,,Ale to je náhoda. Co vy tady?" posadila jsem se na lavičku a Danny na někoho promluvil.
,,Danny? Emmo?" zaslechla jsem matku.
,,Co jí je?" zeptal se Richard.
,,Mám pocit, že sedativa."
,,Sedativa? Danny, co se tady děje?" nechápala matka.
Sebrala jsem veškerou sílu a vstala. Chtělo se mi zvracet a tak jsem jí hned vedle lavičky vrhla. Celá snídaně byla náhle venku.
,,Tady máš vodu, kotě." přišel ke mně Danny a podal mi lahev.
,,Proč má v sobě sedativa?" nechápal ani Richard.
,,Chtěla odjet, ale my dva jsme ještě neskončili a ona je prostě součástí mojí odvety, Richarde."
,,Co po mně chceš?"
,,Nenechávej Chloe vzadu. Jen ať slyší, jaký je ten její Ricky a dceruška jakby smet."
,,Co jsi zase vymyslel?" dal si Richard ruce v bok a vypadal klidně, za to já moc nebyla.
Bylo mi jasné, co chtěl matce říct.
,,Danny, drž hubu." promluvila jsem.
,,Kde začneme, Emmo? Tím jak jsi roznášela v bordelu chlast, nebo jak jste mi chtěli šlohnout ty diamanty? Jen poslouchej, jaký je Emma svatoušek."
,,Nerozumím, proč jste tady a povídáš mi tady takový blbosti." nechápala máti.
,,Už to mám...začnu s Richardem. Jak jste spolu chrápali. To je lepší ne?"
,,To už jsi přehnal." vystartoval po něm Richard.
,,Zeptej se Finna. Byl u toho, načapal je při líbačce."
Matka šokovaně zírala na Dannyho a moc tomu nevěřila.
,,Nevěříš Chloe?"
,,Ani slovo. Navíc nechápu, proč mi to tady vyprávíš?"
,,Mám pár foteček. Chceš vidět jak Ricky zkoumá tvojí dceři mandle?" smál se.
Na tom sluníčku mi začínalo být příšerně. Kroutila jsem se a sotva se držela na nohou.
,,Jen se podívej."
,,Jsi debil a ten photoshop ti nikdo neuvěří." držel se Ricky bravůrně.
,,Tak a dost." popadl mě Danny a nůž mi položil na krk.
,,Hned ji pusť!" křičeli dvojhlasně Ricky s matkou.
,,Dělej Richarde. Řekni jí to a já jí neublížím."
,,Co jí mám říct?" dělal blbýho.
,,Nevadí, Richarde, vyber si, Chloe nebo Emma."
Na krku jsem pocítila studený nůž, jak se začínal pohybovat a řezat mě. Po hrudníku jsem poznala stékající krev.
,,Ne! Přestaň, dobře, dobře." vzpamatoval se Richard a matka začala brečet.
,,Dělej. Nemám na tebe celý den. Chloe nebo Emma." vytáhl bouchačku a namířil na mojí matku.
,,Fajn."
Nůž se zaryl ještě hlouběji a začalo mě to škrtit. Snažila jsem se lapat po dechu. Slzy mi začaly zaplňovat tvář a najednou jako by se mi před obličejem objevilo moje druhý já a vysmívalo se mi.
,,Vidíš, já jsem ti to říkala, že si zahráváš s ohněm. Tady to máš zpátky. Měla ses na to vykašlat. Když tě Richard nechtěl, tak jsi to měla nechat být..."
,,Nech Emmu jít." promluvil Richard.
,,Vybral sis jí?"
Náhle vyšla rána a matka zaječela. Ten magor jí střelil do nohy. Richard začínal být v háji.
,,Tak vybral sis? Ještě jedna možnost? Chloe nebo Emma? Nebo počkej ona by ti chtěla možná Emma něco říct." uvolnil ten tlak na můj krk a nechal mě se chytit rukama za ránu.
,,Já..." nebyla jsem schopná ani slova.
,,Hmm, smůla. Čekal jsem, že řekne něco srdceryvného, aby sis vybral ji. Když ona se tak natrápila, když jsi ji poslal do háje kvůli Chloe. Není ti jí líto? Je do tebe tak zamilovaná. Kdybys jí aspoň nedělal ty naděje." vydal se pro mojí matku, která seděla na zemi a držela se za postřelenou nohu.
,,Teď mám obě. Řekni jméno a já jí pustím. Vím, že řekneš Emmu, protože jí miluješ. Chloe už ti děti neporodí. Emma ano."
,,Co ty jsi za magora?" nechápala matka.
,,Magor je Richard, Chloe. Já nejsem ten, kdo spí s matkou i dcerou. Počkej zavoláme Finnovi."
,,Teď zavoláš Finnovi, Emmo, a povíš mu, aby řekl matce, co se stalo před klubem." vytočil Finna.
,,Emmo, co je?" zahulákal do telefonu, když ho dal Danny na reproduktor.
,,Mluv." kopnul do mě.
,,Finne, řekni matce, co se stalo v klubu."
,,Myslíš to vážně?"
,,Jo, Finne, řekni to nahlas, cos viděl." dodal Danny.
,,Tak dobře. Vyšel jsem ven před klub a stál tak Ricky s Emmou. Snažil se jí dát pusu." usmál se Danny.
,,Tááák a je to tady." zavěsil a matka se rozbrečela. ,,...no neříkal jsem to? Dělali z tebe krávu, Chloe. Možná bych ti ještě mohl dát přečíst pár textovek, co si Emma psala s Rickym, třeba tahle se mi líbila. ,,Chci to. Hned teď. Na pláži doleva." a nebo tahle od Richarda je kouzelná: ,,Emmo, uvědomuješ si kolik nám je? Nenič si život se mnou. Najdi si někoho ve tvým věku. Samozřejmě, že jsem přímo v šoku, že tak nádherná mladá holka má zájem o mě a ne o prachy jako jiný. Je mi s tebou dobře a popravdě si jen steží dokážu představit, že bys už nebyla součástí mýho a života. Je to na tobě". No není to dojemný? Můžeš se podívat, je to její mobil. Je toho tam hodně." vyhrál Danny.
Matka byla šokovaná a brečela.
,,Mami, promiň."
,,Drž hubu, Emmo." snažila se vstát. ,,...řekni mi, že to není pravda." podívala se na Richarda.
Richard byl zticha.
,,Tak Emmo, je čas se rozloučit." znovu mě Danny popadl a ačkoliv jsem se bránila, nůž mi zarazil do boku.
,,Do hajzlu!" zaslechla jsem Richarda.
,,Vybral sis špatně. Emma ti byla věrná celej ten rok a chtěla s tebou děti. To je tak smutný příběh." přestávala jsem cítit svoje tělo od pasu dolů.
Poslední, co jsem viděla, byl Richardův ubrečený obličej. Hladil mě a opakoval: ,,To bude dobrý, lásko." šeptal mi do ucha.
,,Tak Ricky, a teď jsi ji ztratil a jsme si kvit."