Her yanım çevrili... gidecek bir yerim yok... Evim yok... kimsem yok... yalnızım... Aslında hiç kimseyim. Olmak istediğim kişi değilim. Olmak istediğim yerde değilim. Sevgiye muhtaç bir şeyim ben. Bir kişi bile değilim. Fikirlerim yok. Hayatım yok. Düşüncelerim yok. Sadece öyleyim işte. Anlamsız ve acınası. Herkes beni güçlü sanıyor. Her şeyim olduğunu düşünüyor. Siyahliktan ibaret olan hayatıma ozeniyorlar. Bu çok yanlış. Çok anlamsız.
"Bırak beni gerizekalı Bırak!"
Saçlarımdaki eli yavaşça çekildiğinde yerden kalkmayı başardım. Gözlerimdeki yaşlar görüşümü bulaniklastiriyordu. Karşımda durmuş bana bakıyordu Sadece. Gucsuzlesen dizlerim bedenimi taşıyamaz olduğunda düştüm. Ellerimi yüzüme kapatıp haykirmaya başlamıştım. Kendimi bile kontrol edemiyordum. Göz yaşlarım çok hızlıydı. Yüzümün gerildiğini ve kıpkırmızı olduğumu hissediyordum. Bağırmaya başladım.
"NEDEN YA NEDEN? NIYE YAPIYORSUN BUNU? HIC MI DUSUNMUYORSUN BENI? BENIMLE OYNAMAK HOSUNA MI GIDIYOR HA? EGLENMEK GUZEL MI GELIYOR? GULUYOR MUSUN BANA? EGLENCELI MIYIM SOYLESENE!! AGLADIGIMDA MUTLU MU OLUYORSUN. HER COKUSUMDEN ZEVK MI ALIYORSUN? KONUSSANA OROSPU COCUGU KONUSSANA?!!"
Yerden kalkıp onu iktirdigimde Sadece gözlerini kapattı ve ona vurmami bekledi. Karnına attığım her yumruk göğüslerine vurduğum her darbe onu guclendiriyordu sanki.
"Cevap ver!!! Cevap ver bana cevap ver!! Seni pislik, gerizekali, sünepe, tuvalet terligi.!! Cevap ver!"
Güldü. Gözlerini açıp saçını geriye attığında neye güldüğünü anlamamıştım.
"Az önce orospu çocuğu derken tuvalet terliği transfer mi oldum?"
Sinirden gözüm dönmüştü. Çok komikti sanki. Hızla mutfağa koştuğumda peşimden geldi. Tezgahta bardakta duran suyu içip sürahidekini yüzüne fırlattım. Ardından sürahiyi de firlatinca geri çekilmek zorunda kaldı.
"Julia Sakin olur musun? Lütfen beni dinle!"
Bulduğum tabakları da ona fırlatırken bağırıyordum.
"Seni mi dinliyim? Hangi yalanını dinliyim? Sahibim? Satın alicim?"
Göz devirip bana yaklaştı. Tezgahla kendisi arasına sikistigimda yüzüne tükürdüm.
"Çocukça davranmayı kes! Seni satın falan almadım. Kendine gel! Gururunu incitecek bir şey yapmam. Ayrıca hangi devirde yaşıyoruz da seni satın alıcam. Sen her zaman benimdin ve hala benimsin. Annen seni üzdüğü için ona biraz para verdim Evet. Ama Sadece sen üzülme diye. Senin için... Anladın mi beni?"
Başımı öne eğip yavaşça salladım. Nefesini yüzüme verip gülümsediğinde artık bu yalanlara karnımın tok olduğunu biliyordum. Elimle tezgahı yokladığımda bir bıçak elime gelmişti bile. Tanrı yüzüme gülüyordu. Yavaşça dudaklarıma eğildiğinde onu engellemedim. Dudaklarımız buluştuğunda inledim. Sanki onu arzuluyormus gibi inledim. Gözlerinin kapanmasını sağlamıştım bile. Dudağı ı ısırdım. Aynı anda karnına sapladigim bıçakla gürültülü bir şekilde inledi. Gözleri açıldığında dişlerimin arasında duran dudağını kapatacak bir şekilde ısırdım ve bıçağı döndürdüm. Göz gozeydik. Hatta dudak dudağa. Bıçağı tekrar çevirdiğimde beni iktirdi. Elime gelen kan onu bırakmama Neden olmuştu. Karnını tutup yere coktugunde bu sefer tekmeyi ben atmıştım. Bıçağı inleyerek çıkardı.
"Seni sürtük!"
Gülümseyip kanayan yerine ayağımla bastırdım. Altımda Can çekişirken bana yaptıklarının intikamını almak hoşuma gidiyordu. Kahkaha atıp merdivenlere ilerledim.
"İşte şimdi bir orospu çocuğusun aşkım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say My Name "Daddy" ||H.S.
Fanfiction"Uslu bir kız ol ve babacığa istediğini ver Julia!"