Güneş kirpik uclarimdan göz kapaklarıma doğru yol alıyordu. Sabahın ilk ışıkları perdeleri delip geçerken kuşların minik civiltisi odayı doldurmaya yetiyordu. Yavaşça yataktan doğruldum. Harry aşağıda yattığı için oda boştu. Göğüs altıma kadar siyrilan pembe saten geceligimi indirdim. Yataktan kalkıp banyoya ilerlediğimde başımın ağrıdığını hissedebiliyordum. Mavi saçlarım yıkadığım için akmaya başlamış değişik bir ton olmuştu. Beğeniyordum. En azından 18-19 yaşında birinin yapabileceği bir saçti.
Banyoya girip küveti doldurmaya başladım. Içine değişik bir sürü şampuan , koku verici madde attığımda burnuma gelen koku huzurlu olmamı sağlamıştı. Geceliğin ayaklarımdan yere düştü. Bir ayağımı suya sokup sıcaklığını olctukten sonra kendimi suya bıraktım. Köpuklerin arasında mutluydum. Kafamı geriye yaslayıp anın tadını çıkarıyordum ki aniden çalınan kapı ile sıçradım.
"Julia! Orda mısın?"
Hızla nefes verip başımı kaşıdım.
"Evet kuvetteyim. Bir sorun mu var?"
Kapı bir anda açıldı. Çığlığı basıp kendimi iyice suya gomdugumde sırıtarak bana bakan bir Harry vardı.
"Ne yaptığını sanıyorsun? Çıkar mısın?"
Kafasını hayır anlamında sallarken Aynı zamanda üzerini çıkartıyordu. Gözlerimi kapatıp kafamı diğer tarafa dondurdum.
"Harry komik değil çık şurdan!!"
Kuvetteki suyun yükselmesi ve bedenime dokunan parmaklarla Harry altımdaki yerini almıştı. Hızla göğsüne vurdum. Ellerimi tutup göğsünde sabitledi.
"Rahat dur Julia!"
Oflayıp debelenmeyi kestim. Yüzüne baktığımda gülerek bana baktığını gördüm. Ayaklarımı kendime çekmiş üzerinde küçük kızlar gibi kıvrılmış yatıyordum
"Komik olan ne ? Ben çıkıyorum!"
Hızla ayağa kalkmaya çalışırken ayağım kaymış yine suyu boylamistim. Her yer su olmuştu. Kahkahalarımız karışırken yüzüne ufak bir tokat geçirdim. Elleri belimi buldu ve beni kendine sabitledi. Gözlerimiz kesistiginde kafamı yere indirdim. Onu tanımıyordum. Anlattıkları şeylere inanıyordum. Ne kadar doğru ne kadar Yanlış sorgulamadan... Başka kimsem yoktu anlaşılan. Ailem depremde ölmüş... onları bile hatırlamıyordum.
Elleri çenemi bulup ona bakmamı sagladiginda titredim. Yesilleri korkmami engelleyemiyordu. Anlam veremediğim bir his vardı içimde. Ona çok sinirliydim aslında. Ama nedeni mechuldu.
"Neden bana bakmıyorsun?"
Nefes verip gözlerimi kapattım.
"Korkuyorum."
"Neden?"
Neden? İşte bunun cevabını ben de kendime veremiyordum.
"Bilmiyorum. Içimde bir yerde sana duyduğum büyük bir öfke var ama nedenini ben de Bilmiyorum."
Kafasını salladı. Saçlarımdan akan su damlaları göğüsüne damlıyordu. Aniden ellerini boynuma geçirdi ve beni kendine çekti. Dudaklarımız şiddetle carpisirken ona engel olamamıştım. Alt dudağım ona hapsolmuşken elleri kalçalarımı bulmuş ileri geri hareket etmemi sağlıyordu. Ikimizde çıplaktık. Ona surtunmem ikimizinde katılmasına neden oluyordu. Bunu umursamadım. Ellerimi boynuna dolayıp kendimi daha da ileri attım. Dudakları boynuma geçtiğinde ellerimle saçlarını oksuyordum. Kıvırcık hafif uzun saçları çocuk gibiydi. Dudakları bu sefer göğsüme ulaşmıştı. Inlememi tutamadım. Dudağımdan dökülen 'Harry' kelimesi onun da inlemesini sağlamıştı. Içime girdiğinde saçlarını çektim. Bu bu çok heyecan vericiydi... bagirislarimiz banyoyu doldururken küvetin kirilmamasina şaşırmıştım. Hizlandiginda artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Kendini ona teslim ettim. Başım omuzuna düştüğünde o da yavaşlamıştı. Sonunda geldiğini tahmin ediyordum. Yavaşça kulağıma eğildi.
"Seni seviyorum!"
Beni yavaşça kucağına aldığında gözlerimi kapatıp kollarımı boynuna doladım. Karnımdaki sızı devam ediyordu. Havluya sarıp kuruladiginda gözlerimi açacak gücü hala bulamamistim. Üzerime üç çamaşırlarımı ve gecelegimi giydirdi. Yavaşça yatağa yatirdiginda kendi de yanıma yatmıştı. Eli karnımın üzerinde geziyordu. Okşuyor rahatlamami sağlıyordu. Gevsemem için bir neden yoktu. Ama onun dokunuşları huzuru bulmamı sağlıyordu.
"Kurtulacaksın Julia! Bu bebek sayesinde kurtulacaksın!"
⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙
Yeni yıl ve yeni bir bölüm Umarım beğenirsiniz💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say My Name "Daddy" ||H.S.
Fanfiction"Uslu bir kız ol ve babacığa istediğini ver Julia!"