana takma!"
Güldüm. Yanağına ufak bir öpücük kondurdum. Dolabı inceliyordum. Elbiseleri tek tek çıkardım. Hepsi çok güzeldi. Denemeye başladım. En çok siyah mini bele kadar sırt dekolteli dar bir elbiseydi. Altına da yüksek topuk kırmızı süet bir ayakkabı beğendim. Saçlarımı dağınık bir şekilde topuz yaptim. Makyaj malzemesi bulduğum çekmeceden hepsini çıkardım. Hafif bir makyajla kombin tamamdı. Aynada kendime baktığımda tanıyamamıştım. Yavaşça merdivenlerden inmeye başladım. Zayn merdivenin başında beni bekliyordu. Topuk seslerim yaklaşınca bana doğru bakti. Kafasını geri çevirdiğinde gözlerini büyülterek tekrar bana döndü. Baştan aşağı suzdugunde ağzından akan suyu buradan görebiliyordum. Elimi uzattım. Son birkaç merdiveni eline tutunarak indim. Beni bir kez etrafımda çevirdi. Hala konuşmamıştı.
"Nasıl olmuşum?"
Gözlerini kırpıştırdı. Tekrar baktıktan sonra bana döndü.
"B-Ben yani şey.... S-Sen çok çok gü-Güzel olmuşsun. Yani ben ne diyebilirim ki!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say My Name "Daddy" ||H.S.
Fanfiction"Uslu bir kız ol ve babacığa istediğini ver Julia!"