,,Emmo, přijdete s Dannym na večeři?" zavolala mi hned ráno máti.
,,Jasně."
Vůbec jsem se netěšila, protože jsem věděla, že tam bude on. Jak já to zvládnu. Po tom jak mi ublížil, jsem to cítila ještě silněji než před tím.
Danny byl nadšený, že může zase provokovat.
,,Hele a jak si můžeš být jistá, že k tobě taky něco necejtil?" nadhodil Danny, když jsem se líčila.
,,Proč se ptáš tak blbě?"
,,Možná by se to dalo využít, ale musíme si být jistý."
,,No tak to chci slyšet."
,,Musíme zjistit jestli je do tebe udělanej. A pak mu můžeš zlomit srdce tak jako on tobě. Nezní to dobře?"
,,Jak to chceš zjistit? Zeptáš se ho?"
,,Dalo by se to poznat. Mám nápad." usmál se.
Vlastně jsem doufala, že vyjde tenhle plán. Chtěla jsem si s ním hrát.
Navlněné vlasy, bezvadné líčení, vysoké podpatky a krátká sukně. Přesně takhle jsem si představovala, že budu provokovat.
,,Super!" zapískal nadšeně Danny. ,,Abych se do tebe ještě nezabouchl já." culil se.
Jakmile jsem prošla dveřmi, už jsem ho uviděla, jak vychází z obýváku.
,,Nechci zrovna říkat, že tě rád vidím." podotkl Danny.
,,Nápodobně." odpověděl mu s úsměvem Ricky.
Vešli jsme do kuchyně k prostřenému stolu a máti se snažila přetvařovat.
,,Ahoj Danny."
,,Sluší vám to." cukroval s ní.
Za sebou jsem slyšela Rickyho kroky a cítila jsem jeho pohled na svých nohách a zadku. Hodila jsem vlasy a dělala, že jsem si toho nevšimla.
,,Finn tu není?"
,,Má rande, ale slíbil, že do devíti příjde." odpověděl mi Ricky.
,,Dá si někdo víno?" nabídla matka.
,,Může být." prohodila jsem.
Usadila jsem se ke stolu a nezasouvala se příliš. Chtěla jsem, aby měl Richard dokonalý výhled na mojí krátkou sukni.
,,A kdy to plánujete?" snažila se matka přetvařovat.
,,Nějak před vánoci, abychom mohli trávit svatební cestu na vánoce."
,,To je hezký."
,,A vy se k ničemu nemáte?" zeptal se přesně podle plánu Danny.
,,V mém věku?" divila se matka.
,,A proč ne? Berou se i v šedesáti."
Na to nikdo nic neřekl. Tady se svatba nechystala. Vlastně jsem ani netušila, proč s matkou pořád ještě byl.
Po večeři přišel Finn s kamarádem, že jdou na párty do klubu.
,,Ty bláho, už jsem dlouho nebyla na párty." pousmála jsem se.
,,Tak pojď s námi." navrhl Finnův kámoš.
To se moc Finnovi nelíbilo, protože se na něho zamračil.
,,Jdeme všichni a zvu vás." nadhodil Danny a Finn se okamžitě začal culit.
,,Jestli nás zveš, tak to beru." dodal Finn.