Dôležitá informácia. Už len asi 10-15 častí a máme tu koniec. Kto ma záujem o druhú časť ?
,,Ale veď nemáme šaty a do 6 ich určite nezoženieme." Začala som úplne panikáriť a nebola som jediná. Predvčerom som ešte ležala v posteli z dosť vážnymi zraneniami - mimochodom som sa fajn zahojila jednu mám ešte na bruchu a druhú na líci ostatné už úplne zmizli a zahojili sa- a teraz mám isť na "ples" či čo to vôbec je. ,,Baby klud sú 2 hodiny poobede. O 4 vám donesiem šaty a poviem vám podrobnejšie informácie teraz by ste si konečne mali vyriešiť problémy medzi vami, je tu nejak dusno. Na plese to nestrpím. Čiže si myslím, že máte čo robiť." Babi dopovedala a zmizla v doprovode Sabin, Nataniela a deda.
Naozaj super. Thomas ma berie ako mladšiu sestričku, ktorú treba chrániť. Nezazlievam mu to ale nedovolil mi sa s Dylanom ani porozprávať. Presťahoval ma k nim do izby. Zoe stým nesúhlasila chcela aby sme si to vyriešili. No Thomasko je malinko tvrdohlaví čiže sú teraz rozhádaný aj oni dvaja. A všetko len kvôli mne. Našťastie Alex a Matt sú pohode. Matt Alex úplne pobláznil.
,,Mi pôjdeme aj tak sa nás to moc netýka." Usmiala sa na mňa Alex a potom je Matt chytil za ruku a preplietol si s ňou prsty. Tiež som sa usmiala ale ona ma už nevidela. Thomas niečo pošepkal Zoe a ona prikývla. Zobrala Andrea za ruku a ťahala ho von z miestnosti.
,,Myslím, že najskôr si to musíme vyriešiť mi. Potom odídem ja a príde Andrej." Zhlboka sa nadýchol a natiahol za mnou ruku. Prijala som ju a on ma silno objal. A začal mi šepkať do ucha pri čom sa musel troška zohnúť. Som predsa len menšia než on.
,,Bell ty vieš, že ťa milujem. Tak moc ako len brat môže milovať sestru. A chcem aby si bola šťastná. A vidím čo s tebou robí Dylan, to isté čo so mnou robí Zoe..." Na chvíľku sa odmlčal a usmial. Cítila som ten úsmev.,,....Preto viem, že Dylana potrebuješ. Tiež viem, že by to nikdy nespravil naročky. Trpel už dosť. Prenesiem ti veci a potom pošlem Andrea." Dopovedal odtiahol sa a ešte objal s úškrnom Dylana. Ten mu úškrn opätoval.
Keď zmizol za dverami vrhla som sa Dylanovi do náručia. On si ma pritiahol ešte bližšie a hladkal ma po chrbte. Schovala som si hlavu do jeho hrude a počúvala tlkot srdca. Srdca, ktoré bije pre mňa. Tak isto ako to moje preneho.
,,Milujem ťa." Šepol a odtiahol sa aby ma mohol pobozkať.
,,Milujem ťa." Šepla som aj ja.
,,Ooo ste spolu tak krásny." Otráveným hlasom povedal Andrej, ktorý sa tu teraz zjavil. ,,Skôr než jeden z vás niečo povie, áno viem Bell je tvoja aj tak ma oči iba pre teba a áno dám jej pokoj ale mohli by sme byť aspoň priatelia." Dylan hneď podráždene zavrčal a postavil sa predo mňa. Prekrútila som očami.,,Dylan s tým asi moc nesúhlasí čiže z vás asi kamaráti nikdy nebudú. Ale pohode mi môžme." Usmiala som sa ešte posledný krát na Andrea a ťahala som Dylana do izby.
***
,,Sú tu šaty!" Zakričala Sabin a ja som pribehla do Zoinej izby. ,,O pol 6 dole budú sa výtať hostia. Sú to ministri a poslanci alebo len ľudia čo niečo znamenajú. Príde ich 50. Zajtra, pozajtra, popozajtra a popopozajtra tiež bude ples. Usporiadáva ho moja rodina každý rok. Tento sme jeho súčasťou aj mi. Niektorý vedia o tom, že sme vlci iný zas nie. Preto si treba dávať pozor na to čo poviete. Keď o vás vedia vycítite to. Oblečte sa prichystajte sa a ja neviem čo všetko, o pol dole." Položila niekoľko krabíc na zem a išla preč.
Zoe krabice dvihla a zobrala ich do izby. Asi sa pripravujeme u nej.
Pustila som hudbu.Začala som otvárať krabice zatiaľ čo Zoe vbehla do sprchy a Alex ešte šla pre všetky veci čo asi budeme potrebovať. Počula som, že každý deň je iný druh šiat alebo iná farba. Dnes sú asi krátke šaty. Uškrnula som sa a do radu som vyberala všetko čo bolo v krabiciach. Popritom som z plného hrdla spievala pesníčku, ktorá práve hral.
YOU ARE READING
Vlčí dar |Dokončené|
WerewolfZačujem zavýjanie niekde v diaľke, v lese. Pozriem sa nad seba, je spln. Rozbehnem sa, bežím za tým zavíjaním. Naskakuje mi husia koža ale bežím ďalej. Zavriem oči. Bežím a cítim sa voľná. Neviazaná, mám pocit, že môžem všetko. Začnem sa smiať a zrý...