Cestou z letiště jsme se zastavili na benzínce a z vydělaných peněz jsem si koupila cigarety a flašku stříbrný tequily.
Doma jsem hned připravila skleničky s citronem a solí. Posadila jsem se na pohovku a podala naplněnou whiskovku Richardovi.
,,Jak dlouho jste spolu nespali?" vyrukovala jsem na něho po prvním panáku.
Chtěla jsem jen čistě ze zvědavostivědět, jak dlouho nejspíš spala s tím pobudou z letiště.
,,Je to důležitý?"
,,Mám víc otázek, tak mluv." posadila jsem se na skrčené chodidlo a dotýkala se kolenem jeho stehna.
,,Nevím přesně."
,,Takže víc jak týden jsi odsouzený sám na sebe?" pousmála jsem se a nalila dalšího panáka.
,,Vtipný."
,,Podvedl si jí?"
,,Chloe?"
,,Hmm."
Hodil do sebe panáka bez sole a citronu. Potom se na mě podíval.
,,Co myslíš pojmem podvést někoho?"
,,Spal jsi s někým?"
,,To úplně ne."
,,Takže co bylo jinýho?" usmála jsem se a se zájmem jsem ho sledovala.
,,Proč se tak ptáš?"
,,Možná to souvisí s tím, proč jsem se s matkou pohádala." nalila jsem do sebe obsah whiskovky.
,,Myslí si, že jsem jí podvedl?"
,,Samá voda."
,,Tak co?" dolil nám dalšího panáka
,,Třeba není takový neviňátko."
,,Takže jí bylo smutno?" pochopil, co jsem mu naznačila.
,,Vypadal sice dobře, ale ty se mi líbíš víc." vzala jsem do ruky sklenku.
,,To si ze mě děláš legraci?"
,,Byla dvacet minut na záchodkách...s ním."
,,Nemusíš mi to tak podrobně vyprávět."
,,Jen bys jí to měl možná vrátit." obrátila jsem skleničku do sebe a položila ji na stolek.
Ricky udělal se skleničkou to samé. Po té si podložil hlavu rukama a opřel si lokty o stehna.
,,A to jsem myslel, že jsem hajzl jenom já."
,,Říkala jsem ti přeci, že je mám ráda." usmála jsem se lehce provokativně.
,,Co po mně chceš?" podíval se mi hluboce do očí.
Vztáhla jsem prsty k jeho řetízku na krku a lehce za něho zatahala směrem k sobě, aby ho donutilo se ke mně nahnout.
,,Kde jsme to v tom baru tenkrát skončili?"
,,Už si to moc nepamatuju, možná bys mi to měla připomenout." zablýsklo se mu v očích.
Dala jsem si nohu přes nohu, vzala jeho dlaň a položila si jí na stehno. Dál jsem ho nemusela pobízet. Stiskl mi stehno a hladil mi ho po celé délce. Naklonila jsem se k němu a ve spolupráci s ním už jsem byla opřená s jeho jazykem v puse. Prsty mapoval moje tělo od stehen po prsa.
Moje dlaně se mu zabořily do vlasů a putovaly po zádech, kde ho jemně škrábaly. Tohle mě bavilo. Ten adrenalin, že by se mohl vrátit bratr od kamaráda a nebo matka z práce, se mi šíleně líbil.
Tričko jsem měla v mžiku na podlaze a jeho bílá košile už jen visela na zádech. Následně jsem se nedočkavě pustila do zipu u jeho džín a on mi vyhrnul sukni. Podprsenku jedním profesionálním hmatem rozepnul a odhodil kamsi za mě.
Přesně takhle jsem si ho představovala. Zkušenými hmaty mě přivedl do výšin a já se snažila jako snad ještě nikdy v životě, abych se vyrovnala těm všem, které měl Ricky přede mnou.
Tváře jsem měla citlivé a začervenalé od jeho strniště, jenže mně to přišlo tak neuvěřitelné.
Fascinoval mě od pevného zadečku až po zrychlený dech a jakmile bylo po všem bylo mi před ním trapně. Stáhla jsem si sukni, popadla všechny části oblečení ležící okolo nás a zakryla si cestou z obýváku hrudník.
Zabouchla jsem se v pokoji a na tváři mi naskočil spokojený úsměv. Srdce mi ještě pořád rychle bilo a ruce se mi třásly vzrušením.
Usínala jsem se zvláštním pocitem, který jsem pořádně nedokázala popsat. Vlastně jsem neměla tušení, jak se k němu mám chovat nebo jak s ním mluvit. Pro jistotu jsem si nastavila budík a vyrazila ven.
Mandy ze mě moc nadšená nebyla, že jsem jí v neděli v devět ráno vzbudila, ale musela jsem se s ní o tom podělit.
,,Mám průser, Mandy." naklonila hlavu na stranu jako by mi nevěřila.
,,Ty a průsery? To přeci nejde dohromady." otevřela mi branku a vešla jsem k nim na zahradu.
Pro jistotu, aby nás nikdo neslyšel jsme se posadili na zahradní terase.
,,Pamatuješ si na matčinýho frajera Richarda? Byl s ním ten výstup před školou?"
,,Jo jak rozbil hubu Calvinovi?" začala se smát.
,,No to je on."
,,Na to se nedá zapomenout."
,,Říkala jsem ti, že jsme spolu měli už menší setkání v klubu."
,,Jo jak tě nabaloval?" zašklebila se a vypadala jako by mi moc nevěřila.
Nejspíš si myslela, že jsem v tomhle domýšlivá. Sice jsem neměla super tělo jako ona, ale rozhodně se mohlo stát, že bych se mohla líbit někomu jako je Richard.
,,Hmm, možná, že budu mít ještě na podprsence jeho parfém." kousla jsem se do spodního rtu.
,,Asi ti nerozumím."
Málem jsem vyletěla vzteky. Vážně si myslela, že jsem si jeho voňavku nastříkala na svojí podprdu sama?
,,Spala jsem s ním, čemu na tom nerozumíš?" nastalo ticho a chvíli si mě prohlížela.
No jistě, že mi nevěřila. Nahodila nevěřicný výraz a pomalu se jí objevoval i úsměv.
,,Emmo, nikdy jsme si nelhaly, ale já nevěřím tomu, že chlap jako on, který ještě ke všemu chodí s tvojí matkou, by měl pletky s osmnáctiletou obyčejnou holkou s velkým zadkem."
,,Asi jsem se přišla svěřovat ke špatnýmu člověku." vstala jsem naštvaně z lavičky.
,,Počkej, já jsem to tak nemyslela. Prostě ti jen závidím, jestli je to pravda."
,,Hmm, počkej možná najdu jeho DNA, abys mi věřila." dělala jsem si legraci a sáhla jsem si do kapsy od džín, jako že tam něco hledám.
Celé dopoledne se mi snažila dovolat matka, ale já jsem s ní rozhodně neměla náladu mluvit. Nechtělo se mi po tom všem ani vracet domů a to hned ze dvou důvodů. Jeden se jmenovala matka a její zálety a druhý Richard.
Podívala jsem se ještě do peněženky a něco málo mi ještě zbylo ze včerejší směny, proto jsem zavítala do nákupního centra, abych se potěšila novým sexy tričkem do zvadlého šatníku a rovnou ho na sebe navlékla.
Hodila jsem do sebe ještě jednoho hamburgera v McDonaldu a vzápětí mi opět někdo volal.