,,Co jste mu provedli?" postavila jsem se k jeho autu.
,,Jen malý únik informací z jeho počítače." usmál se.
,,V čem ten blbeček kšeftuje?"
,,Se ti nepochlubil?"
,,Ne, jen mi stačil říct, že jsi kretén." zaskočeně se na mě podíval.
,,To jsem." musela jsem se zasmát.
,,A proč to tvrdí?"
,,Lepší nevědět."
,,Tak podívej, Ricky, fakt mě nebaví ty tvoje sviňárny. Začínáš se vybarvovat a ne moc dobře. Nejsem si moc jistá, že někoho takovýho chci mít v rodině."
,,Ty mě chceš mít v rodině nebo v sobě?" nahodila jsem vynucený úsměv a vrazila mu facku.
,,Jsi fakt kretén."
,,Ženský na to slyší."
,,Na to, že jsi kretén? No nevadí, půjdu na rande s Dannym a on mi o tobě něco poví."
,,Pozval tě na rande?" usmíval se, ale moc tomu nevěřil.
,,Mám jeho číslo." zašklebila jsem se a zamávala mu před obličejem svým telefonem.
,,Holky říkaj, že to umí." přiložil si k puse ukazováček s prostředníčkem do tvaru V a zamával mezi nimi jazykem.
,,Aspoň si spravím chuť." sjela jsem ho znechuceným pohledem.
,,Najednou...před tím sis nestěžovala."
,,I suchým chlebem se najíš dosyta, ale moc si nepochutnáš." setřela jsem ho.
,,Teď bych tě nejradši někde ohnula vyšukal z tebe duši." naklonil se ke mně.
Hlasitě jsem se mu vysmála a nastoupila do auta.
,,Nech si zajít chuť, ty nulo."
,,Slečínka si hraje na něco víc." posadil se vedle mě.
,,Chci svoje prachy." nastavila jsem ruku.
,,Zítra je dostaneš i s tím, co jsi dala tomu blbečkovi."
,,Fajn." dělala jsem uraženou až domů.
Zavřela jsem se v pokoji a byla jsem ze svých momentálních výkonů naprosto spokojená.
Ráno jsem ještě v pyžámku vyrazila na snídani. Máti mě samozřejmě hned sjela, abych si vzala alespoň župan.
,,Proč? I kdybych se tu opalovala nahá tak jsem tu pořád doma."
Vešel Richard a pozdravil letmým polibkem matku. Následně mě shlédl a matka si všimla.
,,Dojdi si pro ten župan."
,,Prosím tě, Richard už mě viděl i v plavkách, tak co děláš? Stejně má oči jenom pro tebe." zavtipkovala jsem.
Večer jsem měla jít s holkama někam do klubu, ale nevěděla jsem kam. Napadl mě ten klub na pláži, kde jsem byla včera kvůli Dannymu.
Naložila jsem se na lehátko a nechala opalovat svojí kůži. Kdyby nepřišel Finn s nějakým kámošem, který měl divnou hubu a očumoval mě, tak bych tam byla déle.
,,Tady to máš." potkala jsem Rickyho v kuchyni a podával mi obálku.
Matka spala po noční a Richard měl volno.
,,Si myslím."
,,Dneska ráno jsi mě pobavila." nadhazoval mi to rýpání do matky.
,,To jsem ráda."