37. kapitola

5.2K 231 6
                                    

Vyrazili jsme s Dannym do klubu a byli dohodnutí, že počká u baru a až později si vychutnáme jeho výraz, že spolu chodíme. Měsíc jsme nacvičovali, jak si ho vychutnáme, protože Danny se s Richardem nenáviděli přímo maximálně.

Vešli jsme do klubu a Danny hned zaplul na bar. Já jsem věděla, kde bude. Bylo to jeho oblíbené místo. Seděl tam s Liamem a nějakou černošku měli mezi sebou a něco jí šeptali do ucha. Jak nechutné.

Postavila jsem se k jejich stolu a dívala se na ně. Vypadal pořád dobře. Možná že ještě líp než vloni.

Netrvalo dlouho a všiml si mě jako první Liam.

,,Tebe odněkud znám." culil se na mě, ale já nereagovala.

,,Teda ty jsi dopadl." promluvila jsem a Richard se hned otočil.

Sjel mě šokovaným pohledem, který jsem neznala.

,,Emmo?" svraštil čelo.

Usmívala jsem se a tvářila se přitom jako by byl nula.

,,Tak já asi půjdu." vypozoroval Liam, že není žádaný a vzal si s sebou tu děvku.

,,Co tady děláš?"

,,Jen jsem se přišla podívat, jak jsi dopadl? Pořád stejná nula, co?"

,,Co chceš?"

,,Vůbec nic, Ricky. Vrátila jsem se domů. Ještě pořád taháš matku za nos?"

,,Začínalo se mi stýskat." nahodil úsměv.

Ani si nedovedl představit, jak moc se stýskalo mně po jeho dotecích a úsměvu, ale musela jsem být silná.

Přisedla jsem si k němu a podívala se mu do očí.

,,Ty jsi byl vždycky tak přesvědčivý lhář."

,,A ty jsi ještě krásnější než před tím a to už jsem si nemyslel, že jde."

,,Nech si zajít chuť, Ricky. Tentokrát ti to nevyjde."

,,Škoda. Sice mi to nebudeš věřit, ale byl jsem ti věrný." rozesmál mě.

,,Tak to ti fakt nežeru." hodila jsem si nohu přes nohu a vychutnávala jsem si jeho pohled.

,,Jak ses měla?"

,,Chceš to vážně vědět? Pokud si pamatuješ, co jsem ti říkala, než jsem odjela..."

,,Nepamatuju Emmo."

,,To je smůla, ale já ti to připomenu. Řekla jsem, že se vrátím a zničím tě."

,,Mám se tě bát?"

,,Rok je dlouhá doba na přemýšlení, Ricky a já jsem vymyslela tolik způsobů, jak si tě namažu na chleba. Neboj se. Bude to rychlý. Stejně tak, jak jsi mě odkopl."

,,To bylo, ale jen před nimi. Kdyby se s tebou dalo v klidu dohodnout, dneska už bych tady neseděl jako nula."

,,Ne? A jako co? Jako majitel?"

,,Víš, Emmo, to že si na sebe vezmeš drahý oblečení a pěkně se upravíš, z tebe nedělá nikoho jinýho. Pořád jsi ta stará Emma, na kterou by stačilo lusknout prstem a měl bych ji." díval se mi do očí a myslel to vážně.

Ohlédla jsem se k baru a Danny věděl, že má zasáhnout.

,,Nejsem ta stará Emma a dovol, abych ti představila svého snoubence Dannyho." vstala jsem a nechala se od Dannyho obejmout kolem pasu.

,,Ahoj Ricky, dlouho jsme se neviděli, co?"

Richardovi zamrzl úsměv.

,,Takže takhle to máš vymyšlený?" vstal a vmetl mi do obličeje.

Rebelka EmmaKde žijí příběhy. Začni objevovat