49. kapitola

5.2K 233 3
                                    

Probuzení bylo to nejhezčí za posledních několik měsíců. Ležela jsem na boku a v kříži jsem pocítila Richardovo mužství. O to víc jsem se na něho nalepila zadkem a usmívala se jako blbec.

Ricky se ale ne a ne probudit a tak jsem vstala sama, abych se vysprchovala. Koupelna byla naproti našemu pokoji a tak jsem se obalila ručníkem, do ruky vzala sprchový gel a oblečení na snídani.

Otevřela jsem dveře a jako na potvoru zrovna otevřel dveře i Jared a hulákal na Glenn, aby si pohnula.

Snažila jsem se nenápadně otevřít dveře koupelny, aby mě nikdo neviděl jen v tom krátkém ručníku, ale dveře zavrzaly a já se jen ohlédla jako bych něco provedla.

,,Dobré ráno." usmíval se na mě.

,,Dobrý." zabouchla jsem za sebou dveře a ponořila se do teplé sprchy.

Rychle jsem se oblékla a vešla zpět do pokoje. Richard byl už oblečený a čekal na mě, abychom zašli na snídani.

,,Vzbudilo mě, jak jste se s Jaredem zdravili." podotkl.

,,Promiň. To jsem nechtěla."

Tak nějak divně se na mě podíval až mě to zaskočilo. Přimhouřil oči a zdál se mi být naštvaný. Přisuzovala jsem to tomu, že se špatně vyspal.

,,Neřekl jsem něco o těch tvých minisukních a výstřihu?"

,,Připadám si jako někde v Saúdské Arábii, tam ženský taky takhle nesmí chodit."

,,Tak si vezmi třeba nějaké džíny a tričko."

,,A co je na těch kraťasech špatného?"

,,Jsou moc krátké." mračil se.

,,Jsou do půlky stehen, nekouká mi z nich zadek." vykulila jsem na něho oči a začala si je rozepínat, abych měla klid.

Vyměnila jsem je tedy za černé legíny s krajkou po stranách až pod kolena a dlouhý tygrovaný top. Bohužel menší výstřih měl.

Na snídani jsem tedy přišla jako poslední. Ricky už se cpal míchanými vajíčky a rozebíral s Jaredem motorky.

Nalila jsem si černý čaj a obohatila jeho chuť citronem. Glenn se opět nevyjadřovala a Alice se zaobírala telefonováním s nějakou kamarádkou a řešila, kdo jí stříhá tak krásně růže. Už jsem se těšila domů.

Naštěstí Richard rozhodl, že se pojede po obědě domů, proto jsem byla ráda. Další buzeraci bych už asi neustála.

Vzpomněla jsem si, jak si stěžoval na to, když ženský nosí tepláky a v podstatě jsem na sobě měla legíny. Nerozuměla jsem tomu, co mu vadí na krátkých sukních. Že by až tak žárlil na svýho bráchu?

,,To jako vážně chcete jet po obědě? Na dnešek jsem zrovna přichystal takovou vzpomínku na naše mladý léta." zamrkal Jared na Rickyho.

,,No povídej." nadechl se zhluboka.

,,Omnia!" zvolal jako by tomu dělal reklamu.

,,To nemyslíš vážně."

,,Ty Emmo, byla jsi někdy v Omnii?"

,,Co je to?"

,,Klub a má tam koncert zrovna dneska Jennifer Lopez. Vždycky jsme jí civěli na zadek."

Ricky hodil pohled na mě. Nebyla jsem zrovna nadšená, ale Richardovi se očividně chtělo. Nadzvedla jsem rameno, jako že je mi to fuk, ale zrovna s tou slepicí Glenn jsem nechtěla ani na zahradu. Byla jsem si totiž jistá, že Ricky se bude bavit s Jaredem a já zůstanu na ocet.

Rebelka EmmaKde žijí příběhy. Začni objevovat