Vzbudil mě zvonící telefon.
,,Ahoj Emmo, mohl bych tě za hodinu vyzvednout?"
,,J-jasně." zakoktala jsem rozespale.
Neměla jsem nic zabaleno a dokonce ani čerstvě oholené nohy. Čekala mě sprcha, vybrat si něco na sebe a ještě do sebe naládovat rychlou snídani. Nepočítala jsem, co ještě mě čekalo, pokud by se objevila matka.
Měla jsem ještě deset minut na snídani a tak jsem se snažila potichu dojít do kuchyně a něco rychle sníst.
,,Kam se chystáš?" překvapil mě Finn.
,,Hele, nedělej matku." okřikla jsem ho, jakmile se začal zajímat, kam mířím.
,,Jen až tě bude zděšeně hledat po baráku, abych věděl, co říct."
,,Že jsem šla s kámošem na výlet."
,,Takže s píchačem." vysmíval se mi.
Sotva jsem mu stačila něco říct, na mobil mi přišla textovka, že mám jít před dům. Zabouchla jsem za sebou dveře a radovala se, že se o mě nikdo jiný nezajímal.
Dopoledne bylo celkem nudný.Projížděli jsme se po pobřeží a Harryho děda nám vyprávěl,jak se tu seznámil se svojí bývalou manželkou.
Bylo mi ho líto, ale nikdo ho neposlouchal. S Harrym jsme na sebe dělali posunky a vyměňovali si pošklebky.
Po obědě v dobré mexické restauraci jsme se vydali konečně na pláž. Harry věděl o nějaké pláži,kde jsou i tobogány a různé vodní sporty. Divila jsem se, že bude chtít Harryho děda civět na tyhle věci, ale byl pro.
,,Jestli tam budou holky nahoře bez s prdelkama jako má Emma, tak tam chci." začal se vybarvovat.
Našli jsme si místečko a jakmile uviděl slečny na bruslích jen v plavkách, líbilo se mu tam.
,,Ve svým věku docela kanec."začala jsem se smát.
,,Pak po kom to mám mít, co?" culil se Harry.
Neváhali jsme a šli využít tobogány. Byla docela legrace dokud jsem nešla na bar pro pití.
,,Emmo? Co tady děláš?" narazila jsem na matku.
,,No jsem tu s kámošem."
,,Houby s kámošem, s píchačem." dodal přicházející Finn a děsně se tlemil.
,,Volal jsem jí, aby přišla. Že to máme domluvené dlouho dopředu." zarazil mě Rickův hlas.
Vůbec to tak nebylo, ale matka se hned začala usmívat a hledat koho jsem vzala s sebou. Otočila jsem se zády k matce a čelem k Richardovi.
,,Umím mluvit, hrdino." vrazila jsem do něho rukou a koutkem oka zkontrolovala jeho dokonalý zadek v bermudách.
Došla jsem k Harrymu, který stál kousek od tobogánů a dopíjel Cuba libre.
,,Podívej se, jaký má úspěch." nechápavě civěl na svého dědu, který si povídal s nějakou rajcovní baculkou v tygrovaných plavkách.
,,Má šmrnc." uznala jsem.
Hodně jsme se pobavili dokud nepřišla opět matka s Richardem až k nám.
,,Tak snad nás představíš." vetřela se k nám.
,,To je Harry."
,,Majitel klubu Atmosphere." dodal Richard.
,,Čau, co ty tady?" uculovali se na sebe s Harrym.
Možná by to nakonec nedopadlo tak katastrofálně, kdyby nepřišel Harryho děda. Zjistil, že se kolem nás něco děje a nesměl tu chybět.
,,Kdopak to je, Harry?"
,,To je Emmina máma." představil ji Harry.
,,To je stejná kočka jako ta naše. To budeme mít v rodině dvě pěkný roštěnky." zazdil to.
,,Jak v rodině?" nechápala matka.
,,No Emma je Harryho slečna." a průšvih byl na cestě.
,,Myslela jsem, že chodíš s Calvinem."
,,To už nechodím hodně dlouho,mami." plácala jsem se téměř do čela.
,,To není tak dlouho." cpala nám to pořád dokola.
,,Jdu si dát ještě jednu rundu. Dá si ještě někdo? Dědo?" snažil se Harry zachránit situaci a odtáhnout ho pryč.
,,A nekoukej se tý Emmě pořád na prsa, Harry." zasmála jsem se poznatku Harryho dědečka.
,,Harryho děda je trochu stará škola a hned si myslí, že bude svatba. Tak už to neřeš." promluvila jsem k matce, aby se zase trapně neptala.
,,Jdeme na ten surf?" žadonil Finn u Rickyho.
,,Jasně."
,,Emmo, měla jsi jít taky. Richard by tě to naučil." nutila mě matka.
,,Ne díky. Možná jindy."
,,Vždyť tady má frajera." vysmíval se mi Finn.