Yasayacaginiz her şeyi önceden planlayabilirsiniz. Nereye gideceğinizi, Ne yiyeceginizi, kimle seviseceginizi... Her dakikayı hesaplayıp sistematik bir şekilde yasayabilirsiniz. Bunu yapan insanlar da var. Robot gibi diye adlandırdığımız. Aslında onların bile planlayamayacagi sadece bir şey vardır. Kimse onun ne zaman, nerede, Niye geleceğini bilmez. Hatta geldiğinde fark etmezler. Zaman gösterir ne olduğunu. Bahsettiğim şey ne biliyor musunuz? ASK...
Ben asla aşık olmam, aşk bana göre değil, mantık çerçevesinde yaşıyorum. Diyen insanlar bile zamanında aşık olmuşlardır. O kadar çok yaralanmislardir ki. Hayat onları bu cümlelere sevk etmiştir.
Aniden gelir. Aniden çarpar. Aniden canını yakar. Aniden gider. O kadar anidir ki başınıza geldikten sonra anlayabilirsiniz. Bazen bir bakış , Bazen bir koku, Bazen bir dokunus... Her güzel şeyin içinde gelebilir. İlk anlar harika hissedersiniz. Evet ben mutluyum, Çok güzel bir duygu, harika hissediyorum dersiniz. Yavaş yavaş öldürür sizi. Uyuşturucu gibidir. Yavaş etki gösterir ve mutlu eder. Ölüme götürür Aynı anda.
Ben de aşık oldum. Harika bir duyguydu. O da beni seviyordu. Biliyordum. Ne kadar acı cektirse de beni seviyordu. Dokunduğu yer yanıyordu. Onu hissettiğim her an zevkten uçuyordum. Seviyordum onu işte ya. Çok seviyordum. Yavaş yavaş zarar veriyordu bana. Tek tek, hamle hamle...
Boynumdan süzülen sıcak kana aldırmadan elimdeki bıçağı Harry'e doğru uzattım. Damarlarım acı ile atıyordu. Elime damlayan kan gözümün dönmesine yetmişti. Bıçak büyük bir gürültü ile yeri boylamıştı. Dizlerimin bağı cozulmustu. Kendimi bıraktım. Harry'nin kollarına düşmüştüm. Elini kanayan boynuma bastırdı.
'Ne yaptın sen?"
Fisiltilari arasında gözlerine odaklandım. Yesilleri çok guzeldi
"En başta yapmam gereken şeyi yaptım."
Kucağına aldığında gözlerim kapanmaya başlamıştı. Eliyle yanağıma vurdu.
"Uyuma bebeğim sakin uyuma!'
Gözümü hafif araladım.
"Çok yorgunum Harry çok yorgunum!'
Yatağa uzandığımda hızla ilkyardim çantasını getirdi. Elindeki bezle kanı durdurmaya çalışıyordu.
"Damarı kesmemissin. Sadece derin kesilmiş. İki üç dikiş ile halledilebilir. Sadece biraz acı hissedeceksin."
Doktor olduğu için bu işleri biliyordu. Bulduğu malzemelerle kesiği temizledi. Ardından dikişi attı. Hafif canım yanmıştı. Gözlerine bakmaktan kendimi alamıyordum. O kadar özlemişim ki. Öldürdüğüm adamın gözleri nefret ettiğim adamda vardı. Bana bakıp gülümsedi. Saçlarımı parmaklarına dolayıp kokladı.
"Bir daha böyle bir şey yapmaya kalkma!"
Ellerimi boynuna getirip damarının üzerinde gezdirdim. Çok güzeldi. Yavaş yavaş yaklaşıp dudaklarımı dudaklarıyla buluşturdum. Şaşırmıştı. Benden böyle bir şey beklemiyordu. Ben de kendimden beklemiyordum. Ama çok özlemiştim. Öldürdüğüm adamı çok özlemiştim işte. Kokusu, dokunuşu, teni... hepsi Harry idi. Ama aslında o değildi. Harry ölmüştü. Gitmişti o.
Dudaklarımız ayrıldığında bana şaşkın şaşkın baktı ve tekrar öptü. O kadar kasılmıştim ki boynum zonkluyordu.
"Dikişlerin yeni zorlama onları!"
Başımı sallayıp gözlerimi kapattım. Uykuya ihtiyacım vardı.
Böcek cıvıltıları içinde gözlerimi araladım. Gece vaktiydi. Uzun zamandır uyuyor olmalıydım. Ellerimi boynuma götürdüğümde inledim. Üzeri sargı beziyle kapatilmisti. Yavaşça yataktan doğruldum. Harry odada değildi. Saçlarımı toplayıp ayaklarımı sürte sürte merdivenlerden inmeye başladım.
"Harry??!"
Salona girdiğimde pencerenin kenarına oturmuş elinde viski bardağıyla bana döndü. Gülümsedi.
"Uyanmışsin!"
Başımı salladım.
"Boynun nasıl?"
Ellerim bezde gezindi.
"Eskisi gibi acımıyor!"
Yavaşça oturduğu yerden kalktı ve bana yaklaştı.
"Beni çok korkuttun Julia! Seni kaybettiğimi düşündüm."
Gözlerimi kaçırıp fısıldadım.
"Beni çoktan kaybettin zaten..."
Viski bardağını yere atmıştı. Tuzla buz olan bardağa baktım. Içindeki viski yere dökülmüştü. Tekrar Harry'e döndüğümde gözleri dolmuştu.
"Kahretsin Julia! Özür dilerim tamam mi? Çok özür dilerim. Ben seni çok seviyorum ve... ve ben sana muhtacım. Ihtiyacım var sana anlasana."
Gözlerinden akan yaşlar tshirtunu islatiyordu. Şaşırmıştım. Harry Benden özür diliyordu Aynı zamanda ağlıyordu. Susup içindekini dökmesini bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say My Name "Daddy" ||H.S.
Fanfiction"Uslu bir kız ol ve babacığa istediğini ver Julia!"