7. kapitola

11K 332 0
                                    

Ráno už u snídaně byla i matka a Finn. O včerejšku nepadla ani zmínka a můj obličej byl zamaskovaný tunou make-upu, že by si toho nikdo nevšiml ani kdyby mi svítili lampou do obličeje.

Trochu jsem se styděla a proto jsem jen vzala jablko a vypadla z baráku. Matka měla mít celý víkend volno, ale nechtěla jsem být doma po tom, co se stalo s Richardem.

Celou sobotu jsem trávila u Mandy a večer jsem šla makat do klubu. Tentokrát se to protáhlo do pozdních ranních hodin a přišla jsem domů v pět ráno. Nikdo na mě naštěstí nečekal a proto jsem v klidu spala až do poledních hodin, kdy mě matka zavolala.

,,Obleč se. Jdeme na oběd a na golf s Finnem a Rickym."

,,Bezva." prohodila jsem znuděně.

Nakonec jsem zvolila bílé džíny a modré tílko s výstřihem. Za to matka musela vynikat. Bílá minisukně, růžový nátělník a kšilt.

,,Jsi nějaká zamlklá." všimla si matka po cestě na golf.

,,Bolí mě hlava." zalhala jsem.

Dorazili jsme na golfové hřiště, kde jsme si v místní restauraci měli dát oběd. Posadili jsme se ke stolu a vůbec jsem celou dobu netušila, kam s očima. Bylo to divné.

Po obědě jsme vyrazili na kopec. Ricky nás učil po cestě pravidla a na místě pak postavení. Přesně jsem si vybavila ty scény z filmů, jak ty tupý holky učí postoj upravení chlápci. Naštěstí Ricky takový nebyl a nikomu nic takového nepředváděl. Nejspíš bych se propadla.

,,Jdu si do automatu koupit pití." oznámila jsem a udělala si krátkou procházku.

Vyndala jsem minerálku z automatu a všimla si holky u Richardova auta. Něco mu dávala za stěrač a vypadalo to jako dopis. Nedalo mi to a šla jsem se tam podívat.

,,Nechápu, proč mi nezvedáš telefony. Slyšela jsem, že ses odstěhoval k nějaký ženský, proto jsem tě nemohla zastihnout doma. Musím s tebou mluvit. Přeci to jen tak neukončíme. Miluju tě. Sally."

Valila jsem oči. Tak pan Casanova je fakt pořádnej děvkař. Její telefonní číslo, které bylo uvedeno v dopise jsem hned použila. Napsala jsem textovkou adresu, kde se náš Casanova zdržuje.

Bylo to podlé, ale chtěla jsem vědět, co je to za ženskou. Jestli jí pořád třeba nedává naděje.

Konečně jsme se vrátili domů a matka si šla lehnout, aby ráno vstala na denní. Šla jsem k Finnovi a Rickymu civět na telku. Purpurové řeky byly fajn, ale já nervózně vyčkávala až se Finn odebere do svého pokoje.

,,Dobrou." odpověděli jsme dvojhlasně.

Pár okamžiků jsem ještě počkala a pak jsem spustila.

,,Za prvé jsem se chtěla omluvit"

,,V pohodě." odpověděl stroze.

,,Za druhé bych ráda věděla, kdo je Sally."

Ricky vystřelil jako raketa.

,,Jak o ní víš?"

,,Bejvalka?"

,,Tak něco. Kde jsi na ní přišla?"

,,Na golfu, stála u tvýho auta."

,,Mluvila jsi s ní?"

,,Ne. Nechala ti tohle za stěračem." podala jsem mu dopis.

Přečetl si ho a podíval se na mě.

,,Řekneš to Chloe?"

,,Dlužím ti hodně. Nemám důvod. Nic se přeci nestalo."

,,A na tamto zapomeneme, jo?"

,,Byla jsem trochu pod vlivem a navíc jsem tě chtěla za každou cenu zastavit."

,,Jsme si kvit." podal mi ruku na důkaz smíření.

,,Je mi trapně."

,,No mně taky nebylo zrovna do smíchu, když jsem tě po tom klubu uviděl v kuchyni u Chloe."

Oba jsme se tomu zasmáli a nechali to plavat.

Ráno jsme si dali všichni společnou snídani a vyrazili s Rickym. Odvezl nás s Finnem do školy a matku na letiště do práce.

Po skončení vyučování mě Ricky překvapil a čekal na mě před školou. Típla jsem cigaretu, rozloučila se s holkama a posadila se k němu.

,,Doufám, že ti to nevadí. Měl jsem cestu kolem a od minulýho týdne jsem věděl, že končíš nějak takhle."

,,Nevadí, dík."

Vystoupili jsme z auta před domem a uslyšela jsem za sebou kroky. Než jsem se stačila otočit, něčí prsty mi zajely do vlasů a lomcovaly mi s hlavou.

,,Ty hnusná děvko!" řvala nějaká blondýna.

,,Sally, přestaň!" křičel na ní Ricky.

,,Ona je mladší a hezčí, co? Proto jsi mě za ní vyměnil?" začala mě škrtit.

,,To stačí, nech jí být. Promluvíme si o tom v klidu."

Pustila mě, ale měla rozhodně páru. Vzpamatovávala jsem se z jejích kostnatých prstů.

,,Proč mi to děláš?" začala brečet.

Byla totálně praštěná a možná i na drogách.

Nakonec ji Ricky přemluvil, že ji odveze domů a domluví se na ,,rande" až bude střízlivá. Sally souhlasila a odjela s ním.

Za nedlouho se Richard vrátil sám a přišel za mnou do kuchyně.

,,Jsi v pohodě?"

,,Snad jo. Měla ale páru."

,,To jsem nechtěl. Nechápu, jak přišla na to, kde bydlím."

,,Řekla bych, že tě sledovala z golfu." zalhala jsem.

,,Je praštěná."

,,Ta tě teda žere."

,,Vysvětlil jsem jí jasně, že jsem s ní skončil, tak už to snad pochopila."

Víc jsme si nestihli říct, protože přišel Finn.



Rebelka EmmaKde žijí příběhy. Začni objevovat