Hned pondělní ráno mě holky zastavovaly před školou.
,,Ty vole, není na tebe starej?" promluvila na mě Amber.
,,Ale byl teda pěknej a to auto." slintala spolužačka Daisy.
Jenom jsem se zašklebila a beze slova šla k holkám.
,,Už se to dostalo i k nám." protočila Tara očima.
,,Co se k vám dostalo?"
,,Že jsi byla v lunaparku s nějakým pěkným típkem."
,,To byl ten matky slavnej Richard."mávla jsem rukou.
,,Kecy. To je fakt takovej kousek?"
,,Jo docela jo."
,,Máš fotku?" otravovala celá netrpělivá Mandy.
,,Ne, ale má tmavý vlasy i oči. Dost vysokej, udělanej. Co chceš ještě vědět?"
,,Hmm...matinka si umí vybrat." našpulila uznale rty.
,,Nevím na co ho mohla ulovit." nechápala jsem.
Na matce nic zajímavého nebylo. A chlap jako on by se mohl chlubit modelkou z každý strany.
Večer byl mejdan u jednoho spolužáka, tak jsem hned zdrhla z baráku. Dali jsme si s holkama nějaký prášky a vlnily se do rytmu hip-hopu. Sice ho normálně neposlouchám, ale momentálně se mi líbilo všechno. Okolo třetí ráno jsem se vydala domů.
Opatrně a potichu jsem odemkla s lodičkama v ruce, abych neklapala. Najednou se rozsvítilo a matka s Rickym zírali na mě.
,,Co je?"
,,Co je? Děláš si legraci? Kde jsi byla?"
,,Asi u Calvina ne?" pobaveně se ušklíbl Ricky.
,,Na párty." vypadlo ze mě.
Jenže jsem nebyla ještě úplně v pohodě.
,,Já na tu holku nemám nervy. Nejradši bych jí zfackovala." naštvala se a odešla do ložnice.
Popošla jsem do kuchyně, protože na mě šla po těch práškách hrozná žízeň.
,,Éčko?" vyblafnul na mě Ricky.
,,Co?" zaskočil mě.
,,Taky jsem si ho párkrát dal. Máš pak takový velký oči."
,,Řekneš to matce?"
,,Proč bych to měl dělat?"
,,Aby mě potrestala a abych to už nedělala."
,,Když jsem byl v tvým věku, nesnášel jsem zákazy a proto jsem je o to víc porušoval. Jsi stejná jako já."
,,Jak to můžeš vědět?"
,,Jen mi slib, že se nepustíš do ničeho silnějšího. Já jsem to párkrát zkusil. Myslel jsem si, že jsem mistr světa, ale byl jsem jen troska. Viděl jsem se na fotkách. Byla to ostuda."
,,Začínáš se mi líbit." zvedla jsem palec nahoru a věnovala mu výraz krále.
Nečekala jsem ani ve snu, že mi tohle bude vyprávět. Měl naprostou pravdu s těmi zákazy. Vlastně jsem se ani nechystala to udělat, ale matku to rozčilovalo a kvůli tomu bych to udělala.
Ráno u snídaně už mě matka cepovala.
,,Tak tohle se nebude opakovat."
Zírala jsem znuděně do talíře s míchanými vajíčky a přestávala jsem mít chuť.