Mantıklı bir fikirdi. Biraz düşündüm. 1 Ay para ödemeden kalıp is bulabilirdim.
"Anlaştık! Ama kurallarım var!"
Kafasını sallayıp güldü. Uzattığı elini sıktım.
"Tam bir mavi kafasın!"
Saçlarıma laf ediyordu. Kaşlarımı çatıp kafasına geçirdim.
"Sen de tam bir okuzsun!"
Dudağını buzusturup ağlıyor taklidi yaptı. Mavi gözleri kısılmış, kalemle çizilmiş gibi olan dudağını şekilden şekile sokmuştu. Gülünce gamzeleri ortaya çıkıyordu. Saçları kumral renkliydi. Ama kesinlikle kıvırcık ya da dalgalı değildi. Ona odaklanmisken elini yüzüme doğru salladı.
"Beni incelemen bittiyse gidelim taksi geldi!"
Kapıyı açtığımda geriye dönüp adeta bağırdım.
"Seni incelemiyordum!"
Güldü ve taksiye bindi. Yeri söylediğinde onun da çantası olmadığını fark ettim.
"Kuralları evde konuşuruz diye düşündüm mavi kafa!"
Başımı salladım. Bana mavi kafa demesi sınırimi bozsa da gülüyordum. Evet ciddi ciddi sinirlerim bozulmuştu.
"Saçını mavi yapan kızlar lezbiyen olur. Sen de öyle misin?"
Saçını her renkli yapana lezbiyen damgasını yapistimalari sinirimi bozuyordu. Ama ona oyun oynayabilirdim.
"Evet de sen bunu nerden biliyorsun?"
Kafasını salladı.
"Bir kitapta okum..."
Gözleri fal taşı gibi açıldı.
"Ne? Ciddi misin?"
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Ciddi kalmalisin Julia!!
"Neden bu kadar şaşırdın ki?"
Yutkundu ve önüne döndü. Taksici ona bakıp gülmüştü. Bacağına vurup bir şeyler geveledi. Lincoln başını kaşıyıp yola bakmaya devam ediyordu. Ben de kendi kendime eğleniyordum işte.
Yola odaklanmisken aklıma gelen Harry dikkatimi dagitmisti. Şuan tüm şehri ayağa kaldırmış beni arıyor olmalıydı. Tüm hastanelere, karakollara, En ücra köşedeki evlere, hotellere, motellere hatta barinaklara bile bakmış olabilirdi. Güldüm. Beni bulur muydu? Evet bulması kolaydı. Ama zaman alırdı. Ben de eglenebildigim kadar eğlenirdim.
Büyük bir evin önünde durduğumuzda düşüncelerimden sıyrıldım. Ev kocaman,gri renkli, eski ve bahceliydi. Güzel kategorisine konulabilirdi.
"Geldik mavi kafa!"
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤⊙¤¤¤¤¤¤¤¤⊙¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Arkadaşlar bir sorun oldu diğer bölümün sadece yarısı yayınlandı. O yüzden yarısını tekrar yayınlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say My Name "Daddy" ||H.S.
Fanfiction"Uslu bir kız ol ve babacığa istediğini ver Julia!"