18.Kapitola

1.4K 123 0
                                    

Včerajší obed bol naozaj vynikajúci, poobede sme len oddychovali, čiže pohodička. Ale momentálne ma zaujíma prečo práve vo sprche rozmýšľam nad včerajškom. „Zlato nie, že by mi vadilo, že v sprche tráviš tak veľa času ale ak nechceš aby som ťa s tej sprchy odniesol po zlom tak vylez už. Ide sa hrať hra." Neochotne som teda radšej vyliezla. Po chvíli som už bola aj vonku s kúpeľne. Mala som oblečené - hore. A urobila som si cop. Pol jari je už za nami a vonku je dosť teplo. Vyskočila som na Dylana a zachytila som sa na ňom nohami. On ma ochotne zachytil a šli sme dole sa najesť. Všetci už jedli.„ Dylan čo bude s mojim tréningom?" Spýtala som sa keď ma niesol dole schodmi. „S Thomom sme usúdili, že základ vieš a ostatné sa musíš naučiť sama. " Odpovedal a položil ma na zem. Ešte som ho nežne pobozkala a šla som sa najesť aj ja. 

***

  „ Baby o 2 vonku, zahráme sa hru." Oznámil nám Thomas a nechal nás tu hore samé. „Máš pravdu Thomas je pekný ale ja neviem je to predsa sukničkár čo ak ti ublíži?" Pokračovala v rozhovore Alex a poškrabala Loe za uškom.„Keby bol kurva len pekný, prekúsla by som to. Mne sa páči, možno.....ho aj milujem. Ja neviem. Sama dobre vieš, že ja som mala tie chalana len na noc." Odpovedala Zoe. Ja som radšej bola ticho a škrabala Lúa za uchom. Met je vonku z chalanmi a Mal škrabká zas Zoe. „Ja viem ale potom budem ja tá čo mu rozdrbe hubu jasné?" Povedala Alex a všetky sme sa začali smiať. „ Zo sama dobre vieš, že ľudí láska mení. Myslím si, že by si oňho mala bojovať. Viem byť milý keď chce, včera sme sa rozprávali a nazval ma sestričkou. Ale ak ti teda ublíži tak mu rozdrbem hubu s Al." Konečne som sa aj ja pripojila do rozhovoru. „ Ale Zo miluješ ho?" Opýtala som sa ešte.  Mlčala. 

