Intro
Emma Talbotová je studentka střední školy a po rozvodu rodičů se z ní stalo problémovější děvče. Začíná randit s grázlem Calvinem a ještě ke všemu i s majitelem diskotéky Harrym (tzv Herkulem), ve které si přivydělává.
Když si s ní její matka neví rady, přichází do jejich života čtyřicetiletý podnikatel Richard Bonelli, který by měl zastoupit roli otce a zároveň i vůdce rodiny. Ačkoliv se je chystá Emmina matka Chloe seznámit, Emma jí předběhne a seznámí se za dost prekérní situace. Ricky totiž rozhodně není andílek...
1. kapitola
Už od rána jsem v depresi. Nejen, že venku leje jako z konve, navíc je ten prokletý dubnový datum, kdy se otec odstěhoval. Je to sice už dva roky, ale beztak je to ve vzduchu pořád cítit.
Nemohla jsem se dočkat až vypadnu z baráku a dám si cigaretu. Před matkou to nedělám, protože nehodlám poslouchat kecy, jak si ničím zdraví. Zrovna její rady jsou mi totálně ukradený.
Hodila jsem batoh na rameno a vyrazila do školy. V hale jsem se ještě střetla s bráchou Finnem, který už si taky připravoval cigaretu do ruky.
Matka si to všechno udělala sama. Otci jsme se ani nedivili, že ji poslal do háje. Buď nebyla doma a radši nechci vědět, co její nepřítomnost zahrnovala no a nebo spala po noční.
Před školou na mě čekal Calvin.Chodili jsme spolu pár měsíců, ale bylo to jen takový o sexu a pařbách. Občas jsme si spolu vzali nějaký to Éčko a řádili až do rána.
Měl blond delší vlasy a holkám se líbil především kvůli jeho štíhlé a vysoké postavě, kterousi udržoval pravidelným hulením trávy a občas i něčím ostřejším.
Večery jsem si přivydělávala na jedné diskotéce jako barmanka. S majitelem jsem se dobře znala a na jednu stranu jsem si přála, aby mě bral vážně. Bylo mu kolem pět a dvaceti a podědil hromadu peněz. Nikdo nevěděl, že si spolu občas užijeme. Měl pro mě slabost a zásoboval mě sexy prádýlkem.
,,Co děláš večer?" zajímala kamarádka Tara.
,,Makám. Co ty?"
,,Chtěla jsem jít k Napoleonovi na párty, ale nechce se mi jen s Mandy."
Tara a Mandy byly moje nejlepší kámošky. Tara byla v pohodě něco jako já, ale Mandy byla ve vztahu a brala to hrozně vážně. Všichni si z ní utahovali a já jsem to nemohla vidět. Nejspíš jsem nechápala tu její zamilovanost.
Dnešní dlouhý den ve škole byl u konce a já se konečně dobelhala domů. Zdlábla jsem nějaký zbytky k večeři a šla se chystat do práce. Dneska měla být v klubu Atmosphere nějaká akce, proto jsem se musela odebrat z baráku dřív, aby se všechno připravilo.
S holkama v klubu jsem se zrovna moc nemusela, protože si šuškali o mém vztahu s Herkulem a já byla něco jako vedoucí barmanka, proto se mě stranily. S jedinou, kterou jsem se bavila byla Bella.
Ihned po příchodu do klubu jsem narazila na Herkula. Stál u baru, kouřil cigaretu a zapíjel to pivem.