Přišli jsme s Rickym blíž ke Glenn a konečně promluvila a pozdravila. Mně ani nepodala ruku, ale trochu jsem to i čekala.
Hned jsem se nabídla s přípravou k večeři a odešla s Alice do kuchyně. Glenn se otočila na podpatku a odešla z jídelny. Ani jsem o ní nestála.
Z okna jsem zahlédla přijíždějící auto a tak mi došlo, že nejspíš přijel Rickyho bratr. Slyšela jsem skrz otevřené okno, jak se bavili.
,,Čau."
,,Dobrá kára." pochválil mu starého Volkswagena brouka.
,,Dík. Tvojí káru ani nemusím komentovat, asi sám víš."
,,Náhodou doma mám starýho Mustanga."
,,Neke...tak příště ho chci vidět. Jo a mimochodem, matka říkala, že přijedeš s přítelkyní, tak jsem na ní zvědavej." rozbušilo se mi srdce.
Sotva překročil práh už hulákal na celý dům.
,,Čágo lidi, jsem tu."
,,Musíš tak křičet?" vyběhla hned madam Glenn.
,,Jo nekřič, ještě každý bude vědět, že jsi přijel." smáli se tomu.
,,Jarede!" odeběhla Alice a objala ho.
,,Tak kde ji máš?"
,,Asi v kuchyni." odvětil Ricky.
,,Je to děvče zlatý." pochválila mě Alice a byla jsem ráda za milou pochvalu.
Vešla jsem do jídelny se zeleninovým salátem a položila ho na stůl. Jared seděl vedle Rickyho a pečlivě si mě prohlížel. Pak Ricky vstal, aby nás představil.
,,Takže Emmo, tohle je Jared, Jarede Emma."
,,Myslel jsem, že chodíš s Chloe." pošeptal Rickymu, ale slyšela jsem to až k sobě.
,,Tu neřeš."
,,No, moc mě těší Emmo." podal mi ruku a posadili jsme se k jídlu.
Jared byl zcela jiný než jsem si ho představovala. V podstatě se mi ani moc nelíbil.
U jídla se naštěstí řešila Jaredova práce a ne my, ani Chloe nebo jiná záležitost. Když Alice zklízela nádobí, okamžitě jsem se nabídla, že jí pomůžu, protože jsem si u jeho matky taky chtěla udělat oko. Glenn se ani nehnula a celou dobu mlčela, naštěstí.
Nepříjemně jsem se cítila jen když mi ulétl ubrousek z talíře na podlahu a musela jsem se pro něj sehnout. Vlastně jsem pořádně netušila, co se za mými zády dělo, ale nejspíš podle kopance od Glenn, jsem pochopila, že Jared věnoval pohled mému zadku.
,,Co je?" zavrčel na Glenn.
Po večeři jsem se už necítila tak hloupě a navíc Jared alespoň neměl přihlouplé poznámky o mém věku.
Při pečlivém zkoumání jsem zjistila, že s Richardem nemají nic společného. Jared měl tyrkysově modré oči a Ricky hnědé. Jared byl drobnější a menší a povahově se mi zdál být tišší než Ricky.
Posadili jsme se v obývacím pokoji na kávu a na Jareda se nedívala, protože mi bylo trapné, jak si mě prohlížel. Nejspíš si říkal, že jsem mladá a k Rickymu se nehodím, tak jak si to myslí každý.
,,A co vůbec Liam dělá?" zajímal se Jared.
,,Pořád řádí po klubech a mění holky jako ponožky."
,,No jsem rád, že ty jsi už z toho vyrostl." vysmíval se Rickymu Jared.
,,Ten z toho nikdy nevyroste. Jestli. sis nevšiml s kým chodí." podotkla Glenn a hodila na mě povrchní pohled.
Zachovala jsem klid, i když bych jí nejradši vyškrábala oči.
Zvedla jsem se, abych odnesla šálky do kuchyně a všimla si, že i ten její Jared mi civí na zadek. Proto jsem si řekla, že ho trochu poškádlím. Za rohem jsem si šaty trochu vytáhla výš a snížila výstřih. Alice mi podala ještě nějaké chipsy a tak jsem je tam donesla. Naschvál jsem se postavila tak, aby měl Jared perfektní výhled do mého výstřihu.
Plán zabral a abych neprovokovala příliš, posadila jsem se vedle Rickyho a dala si nohu přes nohu.
,,Nejste už unavení po cestě?" zeptala se Alice.
,,Počítám, že za chvíli už půjdeme."
Všichni chlapi byli stejní. A mě to přestávalo bavit. Dokola ty samé kecy, ty samé pohledy se stejnými závěry.
Sotva jsme za sebou zavřely dveře pokoje a já ze sebe začala svlékat šaty, už jsem to od všímavého Richarda dostala sežrat.
,,Nemohla by sis příště odpustit ty výstřihy a krátký šaty?"
,,Co prosím?" nevěřila jsem vlastním uším.
,,Nevím, jestli sis všimla, ale Jared ti celou dobu zíral na kozy."
,,Teda Ricky, já tě nepoznávám. Ty žárlíš na svýho bráchu?" začala jsem se smát.
,,Nejdřív ti spadl ten ubrousek a Jared málem spadl pod stůl. Pak jsi nesla ty chipsy a to mu taky málem vypadly oči." musela jsem se smát.
,,Nemáš důvod." postavila jsem se k němu jen ve spodním prádle.
,,Ne? Je ti věkově blíž."
,,No a?" neřekla jsem mu, že se mi nelíbil, protože se mi líbilo, když žárlil.
,,Jak no a? Jsi moje přítelkyně, proto tě nebude nikdo očumovat. Ať už je to můj brácha nebo soused." řekl důrazně a znělo to kouzelně.
,,Jsi sladkej Ricky. Za to si zasloužíš odměnu."
Stoupla jsem si na špičky a líbla jsem ho do rohu úst. Vztáhla jsem ruce k lemu jeho trička a přetáhla mu ho přes hlavu. Vzal to jako výzvu a vedl mě rovnou k posteli.
Bylo to poprvé od mého návratu, kdy jsem přistoupila na sex s Richardem. Jedním tahem zdolal mojí podprsenku a zároveň zápasil s mým jazykem, což ve mně vyvolávalo šílenství.
Uvolnila jsem se v jeho náručí jako už dlouho ne. Vzpomněla jsem si na ty společné chvíle, když ještě podváděl Chloe. Ten adrenalin tomu dodával jistou šťávu a takhle jsem to neznala.
Neznala jsem ten pocit, že s ním můžu být a je mi to dovoleno. Každý dotek, každé pohlazení bylo tentokrát upřímné a od srdce.
Naše veškeré oblečení získalo své místo na podlaze a moje tělo se rozpalovalo každým polibkem, který jsem si od Rickyho vychutnávala.