Annabell
Dievča, ktoré sa nebojí povedať si svoj názor. Milá a priateľská. Oddaná svojej rodine a svojim priateľom. Jej dôveru je si ťažké získať a keď ju stratíš je takmer nemožné aby ti zas dôverovala. Z dobrej rodiny. A vynikajúco vychovaná. Je statočnejšia než sa na prvý pohľad môže zdať. Je však veľmi citlivá v určitých veciach. A tvrdohlavosť sa u nej tiež nezapre. Svoju šialenosť a narušenosť nikdy neskýva. A žije s bolesťou, ktorú málokto chápe a ešte menej ľudí o nej vie.
Dylan
Chlapec, ktorý priskoro zistil ako krutý je svet. Zocelilo ho to. Stal sa z neho sukničkár. Nič necítiť. Tým sa riadil. Po tom čo jeho kamarát zomrel sa však city vrátili. Milý a tolerantný. Moc moc moc žiarlivý. Chlapec čo lámal srdcia. Raz sa však dolámalo aj to jeho. Silný a neoblomný bojovník. Priateľský.
Thomas
Je to väčší sukničkár ako Dylan. Rodičia mu zomreli a on sa musel sám postaviť na vlastné nohy. Ponižovanie a ubližovanie, to mu prinášalo najväčšiu radosť. Potom prišla Zoe a on sa bezohľadne zamiloval. Moc ochranársky a nie zas tak moc priateľský tip. Keď má problémy len málokedy sa delí o ne s ostatnými. Teraz má však rodiny a ona ho robí lepším.
Zoe
Čisté dvojča Bell. Až na to, že ona mala krajšie dectvo a žije si o trochu šťastnejší život.
Alex
Alex sa tiež nezaprie. Je to sestra svojich sestier a je to vidieť. Jej bláznivé nápady nie vždy skončili dobre. Príliš dlho čakala na svoju osudovú lásku. Nemá veľký rešpekt voči ostatným. Ale keď je zo sestrami nikto si na ňu nedovolí.
Matthew
Dobrý chlapec s dobrej rodiny.
Nataniel
Takzvaný bad boy. Ich vzťah so Sabin je moc komplikovaný. Majú sa radi. Ale ona ho poslúcha, má pred ním rešpekt. Potrebuje ho. Bez neho nemôže žiť. On to vie. Je jeho pravá ruka. Ľúbi ju, časom ju možno bude aj milovať. Rodený vodca. Iný sa ho boja.
Sabin
Dievča s bohatej rodiny. Jej život bol ako z rozprávky. Potom ušla a stretla Nataniela. Odvážna a nebojácna. Je to zlá cica, ktorá si nenechá ubližovať. Zamilovaná do nesprávneho. Oddaná svojej láske. Veľmi vodcovský tip.
Niektoré opisi sú kratšie ale neviem čo tam viac napísať. Dúfam, že sa časť páči. Ďakujem za vote aj komenty. Ľúbim vás :* :)
YOU ARE READING
Vlčí dar |Dokončené|
WerewolfZačujem zavýjanie niekde v diaľke, v lese. Pozriem sa nad seba, je spln. Rozbehnem sa, bežím za tým zavíjaním. Naskakuje mi husia koža ale bežím ďalej. Zavriem oči. Bežím a cítim sa voľná. Neviazaná, mám pocit, že môžem všetko. Začnem sa smiať a zrý...