Chapter 47

383 21 3
                                    

Refleksno sam se udarila po ruci, jer mi je upravo na nju sleteo komarac. Dodjavola, mrzim ih! Trljam polako oči, pa ih otvaram i malo se rastežem, jer sam se ukočila ležeći u istom položaju. Osećam, a i čujem kako mi pucaju kosti, pa se mrštim i trljam čelo.

Okrenula sam glavu prema Harry-u koji mirno spava, što je meni izmamilo osmeh na lice. Nežno sam prstima prešla duž njegove ruke, ali trudeći se da ga ne probudim. Poljubila sam ga u ugao usana koje su malo otvorene, a njegovo toplo telo me mami iako je vrućina, ne mogu da mu odolim, pa sam zagnjurila glavu u njegov vrat i podvukla ruke ispod njegovih, pa ga zagrlila. Udisala sam njegov miris koji se oseća još od sinoć, a on je nešto promrmljao kroz san i obgrlio me rukama.

Nasmešila sam se srećno i zatvorila oči u nameri da nastavim da spavam, ali izgleda da mi se baš neda, jer mi se ide u wc.

Polako sam pokušala da se tiho izvučem iz njegovog zagrljaja, a kad sam uspela, ustala sam i otišla do wc-a. Usput sam shvatila da sam potpuno gola, ali je bilo kasno da se vraćam kako bih nešto obukla.

Kada sam završila sa wc-om, na prstima sam se došunjala do ormara i uzela crni donji veš i iste boje brus, pa ih brzo obukla. Iako me je Harry toliko puta video golu i dalje mi je glupo i neprijatno, pa ne bih baš da se dovodim u tu situaciju. Oblačim sivi šorc i gore crnu bodi majicu, pa skupila kosu u visoki rep i zavezala je.

Prišla sam prozoru i malo odvratila tamnu zavesu koja nije dozvoljavala da svetlost udje u sobu. Udarila su me jaki zraci sunca i za divno čudo, veoma vedro i plavu nebo. Oduševila sam se, jer leto obožavam i sve vezano za njega, pa sam se obradovala kao malo dete sunčanom danu i toploti.

Vratila sam zavesu kao što je i bila kako se Harry ne bi probudio, jer želim pre nego što ustane da nam spremim doručak. Uzela sam telefon u ruke i odgovorila Eleni na sto poruka kojim me je obasula, vezano za Alice i sinoć, pa i ostalih sitnica. Inače sam joj javila za Logan-a i njegovu plavušu, a ona ga je opljuvala sa svim i svačim, čemu sam se iskreno smejala, jer sam i ja isto mislila. Muška svinja!

Izašla sam iz sobe i krenula niz stepenice, a u kuhinji sam zatekla Melindu koju tako dugo nisam videla.

"Teta Melinda!" Veselo sam uzviknula, a na moj glas se njen osmeh proširio licem. "Nedostajala si mi!" Zagrlila sam je i iskreno rekla. Nedostajao mi je taj topao osmeh i njene reči pune ljubavi, pa i ona cela, jer je volim.

"Oh, dušo i ti si meni, mnogo!" Kroz veliki osmeh je rekla i poljubila me u kosu, pa nežno prešla rukom preko mog obraza. "Gde je onaj mangup?" Zakikotala se i zatreptala svojim očima.

"Spava!" Nasmešila sam se namršteno i sela na solicu u čemu mi se i ona pridružila.

"Kakvo je bilo iznenadjenje?" Radoznalo me je pitala i uzbudjeno me pogledala.

"Iznenadjenje?" Zbunjeno sam rekla i podigla jednu obrvu ne znajući o čemu priča.

"Pa da, ono zbog kog sam i ostala duže u Liverpoolu, jer mi je Harry javio da mogu još jedan dan da budem, jer tebi priprema iznenadjenje!" Radosno je rekla, a ja sam na trenutak otvorila usta. Što slaga ženu crni Harry?!

"A super, oduševila sam se!" Nasmešila sam se i skrenula pogled. Pa ima da ga zadavim za ovo i još što me nije ni obavestio o ovome, već moram da lažem pred ženom. Još samo da i ja saznam kakvo 'iznenadjenje'! "Kako je bilo u Liverpoolu?" Brzo sam promenila temu kako me ne bi pitala šta mi je priredio, jer ni sama ne znam. Harry mi je rekao da joj tamo žive deca, pa je bila kod njih par dana.

"Divno! Veoma mi je prijao odlazak tamo, jer sam se bila uželela dece, ali sve mi manje prija putovanje, verovatno, jer sve više starim!" Veselo je rekla, ali ujedno i tužno, verovatno prisećajući se kako joj je bilo lepo tamo.

Forever || Harry StylesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang