Téměř o půlnoci jsme se odebrali do pokojů. Ráno nás opět čekal svah, na který se všichni těšili, kromě mě.
Odkopla jsem boty do kouta a posadila se na roh postele. Harry se okamžitě začal zajímat.
,,Neber to v žádným případě zle, ale ...." posadil se za mě a začal mi masírovat ramena. ,,...nezkoušel to na tebe někdy Richard?" rozbušilo se mi srdce.
,,Jak jsi na to přišel?" uchechtla jsem se.
,,Nevím, tak divně se na tebe dívá. Chvílema bych i žárlil."
,,No není to svatoušek. Podle jeho chování z klubu je mi jasný, že pár desítek žen už za sebou má."
,,Se divím té Charlottě, že si ho vzala." prudce jsem se otočila.
Jak o ní věděl?
,,Kdo to je?" dělala jsem blbou.
,,Jeho bývalá. On ti o ní nevyprávěl? To jsem asi něco prokecl."
,,Ne máti o tom neví. Ještě jsou manželé?"
,,Jo určitě. Charlotte je totiž moje sestra." další šok.
,,Ricky je tvůj švagr a ty s ním jezdíš po dovolených s jeho milenkou?"
Tohle mě docela naštvalo.
,,Já se o něho nezajímám."
,,Ale je to tvoje sestra, ne?"
,,Ona nemůže mít děti? Vzali se asi před deseti lety a Rickyho to naštvalo. Proto se dal do tohohle životního stylu."
,,Deset let? Cože?" další lži od Richarda?
,,No on chtěl děti, ale ona nemohla atak se nějak dohodli, nevím jak. Řekl bych, že si je udělá jinde nebo tak něco."
,,A nerozvádí se nebo něco?"
,,Ten?" začal se smát. ,,...víš o jaký peníze by přišel? Určitě nečekej, že bude tvůj právoplatný otčím."
,,Ráda bych si s Charlotte pokecala."
,,Asi nebude problém. V neděli, jak se vrátíme, má přijet na oběd."
,,A to si myslí, že s matkou bude mít ještě děti?"
,,Já bych to viděl na jinou kulišárnu, jak znám Richarda, ale neřešme to. Je to mezi nimi."
,,Pěknej zmetek ten Richard teda."
,,Proto mu nevěřím ani slovo."
Tohle zjištění mě zazdilo. Ten hajzl mi nakecal tolik lží, že s ním končím všechno. A na truc jsem si nechala svléknout od Harryho šaty.
Ačkoliv jsem myslela na Richarda, vyspala jsem se s Harrym. Málem jsem se nemohla podívat do zrcadla, ale blbce ze sebe nehodlám dělat.
U snídaně se ke mně Harry choval mnohem lépe než předchozí dny. Neustále se na něco ptal.
,,Nechceš přinést kafe? Nebo horkou čokoládu?"
,,Kafe. Díky." usmála jsem se na něho.
Máti si hned všimla a byla jsem nadšená, že to okomentovala.
,,Co jsi mu řekla, že je jako vyměněný?"
,,On mi řekl, že to se mnou myslí vážně a chce mě seznámit s dalším členem rodiny, jeho sestrou."
Pohled Richarda mluvil za vše.
,,To je hezký."
,,A co ty, Richarde, kdy požádáš mámu o ruku?" zakousla jsem se do housky a on moc dobře věděl, kam tím narážím.
,,Neboj se. Dozvíš se to první." promluvil ke mně nepříjemným tónem hlasu až matka nadzvedla překvapeně obočí.
Na svahu jsem se snažila držet s Harrym, aby mě nemohl Richard odchytit a nalhat mi další žvásty.
Nakonec si na mě počkal před vchodem do výtahu, když šli ostatní odložit lyže.
,,Co ti ten blbec nakecal?"
,,Jdi se vycpat." rozhodla jsem sejít po schodech.
,,Laskavě mi odpověz."
,,Seru na tebe. Pořád dokola poslouchám lži. Už mě to nebaví."
,,To není pravda."
,,Tak Charlotte nemůže mít děti a ty sis je šel dělat jinam?" strčila jsem do něho.
,,Proto jsem jí nakecal, že už je mám."
,,A mně dokola žvatláš lži. Jsi normální kretén."
,,Nechtěl jsem ti lhát."
,,Aha a proto každý slovo, cos řekl není pravda."
,,Každý ne, Emmo. Přeháníš."
,,Končím s tebou." vyběhla jsem posledních pár schodů a z kapsy vyndala kartu od pokoje.
,,Stejně zase příjdeš."
,,Já? Já tě nepotřebuju. Ty ubohej debile." vrazila jsem mu největší facku, co jsem uměla.
Bohužel se zrovna otevřely dveře výtahu a měla jsem co vysvětlovat.
,,Co se stalo?" vyběhla zaskočená matka.
,,Zkusil na tebe něco?" dodal zase Harry.
,,Proč by na ní měl něco zkoušet?" zajímala se hned matka.
,,Hele nepleť se do toho. Na nikoho jsem nic nezkoušel." pohrozil Ricky Harrymu.
,,Tak to máš jediný štěstí."
,,Harry, chci domů." hodila jsem na Rickyho ještě poslední naštvaný pohled a zašla do pokoje.
,,Zařídím letenky." odvětil Harry.
Potřebovala jsem cigaretu a matka zase hulákala, že nerozumí, co se dělo. Nechala jsem v tom Richarda vykoupat. Co jsem si měla hlavně v tu chvíli vymyslet?
,,Co ti řekl?"
,,Pohádali jsme se. U snídaně jsem se ho asi dotkla otázkou o svatbě s mojí matkou a on na mě vyjel jako co to mělo být a tak."
,,Takže na tebe neměl nějaký narážky?"
,,Neboj se. Umím se o sebe postarat. Docela mě začíná štvát." plácla jsem sebou na postel.
Chtělo se mi brečet a byla jsem naštvaná jako snad ještě nikdy, ale musela jsem se držet před Harrym, aby si nemyslel bůh ví co.
Zabalila jsem si kufr a připravila se k odjezdu.
,,Richard mě poslal za tebou, že se mám zeptat, co jsi mu řekla. Byla bys tak hodná a řekla mi, proč jste se tak pohádali?"
,,Jednalo se o ten rozhovor o svatbě u snídaně. Byl protivnej a já do něho ryla. Naštval mě a víš jak umím být hnusná. No a on má asi podobnou povahu, tak jsme se chytli. To bude v pohodě."
,,Tak proč odjíždíš, když to nic nebylo?"
,,Holky mi psaly, že ve škole bude nějaký důležitý zasedání kvůli maturitám."
,,Vím, že mi lžeš, Emmo, ale klidně jeď. Taky chcete být s Harrym sami." pousmála se.
To bylo asi to poslední proč bych odjížděla – škola a Harry.
Nemohla jsem se na Richarda dál ani podívat. Takhle mě ztrapnit. Nesnášela jsem to jeho lhaní a teď to prasklo na plné čáře. Čekala jsem, co ještě se dozvím od Charlotte. Ještě jsem s ním neskončila a tohle mu nedaruju. Nebude ze mě nikdo dělat blbce.