Chapter 14

540 38 2
                                    

Pridržavam donji deo haljine u ruci i trudim se da je štiklom ne nagazim i isprljam. Malo se mučim sa haljinom dok idem prema restoranu, jer je duga, a i stvarno mi sada nije potrebna blatnjava haljina.

Napolju pada sitna kiša, što stvara bare po pločnicima i trudim se da ih izbegnem. Moje štikle udaraju od beton dok hodam iza dvoje ljudi. Idu ruku pod ruku ispred mene i nešto pričaju, dok ja preokrećem očima gledajući ih uzbuđene. Na putu do restorana, u autu su mi govorili kako treba da se ponašam, a ja sam klimala glavom praveći se da ih slušam, a u stvari sam poželela da iskočim iz auta. Dobijamo pažnju ostalih ljudi i malo mi smeta ti pogledi na meni, dok naravno Jennifer ne. Ona ponosno drži glavu uzdignuto i trudi se da bude dama, a ja odmahujem glavom i uzdišem iza nje.

Gledam velika svetleća slova sa nazivom restorana, što stvara lepši pogled na njega. Gledam u stolove do stakla na kome sede neki ljudi i pričaju, dok ih atmosvera u restoranu opušta. Restoran veoma dobro izgleda spolja i par drveća ukrašava restoran, što mi se sviđa.

Logan gura staklena vrata, a mene nešto steže u stomaku i poželim sad da se okrenem i izgubim odavde, ali naravno da ne smem. Nisam kukavica, ali on je veoma zeznut, a ja sam žensko i ne mogu protiv njega. Čim sam ušla unutra, dočekala me je neka lagana muzika i prijatna atmosvera. Restoran izgleda veoma luksuzno i lepo sređeno, što mi se sviđa, a i cveće koje ga krasi. Jedan od konobara nam prilazi sa osmehom, a ja hoću da poludim, jer ću uskoro ugledati porodicu Watshon.

"Dobrodošli. Pokazaću vam vaš sto", pozdravio nas je i učtivo nam se obratio, dok se Jennifer smešila sa širokim osmehom, a Logan klimao glavom. Shvatila sam da su moji roditelji ovde stalni gosti i da ih znaju, što me ne čudi. Nema mesta na kom oni nisu bili. Konobar nas je vodio prema stolu, a ja sam želela da zaustavim vreme i nikada ne stignem do tog mesta, ali na žalost ne moguće je.

Primetila sam tu slavnu porodicu Watshon, sede za stolom koji je odvojen od ostalih. Čim su nas ugledali, sa osmehom su ustali dočekujući nas. Prvog koga sam pogledala je David. Na sebi je imao crne farmerke i belu košulju, a kosa mu je bila kao i uvek. Njegova majka je imala dugu crvenu haljinu, a otac crno odelo. Stisla sam rukav od haljine u ruci, dok ih gledam kako se pozdravljaju, a David ne skida pogled sa mene. Elie, David-ova majka me je sa osmehom privukla u zagrljaj, a ja sam se trudila da moj osmeh izgleda što iskrenije.

"Amelia, dušo, divno izgledaš." Pustila me je iz zagrljaja i odmerila me pogledom, pa mi uputila još već izgled.

"Hvala", zakašljala sam se malo, jer mi je glas bio drugačiji, kao da danima nisam progovorila. Eh, da znaju šta se nalazi ispod šminke i još šta je razlog tome. Nasmejala sam se, ali od muke. Pružila sam ruku Ben-u, David-ovom ocu.

"David će imati najlepšu devojku." Prodrmao mi je ruku, a meni je osmeh spao sa lica. Pa i onako je bio lažan. Izvukla sam ruku, a nešto u stomaku mi se prevrnulo i postalo mi muka. Koža mi se naježila od njegovih reči i izgubila sam volju za sve. Kako par reči mogu da ti promene raspoloženje u sekundi. Jennifer-in kašalj me je vratio u stvarnost, pa sam morala ponovo da se nasmejem, ali teške muke.

"Oh i David je divan", Jennifer je progovorila i neprimetno me pogurala prema David-u. Pa možda tebi! Prevrnula sam očima trudeći se da niko ne vidi. Okrenula sam se prema njemu i progutala neku knedlu u grlu. Šta ja doživljavam od svojih roditelja!

"Prelepa si", prošaputao je i odmerio me pogledom, pa se široko nasmejao. Zagrlio me je i uzdahnuo u moju kosu. Izvukla sam se iz njegovog zagrljaja i tiho se zahvalila, praveći se postiđena, a u stvari sam htela da vrištim.

Seli smo na svoja mesta, dok sam se ja malo namučila sa haljinom. Nemam puno iskustva sa dugim haljinama. David je seo prekoputa mene, a ja sam zarila nokte u svoju nogu. Konobari su nas okružili, jedan sipajući vino, a drugi je uzeo naše narudžbine. Roditelji su počeli da razgovaraju, a ja sam se dosađivala, dok David nije skidao pogled sa mene, bukvalno me je jeo pogledom. Dirala sam prstima svoju desnu minđušu i razgledala restoran.

Forever || Harry StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat