Vďaka Thomasovi sa mi podarilo nájsť rovnováhu. Obzrela som sa a Dylan niesol na rukách Zo. Pozrela som sa na Thomasa a jemu sa zalesklo v očiach, tuho som ho objala a spolu sme bežali za Dylanom. „ Chyť ju prosím." Povedal Dylan a podával Thomovi Zo. Thomas ju ochotne chytili. „ Bež do chaty a ulož ju do postele a Bell poď prosím so mnou ešte tam je Alex a Mal. A Lú a Loe choďte s Thomom." Pozrel na mňa a v jeho očiach bolo vidieť ľútosť. Ochotne som ho nasledovala. Po chvíli som na zemi uvidela Alex a vedľa nej Mal. Dylan mi nedovolil sa rozbehnú za ňou, ukázal na Mal. Spolu sme sa potom pobrali domou. Položili sme ich na postel do Alexinej a Zoinej izby. Zo už ležala vo svojej posteli.
***
„ Čo sa kurva tam vonku stalo?" Pýtal sa dosť rozčúlený Thomas.„ Ja som začul za hranicou niečijé kroky. Otvoril som hranicu a zbadal vlkov. Nejaká cudzia svorka. Viem o tom, že v tomto okolí sú ešte dve svorky, ale nechápem prečo útočili. Rozbehol som sa preč a Alex, Zoe a aj Mal bežali hneď za mnou. Oni ich dobehli a začali surovo mlátiť Zoe. Alex aj Mal ich mlátili aby dali Zoe pokoj. Keď si všimli, že bežím späť, zdrhli."Povedal Dylan potichu. Ja som sa uložila do jeho lona a oprela si o jeho hruď hlavu. Zas bol iba v teplákoch a holými rukami si ma pritiahol najbližšie ako sa dalo a objal ma. Hlavu si schoval do mojich vlasov. „ Idem ich pozrieť." Oznámil nám Thomas a išiel preč. Dylan si vynoril hlavu s mojich vlasov a spýtal sa. „ Thom miluje Zoe a Zoe miluje Thoma, že?" S úsmevom som sa postavila a ťahala som ho do našej izby. Vyzliekla som sa a ostala som iba v spodnom prádle, tak isto ako Dylan. Ľahli sme si do postele a ja som sa uložila na Dylanovú hruď, pritiahol si ma bližšie a pobozkal ma na čelo. „ Áno milujú sa." Odpovedala som a zaspala som.
***
„ Sme pohode!" Odpovedali baby jednohlasne. Rany už mali zahojené. Sú predsa vlkolaci nie? Mal bola už tiež úplne v pohode. Včera sa dali Zo a Thomas dokopy. Vidieť to na tom ako na seba pozerajú. Ja som sa pozrela na Dylana a on na mňa. Pochopil. Naraz sme sa uškrnuli.„Musíme zistiť prečo vás napadli. A ďalšou otázkou je náš druhý dar. Mali by sme zistiť čo to je." Povedal Dylan rozhodne. Alex sa postavila a Thomas spolu s ňou išli poupratovať po raňajkách. „No určitú dobu som sa chcela dostať do tej svorky. Takže som sa vyspala s alfou. Do svorky ma prijali. Potom som ho začala podvádzať s iným vlkom v jeho svorke.Keď si to uvedomil ja som už bola dávno preč a toto je zjavne pomsta." Povedala Zo zahambene. „ Aha." Zmohla som sa len nato.
Trocha kračie:( ale dúfam, že sa páči. Ďakujem za komenty a vote. :* :)
YOU ARE READING
Vlčí dar |Dokončené|
WerewolfZačujem zavýjanie niekde v diaľke, v lese. Pozriem sa nad seba, je spln. Rozbehnem sa, bežím za tým zavíjaním. Naskakuje mi husia koža ale bežím ďalej. Zavriem oči. Bežím a cítim sa voľná. Neviazaná, mám pocit, že môžem všetko. Začnem sa smiať a zrý...