"Ne demek aldırmak istiyorum Julia?"
Hastane odasında volta atan Zayn bir yandan beni bebeği aldırmaktan vazgeçirmeye çalışıyordu. Kararlıydım. Bu bebek olmamalıydı. Harry onun babasıydı. Ve ben Harry i bir daha görmek istemiyordum. Bu bebek bizi birbirimize bağlayan bir şeydi.
"Boşuna uğraşma Zayn! Kararlıyım!"
Başını Hayır anlamında sallayıp yanıma oturdu.
"Bak Harry babası olabilir ama ben ona babalık yaparım. Arada gelip görür. Istersen hiç görmez. Sonuçta annesi sensin. Aldırma yapma bunu ona!"
Olmaz. Olamazdı. Bu yaşta bebek sahibi olamazdım. Daha reşit bile değildim. Anne olmaya hazır değildim. Gözlerine baktım.
"Zayn ben hazır değilim. Yani anne olamam ben. Yapamam bunu kendime, ona, bebeğe... lütfen anla beni."
Ellerimi tutup öptü. Kollarımı boynuna dolayıp dudaklarımızı buluşturdum. Yumuşak ve kuru öpücükleri derinlesmisti. Dudağımı isirdiginda inledim. Kapının aniden açılmasıyla dudaklarımızı ayırıp alnımı alnına yasladım. Soluklarimiz yavaslayinca kapıya baktım. Harry kızarmış gözlerle bize bakıyordu. Yumruk yaptığı elleri sinirlendiğini gösteriyordu.
"Rahatsız ettim sanırım!"
"Evet git şimdi!"
Zayn'i dürtüp Harry e döndüm.
"Gelebilirsin ben de sana bir şey söylemek istiyordum.!"
Adımlarını yanıma doğru yaklaştırdı. Zayn yanımdan kalkıp dolaba yaslandı. Bizi izliyordu. Harry yanıma yaklaşıp bana doğru bakıyordu. Göz teması kurmadım. Ellerimle oynamaya başladığımda öksürdü.
"Evet seni dinliyorum Julia!"
Gözlerimizi buluşturup kurumuş dudaklarımı ıslattım.
"Ben bu bebeği istemiyorum. Y-Yani aldırmak istiyorum. Sadece haber vermek istedim. Sonuçta babası sensin!"
Kaşları çatıldı. Boynundaki damar atmaya başlamıştı. Sinirlenmişti. Ben sadece haber vermek istemiştim. Kararımı vermiştim sonuçta. Zayn Harry 'e döndü.
"Inanır misin bilmem ama vazgeçirmek için çok uğraştım. Beni dinlemiyor. "
Harry Zayn'e dönüp sonra tekrar bana döndü.
"Böyle bir şey söz konusu bile değil. Aldiramazsin. Buna izin vermem!"
Sinirlenmeye başlamıştım.
"Sana sormadım farkındaysan. Sadece haber verdim. Ister izin ver ister verme umurumda değil ben kararımı verdim."
Ellerini yumruk yapıp duvara bir yumruk attı. Sinirlerini oradan çıkarıyordu işte.
"Hayır dedim. Sen annesiysen ben babasıyım. Karar vermek için bana sorman lazımdı. Ve ben izin vermiyorum. Aldiramazsin!"
Kahkaha attım. Ikisi de dönüp şaşkınca bana bakıyordu.
"Bu bebek annesine sürtük diyen bir adama Baba demeyecek Harry. Bunu aklından çıkar. Ben annesiyim ama sen asla babası olamayacaksın. Şimdi git burdan bu bebeği aldıracağım o kadar. Istesen de istemesen de!"
Haykirip ellerini tekrar tekrar duvara vurdu. Gözlerinden akan yaşlar ellerinden akan kanlara karışıyordu. Zayn gidip onu çekti. Sakinleştirmek için dışarı çıkardığında yüzümü ellerinin arasına almış hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Böyle olmaması gerekirdi. Hamile olmam her şeyi boka sarmıştı. Bebeğin hiç bir suçu yoktu. Aramızdaki en günahsız kişi oydu. Ceza çekecek tek kişi de oydu. Ellerimi karnımda birleştirip okşadım. Oradaydı. Küçücük ve savunmasizdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say My Name "Daddy" ||H.S.
Fanfiction"Uslu bir kız ol ve babacığa istediğini ver Julia!"