Chcela by som písať nový príbeh. Čo na to hovoríte ?prosím píšte názory do komentíkov alebo kdekoľvek inde.
Dnes je pondelok. Večera s Natanielovov svorkou dopadla úžasne a teraz sme v ich svorke. Dočasne. Šesť alf je priveľa. Nataniel povedal, že sme alfi. A myslím si, že má pravdu. So Sabín a Natanielom sme sa dohodli, že dnes zájdeme do akvaparku vo vedľajšiem veľkom meste . Kúpaliská sú ešte neni otvorené ale za chvíľku sa začína leto. Dosť sa teším. Je osem hodín a ja som práve vstala, o desiatej sa stretneme u nás. Ešte tu neboli. Ako inak Dylan je už hore, všimla som si keď som konečne otvorila oči. ,,Bell vieš o tom, že máš krásne oči?" Spýta sa potichu a pohladká ma po líci. Natiahnem sa pre bozk, no on ma ovalí vankúšom. ,,Naletela!" Kričí a smeje sa jak psychopat predám sa a vrátim mu ranu mojim vankúšom. Obaja sa zvalíme na zem a rehoceme sa. Po chvíľke do izby dobehol aj Thomas a Zo. Obaja na nás nechápavo pozerali no my sme sa nezmohli ani na slovo. Keď som bola konečne schopná sa aspoň postaviť tak som ovalila Thomasa a on padol za nami. Zoe sa so smiechom vrhla na mňa. Začali sme sa mlátiť vankúšmi a nekontrolovane sa smiať.
***
,,Prepáčte, že trošku meškáme." Zdvorilo som sa ospravedlnila a objala sa s Alex-po večeri ostala u nich spolu s Mattom, predpokladám. Musí nám to ešte vysvetliť.-so Sabin a s Natanielom. Matt mi pobozkal ruku a tiež aj Zo. Obe sme sa na seba pozreli a začervenali. Je milý a zlatý naznačila mi Zo perami. Ja som prikývla a usmiala sa. Thomas si nás všimol a podráždene zavrčal ale Alex, ktorá si nás zjavne všimla tiež sa len uškrnula. Prišli sme ku akvaparku a chalani nám zaplatili vstup. Pri šatniach sme sa rozdelili.
,,Čo je medzi tebou a Mattom?" Znela moja prvá otázka hneď jak sa zavreli dvere na šatni. ,,Ale níč." Zahovárala Al a začala sa hrozne červenať. My ostatné sme sa začali smiať. ,,Naozaj nič." Pritakala Sabin zo smiechom, na čo sme sa už rehotali všetky.
***
,,Kde trčia tak dlho?" Počula som Thomasov hlas keď sme práve otvárali dvere von zo šatne. ,,Tu sme zlatko." Odpovedala Zo a skočila mu do náručia. Ešte, že ma Thomas dobré reflexy a zachytil ju inak by sa asi Zo strieskala. ,,Vyzeráš krásne." Povedal jej a mierili k bazénom.
(Zoe plavky )
Za nimi šli Nataniel so Sabin a Al s Mattovími rukami okolo pásu.
( Alex plavky)
(Sabin plavky)
Keď sme ostali s Dylanom sami pritiahol si ma k sebe a jemne pobozkal. ,,Vyzeráš nádherne."
(Bell plavky)
Pošepol mi a daroval mi ešte pár bozkov na krk. Potom sa otočil a mieril k bazénom, ja som mu vyskočila na chrbát a on sa len uškrnul. ,,Vedel som, že skočíš." Ja som mu vlepila ( znie to čudne) obrovský bozk na líčko a na to sa uškrnul ešte viac tým svojim nádherným úškrnom.
,,Kde ste boli tak.." Al ani nestihla dopovedať a už bola pod vodou. Zasiala som sa a Dylan so mnou na chrbte skočil do vody. A začala sa vojna. Ako inak nakoniec sme to my baby vzdali a zdrhli na tobogány ( nwm ako sa to píše) s chalanmi za pätami.
***
,,Ideme sa najesť?" Prelomil ticho Matt. Práve sme vyšli z akvaparku úplne zničený. ,,Dobrý nápad." Povedala Al a vtisla mu bozk na líce a ťahala ho do auta za ruku. Nataniel so Sabin aj Zo s Thomasom šli autom len ja a Dylan sme výnimky, mi sme nasadli na motorky a šli za nimi.
Zastali sme pri nádhernej reštaurácii. Keď sme vošli do nutra voňalo to tam ešte krajšie. ,,Matthew kamoš čo ťa sem konečne dotiahlo." Pribehol k Mattovi nejaký milý chalan a objali sa. ,,Ale veď minule som tu bol." Oponoval mu Matt s úsmevom. ,,Pre rokom čo?" Opýtal sa ten chalan zo smiechom a Matt sa uškrnul. ,,No poďte ukážem vám váš stôl." Dodal ten chalan s úsmevom. V strede veľkej miestnosti kde boli plné stoly zastal. ,,Inak volám sa Christian." Povedal a pokračoval ďalej zo slovami. ,,A vy ste?" Každý sme sa mu predstavili a hneď sme si aj potykali. Odviedol nás do nejakého skleníka kde bol jeden veľký a krásny stôl. Najlepšie bolo, že sme boli sami. ,, Usúdil som, že Matt y si nezačal a nejakým ľudským dievčaťom a Nataniel a Sabin už vôbec nie. Nebojte som jeden z vás ale z inej svorky." Povedal a zmizol. Posadali sme si a o chvíľu nám doniesli jedlo, ktoré úžasne voňalo a ešte lepšie chutilo.
,,Takže prečo to teda chcete ísť do Francúzka?" Opýtala sa Sabin keď jedla zákusok. ,,No chceli by sme vedieť čo je našim druhým darom a Al berieme sebou." Odpovedala som. ,,A za kým presne idete? Sabin nemáš tam ty náhodou rodinu?" Pridal sa do rozhovoru Nataniel. ,,No neviem ako sa tá svorka presne volá ale zdá sa mi, že niečo v zmysle flocons morts, mŕtva vločka." Povedala som. ,,Hej to je svorka môjho brata, ktorý žije v babkinom dome po tom čo naši zomreli." Sabin sa v očiach zaleskli slzy. ,,To ma mrzí." Povedala Zo a objala ju. ,,Nechceli by ste ísť s nami?" Opýtal sa Dylan naozaj dobrú otázku.
Na budúcu stredu som na lyžiarskom preto je časť teraz.A tse úžasný Ďakujem za komentíky a vote. Ľúbim váss :* :*
YOU ARE READING
Vlčí dar |Dokončené|
WerewolfZačujem zavýjanie niekde v diaľke, v lese. Pozriem sa nad seba, je spln. Rozbehnem sa, bežím za tým zavíjaním. Naskakuje mi husia koža ale bežím ďalej. Zavriem oči. Bežím a cítim sa voľná. Neviazaná, mám pocit, že môžem všetko. Začnem sa smiať a zrý...