Vyše 600 pozretí. Som za to hrozne vďačná a šťastná. Ďakujem! :* <3
Do chaty sme sa u nevrátili. Teda nie v ten večer. Prespali sme pod holím nebom na kraji útesu kde sme sa po prvý krát bili. Bolo krásne vidieť mesiac. Čoskoro bude spln. Vtedy sa stávame silnejšími, ale Dylan mi hovoril historku o štyroch výnimočných vlkoch. Ktorý mali dva obrovské dary od Gahybi. Gahybi bola vlčica. Teda duch vlčice, ktorá údajne stvorila prvých vlkov takých ako mi. Bola moc silná a zomrela pre svojich priateľov. A svoju silu vložila do tých štyroch. To bol jej prvý dar. Bohužiaľ o druhom dare sa neviem nič. Tí štyria vlci však tu medzi nami ešte nie sú. Teda žiadny vlk o nich ešte nepočul. Bol to krásny večer. A teraz si musí Dylan zjavne myslieť, že mi šibe, lebo tu sedím pri stole a jem raňajky, kukám do blbá a myslím na včerajšok. Dnes nás čaká už prísnejší tréning. Teda mňa. A čoskoro by mala dojsť Zoe a o tri dny môžem dojsť kuknúť rodinu ak sa nič nepohnojí. Škola sa už dávno začala ale nejak to nikoho netrápi. Je možné, že si ju ani nedorobím ale o tom budem uvažovať potom. Dylan mi luskol pred tvárou a tým ma dostal späť do prítomnosti. ‚‚Zlatko ide sa makať či chceš, či nechceš." Usmial sa a podal mi ruku. Raňajky boli už odložené a umyté. Bola som mimo dosť dlho. Mala by som prestať s uvažovaním nad blbosťami. Vytiahol ma von a začal. ‚‚Zahráme si takú hru ale najskôr rozcvička. Takže 50 kilometrov ako človek a ja budem bežať s tebou. Potom 50 drepov, brušákov a klikov. Potom ešte pôjdeš kopať a búchať do vreca. Ide obed a potom hra. Jasné?" Dokončila a ja som sa na neho kukala ala šibe ti. On sa iba na mňa uškrnul a prikývol. Zjavne pochopil.
***
‚‚ Tebe sa to poviem kurva ja nevyužívam svoju vlčiu časť ako človek, ja nevládzem." Zastala som zvalila som sa na zem a ledva som dýchala. ‚‚ Ale zlatu už len 10 kilakov to zvládaš. O tom je život vlka, musíš sa prekonať a ísť nad hranicu svojich možností. Bež ako keby to malo byť posledný krát. No ták poď." Podal mi ruku a vytiahol ma na nohy.
***
Zvládla som to konečne hra. Na obed ako odmenu mi objednal pizzu. Musel ju ísť zobrať tak som bola s Lúom a Loe. ‚‚Pravidla hry sú ľahké. Vidíš tento náhrdelník?" Boha on ma náhrdelník mojej mami, ktorý by som mala mať na krku. Automaticky som siahla na krk. Nemám ho. S úškrnom pokračoval. ‚‚ Ten si teraz zavesím na krk. Tvoja úloha. Vystopovať ma. Premôcť ma a zobrať si ho späť. Môžeš sa premeniť. Zbrane neplatia. A hrá sa všade. A láska ľúbim ťa." Dodal a bežal preč už ako vlk. Toto ti nedarujem zlatko. ‚‚Strč sa!" Od kričala som mu. Počula som len jeho smiech. Bežala som za ním tiež vo vlčej podobe.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vlčí dar |Dokončené|
Manusia SerigalaZačujem zavýjanie niekde v diaľke, v lese. Pozriem sa nad seba, je spln. Rozbehnem sa, bežím za tým zavíjaním. Naskakuje mi husia koža ale bežím ďalej. Zavriem oči. Bežím a cítim sa voľná. Neviazaná, mám pocit, že môžem všetko. Začnem sa smiať a zrý...