4. kapitola

13.5K 368 12
                                    

,,Dobré ráno." zářila matka v kuchyni.

,,Hmm..." odpověděla jsem jí rozespale.

,,Až příjdeš ze školy, zajdeme si na zmrzlinu?"

,,Balím si tašku k otci."

,,Mluvila jsem s ním a přehodila ti to na příští týden. Beztak se mu to hodí víc. Dokonce i Finn byl nadšený."

,,Jasně a mě se nikdo nezeptá."

,,Emmo, mohla bys pro mě někdy něco udělat a brát Rickyho do rodiny?"

,,A jsi si jistá, že je to ten pravej?"

,,No ještě mi řekni, že není dokonalej. Nevím, jestli sis všimla i jeho pevnýho zadku." zaculila se a mě to donutilo, abych se zašklebila.

Jasně, že jsem si toho všimla, ale skutečnost, že jsem jeho ruce měla pomalu v kalhotkách, jsem si nechala pro sebe. Když si myslí, že je to ten pravý, tak ji nebudu odrazovat. Přeci jen se na něho dobře kouká a povídá ses ním taky dobře.

,,Jo mami! Objednáš mě na oční?" matka se zděsila.

,,Co se děje?"

,,No vždycky, když se podívám do peněženky, nic nevidím." zaculila jsem se na ní.

Matka se usmála, nadechla se a vytáhla ze své peněženky dvě deseti dolarové bankovky.

,,Dík. Čau, odpoledne."

Před školou jsem se střetla s Calvinem a domluvili se na sobotním večeru. Hned po práci v klubu se za ním dostavím a užijeme si dobrej sex.

Po škole jsem ještě pokecala s holkama, dala si cigaretu a štrádovala si to domů. Před matkou jsem dělala otrávenou, jak se mi šíleně nechce na nějaký trapný rodinný výlety a už vůbec ne poznávat nějakýho jejího novýho nabíječe. Jenže v podstatě jsem se těšila. Ačkoliv jsem se snažila na naše první setkání s Rickym zapomenout, nešlo to úplně.

Jakmile vešel dveřmi do kuchyně, kde matka připravovala kafe k muffinům, celou místností se linula příjemná vůně jeho parfému. Opřel se o pult a sledoval matku, jak zalévala hrnečky.

,,Tak kam půjdeme?" přiběhl Finn.

,,Co třeba Lunapark?" navrhla matka.

,,Co kino?" zubil se Finn.

,,V kině si moc nepokecáme."

,,Jo Lunapark je dobrej." upozornila jsem i na sebe.

Všechny oči spočinuly na mě a ty Rickyho mě pálily nejvíc. Dneska jsem zvolila upnutou černou sukni nad kolena, aby mi zvýraznila zadek. Vzhledem k tomu, že jsem měla co ukázat, nestyděla jsem se na něj v dnešní době Nicki Minaj a Kim Kardashian upozornit.

Lunapark byl nedaleko a byla jsem si jistá, že tu potkám někoho ze školy nebo ze třídy.

Samozřejmě to netrvalo dlouho a jakmile jsem si vychutnávala pistáciovou zmrzlinu, všimla jsem si Calvina a kluků ze třídy. Zakřenil se na mě a mrkal jako by mu do oka něco spadlo.

,,Ten tě nějak nabaluje ne?" všimla si hned matka.

,,To je Calvin, mami, chodíme spolu." protočila jsem hned očima.

,,No není zrovna moc pěknej." dodal Finn.

,,Starej se o sebe." okřikla jsem ho.

Ricky mezitím jen tiše přihlížel a nijak se nezúčastňoval naší debaty o Calvinovi.

,,No můj typ to taky není." přidala se matka.

,,Jo fajn ani nevíte proč s ním jsem a hned ho komentujete."

,,Tak jestli je hodnej." řekla matka a my s Finnem jsme se mohli utlouct smíchy.

Samozřejmě, že my jsme důvod věděli– sex. Ty starší generace byly prostě pozadu.

,,Čemu se smějete?" nechápala matka.

,,Asi to nebude kvůli tomu." chytře podotkl Ricky.

,,Neříkej, že z něho ždímeš peníze." zamračila se a my se dali ještě do většího smíchu.

,,Mami, neřeš to."

,,Asi má pěknej matroš v kalhotách." šklebil se smíchy Finn.

Ricky se začal taky culit, ale matka zůstala vážná.

,,To je teda vtipný." kroutila hlavou.

,,Nemyslíš si, že je tvoje dcera v jejím věku ještě panna, že ne?" začal jí Ricky uklidňovat.

,,O tom se nebudeme bavit tady." rozhlížela se.

S Rickym jsme se střetli pohledy a usmáli se na sebe.

,,Jdu na horskou dráhu." zahlásil Finn a já se přidala.

K nám se zezadu přiřítil i Calvin s klukama a opřel se o zábradlí.

,,Radši se jí nedotýkej. Matka si myslí, že je panna." vysmál se nám Finn.

,,Ne ne." nechápavě se Calvin zamračil.

,,Já vás seznámím." zamrkala jsem na Calvina.

Po skončení jízdy jsme spolu kráčeli před matku. Ta ho propalovala očima.

,,Zdravím." pozdravil Calvin matku a Ricka.

Jeho postoj s rukama v kapsách byl sice frajerský, ale na mojí matku nezabral. Sledovala ho jako by byl z jiný planety.

,,Není to zrovna rodinný typ." zašklebila se matka, když Calvin odešel.

,,Vždyť se ještě neberou." protočil Ricky očima a za jeho odpověď jsem byla docela vděčná.

Konečně se přestal řešit Calvin a začala se řešit moje peněženka.

,,Měla jsem jí v kabelce." prohrabávala jsem jí.

,,A nevypadla ti v autě?" nadhodil Ricky.

,,Asi se tam půjdu radši podívat. Dáš mi klíče?" podívala jsem se na Rickyho.

,,Půjdu s tebou."

,,Já ti s tím neodjedu." pobavil mě.

,,Já se taky nebojím." pousmál se.

Oznámili jsme matce, že se jdu s Rickym podívat do auta na peněženku a vyšli jsme.

,,Myslíš, že je matka tak hloupá nebo to jen dělá?"

,,Ohledně toho Calvina?"

,,Jo."

,,Asi jí fakt nejde do hlavy, že bys s někým spala."

,,No opravdu mě pobavila."

O kus dál jsem se střetla s holkama ze třídy.

,,Ahoj Emmo."

,,Čau holky."

,,Ty už nejsi s Calvinem?" divila se jedna.

,,Hele nemám čas, pokecáme ve škole."

Ještě asi třikrát jsem si všimla, jak se za námi otáčely a něco komentovaly. Pak mi to došlo, ony si myslely, že jsem tam byla s Rickym. Značně nenápadně se zrovna vydaly stejným směrem jako my a na parkoviště si šly dát cigaretu.


Peněženku jsem naštěstí našla pod sedačkou.  

Rebelka EmmaKde žijí příběhy. Začni objevovat