20. kapitola

7.9K 297 2
                                    

Ráno už byla přítomna matka, proto si Richard nedovolil ani slovo.

,,Jak je to s tou tvojí společností vůbec? Zase tam včera byli nějací kravaťáci a sháněli tě." vyptávala se matka.

,,Neboj se, řeší to právník." odpálkoval ji a celou snídani mi nevěnoval ani jediný pohled.

Musela jsem se usmát. Že by se na mě zlobil? Byla jsem to tentokrát já, co byla na koni.

Převlékla jsem se do plavek a šla k bazénu. Cestou do kuchyně mi však zavolal Danny.

,,Ahoj krásko."

,,Nech si ty řečičky. Nějaký novinky?"

,,No jasně. Máš ráda letadla? Možná bych pro tebe měl jednu smlouvu, u který musíš upravit podpis, dostaneš velký podíl."

,,To si strč někam. Chci jí celou."

,,Ale, ale... nenáročná."

,,Vím, co chci a vím, co ti nabídnout."

,,Ty mi máš, co nabídnout?"

,,Mám eso v rukávu, tak že tu smlouvu nech přepsat na moje jméno a pak si o tom popovídáme."

Měla jsem v mobilu fotku Richarda s tou blondýnou. Kdyby ji ukázal matce, bude na podlaze. Neměl by kde bydlet, protože by ho matka hnala. Musela jsem najít i něco na Dannyho. Nejsem tak hloupá, za kterou mě ti dva mají.

Odpoledne jsem se s Dannym sešla a skutečně měl připravenou smlouvu. Nejspíš si myslel, že jsem úplně blbá, protože mi nechal přečíst jednu a pak vyndal z desek jinou, která sice obsahovala moje jméno stejně jako ta první, jen se lišil počtem procent sedmdesát ku třiceti a na to se mu můžu vykašlat. Dělala jsem samozřejmě, že jsem si nevšimla a ukázala mu za odměnu fotku Richarda.

,,To by matinka koukala, co?" usmíval se.

,,To teda jo. No nic. Už musím jít."

,,Počkej. Co ta sobota platí?"

,,Dám ti ještě vědět, Danny." znuděně jsem se odebrala od stolu.

Nebyla jsem topmodelka a přesto jsem uměla s muži manipulovat.

Dorazila jsem domů a matka se zrovna chystala do práce na noční. Loučila se s Rickym, když jsem je načapala v obýváku.

,,Kde jsi byla?"

,,S Dannym." pousmála se spokojeně a odešla.

Richard mi věnoval zamračený pohled a já jsem si říkala, že bych mu mohla spravit náladu. Posadila jsem se vedle něho a hodila mu na stůl desky s plnou mocí od Dannyho.

,,Co je to?"

,,Od Dannyho."

Hned se sehnul, aby se podíval o co šlo. Chvíli si pročítal a pak se na mě nechápavě podíval.

,,Počkej, co je to za plnou moc?Nechápu."

,,Jen abys věděl, že nejsem žádná svině, co jedná za tvými zády."

,,Nikdy jsem si to ani nemyslel."

,,Ale nepovídej." okřikla jsem ho.

,,Co to má tedy znamenat?"

,,Víš co, já si myslím, že on dobře ví, že ti to ukážu a bude ti to vrtat hlavou. Má v plánu něco na pozadí."

,,Počkej zavolám si právníkovi a na něco se zeptám."

,,Čau, jdu s kámošem a pár holkama do kina." přišel za mnou Finn, protože Ricky zrovna telefonoval.

,,Jasně." mávla jsem na něho a dál pročítala tu plnou moc.

Richard zavěsil a usmíval se.

,,Ten hajzl chce, abys zfalšovala můj podpis a získala tím společnost? Hraje si se mnou jako já s ním."

,,Já vím, on mi to vyprávěl."

,,Chystal to na mě první a já mu to jen provedl dřív.."

