Odešla jsem si na bar pro víno a setkala jsem se tam s tím blonďákem ze svahu.
,,Ahoj Keve." pousmála jsem se na něho.
,,Ahoj. My se známe?" díval se na mě jako by mě nikdy neviděl.
,,Dneska ze svahu."
,,Páni, vůbec jsem tě nepoznal. Hledal jsem tě tady a nemohl najít a teď teda zírám. Vypadáš ještě líp než na svahu." culil se na mě.
,,Díky. Tak snad se ještě uvidíme." pozvedla jsem lahev vína na rozloučenou.
,,Nedáš si ještě od cesty nějaký drink?" podívala jsem se směrem k našemu stolu, ale všichni se zajímali o Liama a jeho buchtu.
Nikdo se o mojí nepřítomnost nezajímal, proto jsem nakonec souhlasila.
,,Bude tu nějaká soutěž. Nepůjdeš do páru?"
,,Soutěž párů? A co se chystá?"
,,Vím jen tohle."
,,No asi ne. Jsem na tohle stydlín."
,,Bude tu soutěžit hodně lidí, ani si tě nevšimnou."
,,Asi ne."
,,Nevadí. Příjdu si pro tebe ke stolu."
,,Ty se s tím nepáráš."
,,To ne a rovnou mi můžeš dát svoje číslo."
,,Tak kde máme to víno?" vyděsil mě příchod Richarda.
Culil se na nás s rukama v kapsách a Kevina si pečlivě prohlížel.
,,Promiň nebudu zdržovat, ale ta nabídka platí." mrknul na mě a ukázal svoje bílé zuby.
,,Všiml jsem si, jak pořád koukáš ke stolu, aby ti někdo přišel na pomoc."
Takhle to sice nebylo, ale cenila jsem si jeho pomoci.
,,Hele kámo, ty se o tu svojí buchtu vůbec nestaráš. Teď ji nechtěl ten frajer ze svahu pustit od baru." poplácal Ricky Harryho po zádech.
Všechny oči spočinuly na mně.
,,Ahoj Liame." pozdravila jsem.
,,Ahoj krásko, vůbec jsem tě nepoznal. Jinak tohle je Tracy." představil mi prsatici.
Hudba začala hrát a u stolu se řešilo, kdo má jakou oblíbenou muziku. Od tohoto večera jsem si slibovala asi víc než to, co probíhalo. Nechtěla jsem sedět a řešit blbosti. Možná v tu chvíli byl dobrý nápad jít do té soutěže.
,,Nejdeme na panáka?" navrhl Liam a Tracy vstala.
,,Jo jdeme." ozval se jako první Finn.
,,Ani náhodou." zakázala mu to matka.
,,Ty jo. Je mi šestnáct a nemůžu ani jednoho panáka."
,,Jen jednoho." zamračila se přísně matka.
,,Jdu taky." vstal i Harry.
,,Jdeš?" podíval se Liam na Rickyho.
,,Ne díky. Možná později." podíval se na spokojenou matku.
Očividně mu drtila stehno, aby nikam nechodil, protože by ho už po zbytek večera neviděla. Jakmile chlapi odešli vrhnul na mě Ricky naštvaný pohled. Asi ho máti pěkně vytočila tím, že mu to zakázala.
Moderátor začal něco hulákat do mikrofónu, ale rozuměla jsem tak půlku. Kdybych od Kevina nevěděla, co se chystalo ani bych nevěděla, že už to nejspíš začalo.
,,Kruci, ta soutěž." začala jsem si dávat ruku před obličej, abych jako nebyla vidět.
,,Jaká soutěž?" zajímala se matka.
,,Nevím. Ten kluk od baru mi řekl, že si pro mě příjde."
,,To je hezký ne?"
,,Ale Harry ti nějak zmizel." vysmíval se mi Richard.
,,Kevin vstal. Jde pro mě. Už se na mě podíval." vykulila jsem oči.
,,No a on neví, že máš přítele?"
,,Nevykládám to na potkání." zašklebila jsem se.
,,Tak ho slušně odmítni, ne?"
,,To ses s ním ještě nebavila. Má příšernou vyřídilku a ,,ne" mu nic neříká. Bude tu stát dokud nepůjdu." začínala jsem být zoufalá.
,,A co je to za soutěž?"
,,Já nevím, ale nehodlám na sebe nechat sahat cizího kluka." kopla jsem do Rickyho pod stolem, aby něco udělal.
,,Tak pojď se mnou." nadhodil Ricky a ten nápad se mi začínal líbit.
,,Mami nevadí?" pousmála se a úplně v pohodě ho poslala se mnou do soutěže.
Bylo to o fous. Sotva jsem vstala už byl u stolu Kevin.
,,Tak jdeš?"
,,Jdu, ale tady s Richardem."
,,Tak zítra. Dělám si rezervaci." zamrkal na mě a odešel.
,,Tak rezervaci. Vypadám jako hotelový pokoj?" začali jsme se s Rickym smát.
,,Co je to za soutěž?" zajímal se Ricky.
,,Nemám tušení."
,,I když bych ti rád strčil ruce do výstřihu, na veřejnosti to asi nebude moc dobrý."
,,Aspoň se k tobě budu moc trochu přitulit."
,,Akorát mě to rozdráždí jako ta příhoda u skály."
,,Ovládej se."
,,Málem jsem se neovládl, když mi Chloe málem rozkopala nohu, abych nechodil na panáka. Bylo to trapný."
,,Všimla jsem si."
,,Už abych tuhle kapitolu měl za sebou."
,,Jak se jmenujete?" přišel k nám moderátor s mikrofónem.
,,Richard a Emma."
,,Čeká vás několik kol soutěže. První bude poznat osobnost podle pantomimy, druhá bude klasická jak se znáte a třetí konečně taneček."
Z publika ještě vybrali pět lidí, kteří měli hodnotit jako porota všechny páry. Bylo nás i pět párů a hrálo se o další pobyt v hotelu na týden zdarma. Docela lákavé.
,,Měl jsem si toho panáka dát." vtipkoval Ricky, když mi předávali obálku s několika jmény známých osobností.
,,Lepší než se nudit u stolu, ne?"
,,S Chloe bych do toho nešel. To ti říkám rovnou."
Měli jsme se postavit proti sobě a ke každému páru šel jeden z porotců. Jako první jsem měla předvádět Marylin Monroe.
Běžel nám čas a já jsem začala předvádět sukni a ten její postoj. Ricky pohotově odpověděl jako první ze všech.
Druhá byla Pamela Anderson. Samozřejmě jsem se naprsila a stáhla si výstřih níž. Ricky se začal smát a rudnout zároveň. Po chvíli odpověděl správně.
Poslední jsem měla předvést královnu Alžbětu II. Tu Ricky poznal jako třetí, ale i přes to jsme měli nejvíc bodů.
Další část soutěže spočívala vtom, že jsme se posadili na židle zády k sobě a oni se nás ptali na deset otázek ohledně soukromého života, ale každý pár měl jiné. Nešlo se na ně předem připravit.
,,Kruci. My ale nejsme pár." pošeptala jsem Rickymu.
,,Je to fuk. Něco zvedneme."