15. kapitola

8.8K 318 4
                                    

Zbytek dne proběhl v klidu. Jen jsem se snažila být za hodnou a přišla domů včas. Grilovalo se na zahradě a toho jsem se ráda zúčastnila.

Finn otáčel maso, matka připravovala stůl a já měla ještě donést zeleninový salát z lednice. Vešla jsem dovnitř a opět jsem zaslechla něčí hlasy.

Richard stál před vchodovými dveřmi a mluvil s nějakými muži.

,,Naval pět set dolarů jako zálohu. Ty snad u sebe máš, ne?"

,,Nemám nic. Kdy už konečně pochopíte, že čekám až někdo koupí firmu a budu moct splatit dluhy."

,,Tohle už nám vyprávíš pár měsíců. Dlužíš nám padesát papírů a neodejdu odsud dokud nedostanu alespoň něco."

,,Nechte to na jindy. Vynechejme z toho mojí ženu."

,,Hmm, možná by se to ráda dozvěděla." začali se přibližovat ke dveřím.

,,Kruci, kašlete na to."

,,Aspoň budeš vědět, že to myslíme vážně, šmejde." dostal Ricky pravděpodobně pecku do břicha.

Otevřely se dveře a v nich stál dvoumetrový černoch se stopadesáti kily.

,,Kdo jste?" začala jsem.

,,No Ricky máš luxusní kočičku. To by mě ani ve snu nenapadlo, že si nabrnkneš tak mladý kuřátko."

,,Co chcete?" pokračovala jsem.

,,Asi bys měla vědět, co je ten tvůj Richard zač."

,,Nezajímá mě to. Co chcete vy?" divil se mojí odpovědi.

,,Ricky nám dluží."

Vydala jsem se ke své kabelce na komodě a vytáhla z ní peněženku. Podala jsem mu všechny peníze, které jsem měla od Harryho za tu večeři.

Dělalo to asi tři stovky. Chlápek si je přepočítal, mírně se zamračil a konečně se vydal zpět ke dveřím.

,,Tak zase příště. Ještě že máš takovou tolerantní a krásnou ženu." zamrkal na mě a ještě při odchodu vzal Richarda za tričko.

Když Richard zavřel dveře, podíval se na mě. Nechtěla jsem nic poslouchat a rovnou jsem šla do kuchyně pro ten salát.

,,Emmo." přiběhl za mnou vyděšený Ricky.

,,Někdy jindy. Nechci si kazit večer."

,,Měli bysme si popovídat."

,,To asi jo." otočila jsem se a pospíchala na zahradu.

,,Maso už bude." volal Finn.

,,Nemůžu se dočkat." přisedla jsem si ke stolu a koutkem oka sledovala Richarda, jak si sedá.

Byl celý pobledlý a nervózní. Dokonce byl i celou večeři zamlklý a zamyšlený.

,,No Emmo, ještě mi vysvětli, co ty a ten Harry?" povzdechla jsem podrážděně na matčinu otázku.

,,Co s ním?"

,,No nedávno to byl Calvin a teď Harry?"

,,Ježíši, mami, s nima jenom spí." vysmál se mi Finn.

,,Finne!" okřikla jsem ho.

,,Je to pravda?"

,,Zrovna ty mě budeš vyslýchat?" vstala jsem uraženě od stolu.

Rebelka EmmaKde žijí příběhy. Začni objevovat