,,Je mi to fuk, oba jste parchanti."

,,V dnešní době to jinak nejde. Poznáš časem."

,,Jistě až budeš dělat kurzy ,,jak ze sebe udělat parchanta" tak dej vědět." protočila jsem oči.

,,Právník mi řekl, že když přepíšu společnost na někoho druhého. Tak mi můžou všichni exekutoři hovno."

,,No vidíš, to bude mít máti radost."

,,Zbláznila ses? Nemůžu bezdůvodně přepsat firmu na Chloe, když nic neví o mojí finanční situaci."

,,Jo nekecej, že tě pořád má za milionáře." začala jsem se tlemit.

,,Nějak to vymyslím."

Celý večer mi vrtalo hlavou, co Richard říkal o exekutorech. Potřebovala jsem si to jen ověřit a k tomu byl skvělý Danny.

,,Jen mě napadlo, když je ta Richardova společnost tak zadlužená a ty to necháš přepsat na sebe, nebude s těmi dluhy průser?" nedalo mi to a zavolala jsem mu.

,,Dluhy mu zůstanou. Jsou na jeho jméno. Včera přišel o byt a zítra si příjdou pro auto. Firmu mu sebrat nemůžou, protože je ve smlouvě jeden háček." začal mi vysvětlovat celkem logické vysvětlení, proč Rickymu nemůžou sebrat firmu.

Přesně jak řekl, tak se i stalo.Vzbudilo mě, jak se Richard s někým hádal před barákem. Z okna jsem nahlédla a všimla si dvou chlápků v kvádru a s deskama v ruce.

Danny to měl v merku. Jenže si myslel, že přes plnou moc, kterou mu nechám podepsat na moje jméno bude firma pak Dannyho. Jenže já si chtěla zahrát na potvoru a hodlala jsem si to nechat na sebe. Kdo může říct, že v osmnácti vlastní leteckou společnost.

Celé dopoledne mi Danny zkoušel volat a tlačil na pilu, kdy mu to dám podepsat a já mu to schválně nezvedala a neodepisovala.

Nechala jsem odejít exekutory a počkala až matka usne po noční, abych na Rickyho zatlačila po psychické stránce.

,,Kdybys potřeboval někam hodit, tak stačí říct." začala jsem se mu vysmívat.

,,Díky." nasupeně zíral do papírů.

,,Cos řekl máti?"

,,Že jsem ho prodal a chci si koupit jiný."

,,Lidi v tvém postavení to dělají obráceně. Nejdřív koupí a pak prodají."

,,Spíš problém, kde vezmu prachy na jiný fáro." vztekal se.

,,No a co prodat tu tvojí společnost?"

,,To by se Chloe hned dozvěděla."

,,Beztak ti jí za chvíli seberou." rýpala jsem do něho.

,,Nemůžou mi ji sebrat a ani ji nemůžu prodat. Vzali mi už i byt."

,,Oh, chudáčku. Počítej s tím, že až se máti dozví, že nemáš ani cent, pěkně tě pošle do háje."

,,No to mi taky došlo."

,,A nemáš nějakého příbuzného, co by ti píchnul?"

,,Nemůžu se na nikoho obrátit. Nikomu nevěřím."

,,Včera jsi mi tvrdil, že mně věříš."

,,Uděláme dohodu..." podíval se mi do očí. ,,...přepíšu to na tebe a jakmile se z těch sraček dostanu a že na tom makám, dám ti velkorysou nabídku."

,,Nebojíš se, že bych ji prodala a prachy si nechala?"

,,Řekli jsme si, že si věříme, Emmo. Umím být i hajzl."

,,Víš Ricky, když má někdo nulu na účtě, může být třeba ten největší hajzl, ale neudělá nikomu nic. Protože ti nikdo bez peněz nehne ani prstem."

,,Připravím podklady a zítra sjedeme k právníkovi. Bereš?"


Rebelka EmmaKde žijí příběhy. Začni objevovat