22.kapitola

7.2K 292 8
                                    

,,Co sis to koupil za auto?" vyzvídala máti u snídaně.

,,Vždycky jsem chtěl Mustanga."

,,Netušila jsem, že jsi na staré vykopávky."

,,Vykopávka? To auto stojí tak třikrát víc než můj Bentley." zalhal matce Ricky.

Máti se jen otráveně zakousla do toastu a dál už rudýho krasavce neřešila. Ricky na mě zamrkal a mě to zahřálo u srdce. Měla jsem radost, že jsem mu pomohla, když už byl totálně na dně.

Ještě ten den mi volal Danny.

,,Stalo se něco?"

,,Jo. Nevím jak k němu přišel, ale Richard si vesele drandí v dost drahým fáru."

,,Jo tak a co má být?"

,,Já toho zmetka dostanu na dno."

,,Ty určitě."

,,Mám před sebou výpisy a skutečně jediné jeho vlastnictví je to auto. Na účtě má přesně čtrnáct dolarů a pět centů." začal se smát.

,,Super. Ještě jsem nebyla odměněna, Danny. Nemůžu ti sloužit." uraženě jsem si rýpla.

,,Zbavit někoho auta není složitý, Emmo. Někdo mu ho může rozmlátit. Třeba na parkovišti nebo před domem." snažil se mě naštvat.

Od tohoto momentu jsem věděla na čí straně jsem a komu jsem chtěla ublížit.

,,Udělám to sama, Danny. Vezmu mu klíčky a uklidím ho do nějakýho podzemního parkoviště."

,,Jsi skvělá. No a možná bych měl pro tebe zajímavou nabídku? Dáme první rande?"

,,Řekla jsem ti, že nemám zájem s tebou randit."

,,Holky běžně nezvu na rande. Jenom na kafe a pak do postele."

,,Tak to je mi ctí. Ne fakt, nechci být jednou z nich."

,,To říká každá a pak křičí slastí ,,ještě, jo, Danny, ještě"." začal napodobovat ženský hlas při sexu.

,,Nechci tě podceňovat, ale v posteli jsem už jednoho mistra měla a myslím si, že ho už nikdo nepřekoná."

,,A to byl tvůj první?" začal se tlemit.

,,Ne nebyl a spíš bych si s tebou promluvila, jak ti můžu splatit to auto?"

,,Neber to špatně, ale ty víš jak bys mi to mohla splatit." dobytek.

,,Pravděpodobně sis spletl číslo."

,,Jen jsem si dělal legraci s nadějí, že by to třeba vyšlo."

,,Mně to moc vtipný nepřišlo, takže až příjdeš na něco, jak bych ti mohla to auto splatit, tak se ozvi. Dík." zavěsila jsem.

Věděla jsem, že se ozve, protože mě potřeboval hned z několika důvodů.

Blížil se další víkend a celý příští týden měla mít matka dovolenou. Myslela jsem, že umřu. Být s ní celý týden doma.

Když jsem se vrátila od Mandy, přišla mi textovka od Dannyho, abych se za ním zastavila, že pro mě něco má. Proto jsem neváhala a dorazila za ním.

,,Jsi velice chytrá holka, asi jsem tě podcenil." hodil na stůl nějaké desky a nevěřícně kroutil hlavou.

,,Co je to?"

,,Čti. Vsadím se, že jsi se jen zapomněla zmínit." popotáhl si z doutníku.

Jednalo se o papíry o vlastnictví Richardovy letecké společnosti.

Rebelka EmmaKde žijí příběhy. Začni objevovat