18. kapitola

8.2K 310 2
                                    

Nebyl by hezčí pohled než na nahého chlapa v mojí posteli, kdyby nebylo ráno a kdokoliv už mohl být vzhůru.

,,Ricky, probuď se." třásla jsem jím.

Beze slova se začal oblékat. Vykoukla jsem na chodbu a zjistila, že nikde nebyla ani noha, proto rychle proklouzl z mého pokoje.

Tentokrát jsme měli štěstí na své straně.

Těsně před polednem se matka vzbudila a tvářila se jako by ji někdo celou noc mlátil po hlavě. To jsem jí přála, nikdy neuměla pít alkohol a pokaždé jí otec domů táhl. Nebylo tomu jinak ani teď.

Finn se jí vysmíval celé odpoledne, ale matku zajímalo jen kam se poděl Richard, který hned dopoledne někam odjel.

Vzhledem k matčinu stavu jsem objednala pizzu pro mě a Finna. Pustili jsme si nějakou hudbu a ládovali se.

Richard se vrátil až když zapadalo sluníčko a nevypadal moc spokojeně. Nejspíš se mu něco nedařilo. Mně to bylo fuk, dneska jsem dostala svý prachy a zítra jsem měla jít do baru na směnu. To znamenalo další finance.

Nevšímala jsem si radši nikoho v domě a zavřela se v pokoji. Prohodila jsem pár vět s holkama, aby mi popsaly jak skončila včerejší párty a šla se vysprchovat. Po návratu jsem zjistila, že mi napsal textovku někdo, od koho bych to rozhodně nečekala... Danny.

,,Slíbil jsem, že tě nebudu otravovat, ale nudím se a vzpomněl jsem si na tebe. Co děláš?"

Tak on si vzpomene jen když se nudí?Pobavila jsem se.

,,Právě jsem vyšla ze sprchy a vlastně se taky nudím."

,,Nezašla bys někam?"

,,Nedomluvili jsme se na kafe až v sobotu?"

,,Kafe jo, ale já bych dneska volil třeba víno?"

,,No dobře, ale nemysli si, že jdeme na rande."

,,Restaurace Orchidej v devět?"

,,Když jinak nedáš..."

Beztak mě jen zajímalo, co mi poví o Rickym. Zahodila jsem telefon a snažila se najít něco vhodnýho na večeři s Dannym. Nakonec vyhrál černý overal se zlatými flitry a páskem přes boky.

Ačkoliv nemám v oblibě podpatky, poslední dobou jsem s nimi jako jedno tělo. Rozpustila jsem si vlasy a snažila se o svůdné líčení. Se spokojeným výrazem jsem vyrazila z pokoje.

Nemohla jsem se neukázat v kuchyni, abych přilila trochu do ohně.

,,Kam zase jdeš? Teda jestli to zase není tajemství." prohlédla si mě matka a dopovala se kafem společně s Richardem.

,,Na rande." vypila jsem skleničku vody.

,,Tak Harryho pozdravuj."

,,Já neřekla, že jdu s Harrym." pobaveně jsem se na ní zašklebila.

,,Já už se v tom asi nevyznám."

,,Jmenuje se Danny. Richard ho zná, tak se neboj." obě jsme hodily pohled na překvapeného Richarda.

,,Ty jdeš s Dannym?" začal se smát.

,,Jo a co?" popošla jsem blíž k nim.

,,Nic. Užij si to." naštval mě.

Vypadal jako by mi nevěřil. Jako bych to snad řekla jen tak, že jsem ho chtěla naštvat. Popadla jsem vztekle kabelku a odešla.

Do Orchideje jsem přišla na minutu přesně a nějakýmu trpaslíkovi jsem oznámila, že mám schůzku s Dannym Lockerem.

Rebelka EmmaKde žijí příběhy. Začni objevovat