Nakoniec Nataniel so Sabin a aj Matt sa k nám pridali a ideme spolu do Francúzka spýtať sa na naše schopnosti.
,,Bell za chvíľu vyrážame." Kričal na mňa Dylan. ,,Ahoj oci.....ahoj Lea." Posledný krát som ich objala a mohli sme vyraziť.
***
Cesta na letisko aj len lietadlo dopadli fajn. Teraz nás ešte čaká dlhá cesta k Sabíniným starým rodičom.
***
Konečne sme zastali pred obrovským domom. Otočila som sa na Dylana a usmiala sa, on mi úsmev opätoval. Z prvého auta vystúpili Nataniel so Sabín a Matt (Matthew - Alexin priateľ ) s Alex. Potom vystúpili z ďalšieho auta Zo s Thomasom sprevádzaní ich vlkmi a nakoniec sme vystúpili mi a naši vlci.
,,Je to tu tak nádherné." Rozplývala sa Zo a ja som sa k nej pridala. ,,A obrovské, to tu žijú len tvoji starý rodičia?" Spýtala som sa Sabín keď sa postavila vedľa nás. ,,Nie tak celkom, býva tu ešte pár mladých vlkov, inak povedané svorka môjho brata. Takmer každú noc sú tu honosné plesy s vyberanou spoločnosťou. Poďte idem vás predstaviť." Hovorila Sabin a mierila k dverám. ,,A čo kufre?" Spýtal sa Thomas. Už nie je taký odporný. Veľa som sa sním o tom rozprávala a nakoniec priznal, že mám pravdu. Jak inak. Teraz sú priatelia. Všetci štyria. ,,Pošlem pre nich niekoho." Odpovedal starý muž , ktorý sa tam len teraz zjavil, po jeho boku stála pravdepodobne jeho žena.
,,Jéj dedo, babi tak dlho som vás nevidela." Skočila im do náruče Sabin. ,,Zdravím pán a paní Hruzvelds." Slušne pozdravil Nataniel. ,,Toto sú ty vyvolený? Nemali by byť štyria?" Cestou k domu sa spýtala baby ( paní Hruzvedovú budem volať baby a jeho dedo nech je to kratšie :D ) a ukázala na nás. ,,Oni sú štyria babi." Sabín sa usmiala. ,,Ale to sú ich a naši kamaráti." Dokončila a zamierila k domu kde stál nejaká chalan.
Nasledovali sme ju a za chrbtom toho chalana sa zjavili aj ďalší. Poväčšine chalani. Babi a dedo sa ešte pri aute rozprávali s Natanielom a tak sa Sabin otočila a kráčala smerom k nim. ,,Bežte do vnútra dobehneme vás." Povedala a mi sme mierili k cudzej svorke. Oni zaujali bojové postoje ale tak aby to bolo ťažko vidieť. Otočila som sa dozadu a videla ako si Thomas pritiahol bližšie Zoe. Alex a Matt ostali tie pri aute. Super. Dylan mi silnejšie stlačil ruku. Vedľa nás sa objavil Thomas a Zo. Ostatný boli dosť ďaleko, čiže keď nás obklúčila tá svorka nič si nevšimli. Stisk Dylanovej ruky zosilnel. Otočil sa ku mne chrbtom k nim. Oni to využili. Premenili sa a jeden chcel skočiť na Dylana a tak ho zložiť k zemi. Bola som rýchlejšia a skočila som po ňom tiež ako vlk. Chytila ho pod krk a odhodila. Postavila som sa pripravená na ďalšieho. Ustúpili o krok vzad a ja sam začala zavýjať. Dylan, Zo aj Thomas na mňa zarazene pozerali. Zrazu som videla ako k nám beží Alex ako vlk s Mattom v petách. Za nimi bežali ostatný. Alex aj Matt ich preskočili a postavili sa po mojich bokoch. K jednému z vlkov mierila Sabin. On sa premenil. Boli si tak podobný. Brat a sestra. Vlepila mu naozaj silnú facku so slovami. ,,Takto sa chová k hosťom?" Zkrýkla mu do tváre. On jej opatrne chytil tvár do dlaní a zašepkal. ,,Sas." Ona sa usmiala a silno ho objala. On jej objatie opätoval. Za tedy som sa premenila aj spolu s ostatnými. Všetci cudzí vlci sa buď pozerali do zeme alebo ospravedlňujúco na nás.
***
,,Takže dnes vám ukážeme izby, zoznámite sa z ostatnými. Oboznámime vás s pravidlami. A potom si vás zoberiem na starosť ja." Povedala babi a hrejivo sa na mňa usmiala. Toto nebude dobré. Ten čo skoro skočil po Dylanovi bol ešte chlapec. 15 rokov ma len, konal na vlastnú päsť. Zlomila som mu ruku. Ale pozajtra by mal byť v pohode. Sme vlci hojíme sa rýchlo.
,,No poďte." Zakričal na nás Tobias, ktorý už so svojou sestrou Sabin kráčal po schodoch. Pozrela som sa na Nataniela a vyzeral dosť rozčúlene. Snažil sa to skrývať ale reč jeho tela hovorila za všetko.
Tobias otvoril dvere do nejakej izby. ,,Tu budú za tedy bývať Thomas a Zoe." Povedal a usmial sa na nich. Kufre tam už mali. Keď Zo zatvárala dvere pobavene sa na mňa usmiala. Ja som jej úsmev vrátila.
,,Tu je kúpeľňa........a tu je izba Matta a Alex." Zaradom otváral dvere a hovoril kde čo je. ,,No a nakoniec tu je vaša izba." Otočil sa na nás a otvoril dvere. ,,O 2 hodinky vás budeme čakať dole, idem to povedať ešte ostatným. " Povedal milo a odišiel. Sabin chytila Nataniela za ruku. ,,Dúfam, že sa vám tu bude páčiť." Povedala a stratili sa nám z dohľadu.
Dylan zavrel dvere a oprel ma o ne. Vášnivo ma pobozkal. Keď ma pustil tak som sa zmohla len na úškrn. Bože tak moc ho ľúbim. Rozhliadla som sa po izbe. Bola tak útulná a krásna. Milujem podkrovné izby.
Skočila som na postel a Dylan skočil hneď za mnou a začal ma hrozne štegliť.
YOU ARE READING
Vlčí dar |Dokončené|
WerewolfZačujem zavýjanie niekde v diaľke, v lese. Pozriem sa nad seba, je spln. Rozbehnem sa, bežím za tým zavíjaním. Naskakuje mi husia koža ale bežím ďalej. Zavriem oči. Bežím a cítim sa voľná. Neviazaná, mám pocit, že môžem všetko. Začnem sa smiať a zrý...