***

  „Takže pravidlá sú ľahké ale dajte mi ešte chvíľku kým nejaké vymyslím." Po Thomosovej vete sme sa začali smiať. „Hrá sa iba vo vyznačenej časti. Sami poznáte čo je vyznačené teraz ju Dylan uzavrel a iba on po povedaní jedného slova ju môže otvoriť. Môžte používať vlkov a premieňať sa. Hrá sa to tak, že sme 5 čiže každý z vás dostane 4 náramky. Vy musíte získať jeden náramok od ostatných. A nedbajte na to ako mu ublížite. Horšie rany sa budú ošetrovať večer, ak nebudete vládať jednoducho si sadnite a oddychujte. S jemnejšími ranami sa hrá ďalej. Kto bude mať prvý všetkých náramky na svojej ruke vyhráva. Chápeme sa?" Dokončil Thomas svoj dlhý monológ a hra sa mohla začať. Označená bola dosť veľká časť lesa čiže toto bude sranda. Ako vlk som sa rozbehla preč a Lú po mojom boku. Schovaj sa Prikázala som mu v mysli. On poslúchol a schoval sa. A čo teraz? Pýtala som sa sama seba. Spojenectvo s nikým nechcem. Za tedy. Zastala som u dosť ďaleko. Poobzerala som sa či nikoho nevidím, ale nikto tu nieje. Myklo ma, na pravo beží Zoe. Pri behu aj celkovo došľapuje jemne. Zamierila som za ňou. Už som ju videla. Lúovi som ukázala nech sleduje okolie a keď nájde Mal nech ju zamestná. Zoe zastala asi ma zacítila. Na nič som nečakala a skočila som po nej. Začala sa spierať, zachytila ma pazúrmi a zhodila ma z chrptu. Na zem som dopadla ešte ako vlk ale hneď som sa postavila a premenila. Ako som čakala zo zadu na mňa skočila Mal ale Lú ju šikovne striasol a odhodil preč. Ja som sa ďalej sústreďovala na Zo. Stratila sa mi z dohľadu ale cítila som, že je tu. Išla na mňa zozadu skočiť ale ja som sa rýchlo otočila a chytila som jej hlavu. Metala sebou a nohami do mňa škriabala ale ja som stisk na jej hlave nepovolila. Zvrieskla som keď trafila nohu. Stisk som zosílila a ona po chvíli ustúpila a premenila sa na človeka. Chytila ma za poranenú nohu a hodila ma do stromu. Sme vlci máme naozaj neprirodzenú silu. Už chápem aké to je používať vlčiu časť aj keď som človek. Po tresknutí o strom som bolestivo zvrieskla ale nechcela som to vzdať. Postavila som sa a bežala som po nej. Jednoducho sa mi vyhla a trafila ma nohou do tváre. Bili sme sa ešte hodnú chvíľu. Potom sme u skončili na zemi. Zo bola na mne a nad hlavou mi rukou držala jednou rukou moje ruky a druhou mi odopínala náramok. Ja som sa však spierala. Už ho mala takmer odopnutý keď sme sa vymenili a ja som bola na nej. Polachky som jej odopla náramok a pripla si ho. Zdvihla som sa s nej a ako vlk som bežala čo najrýchlejšie preč. Ona vak nebežala za mnou. Prečo? veď nemá môj náramok. Zastala som a premenila sa na človeka. A kurva. Ona ho má. Obzrela som sa a videla som vyškierajúcu Zo s mojim náramkom ako si ho pripína. Super. Premenila som sa a bežala som ďalej. Lú sa po chvíli zaradil vedľa mňa. Bol neviditeľný. A nebol ani moc zranení ja som vyzerala horšie. Škrabanec na tvári a na nohe. A o chrpte ani nehovorím. Po chvíli sa vedľa mňa ziavil vlk. Šedý vlk. Alex. Nevyzerala bohvie ako dobre. Asi stretla jedného z chalanov. Kúsla som ju do hlavy a otočila ju tak. Padla na zem a premenila sa. Nedalo sa jej postaviť hlava sa jej zakrútila a zaľahla naspäť. Nekúsla som ju moc ale asi schytala dosť od chlapcov. Zo to mi ešte zaplatia. Na ruke však mala Thomasov náramok. Rýchlo som odopla jeden jej a bežala na miesto kde som cítila Thomasovu stopu. Keď som tam prišla Thomas tam však nebol. Bol tam Dylan. Pozrel na mňa a premenil sa na človeka. Podyšiel ku mne a pohladkal ma po líci. Ja som ho však udrela do brucha a on si kľakol, ťažko vzdychal a chytil sa za bruchu. Odopla som mu náramok a nechala som ho tak. Pozrela som sa na ruku a mne chýbal ďalší náramok. Otočila som sa a Dylan tam nebol. Iba som sa pousmiala, ani neviem prečo a kráčala som ďalej. Zrazu som nabúrala do niekoho hrude. Zdvihla som hlavu keď som schytala tak, že ma to odhodilo. Pomaly som sa postavila zo zeme a uvidela Metta ako beží na mňa. Lú ho však tesne predo mnou chytil za krk a ťahal preč. Zdvihla som zrak vyššie a zbadala Thomasa. „ Prepáč mi to cica." Povedal a chytal moju ruku. Ja som mu ju vytrhla a asi to nečakal lebo ho dosť zakolísalo keď som ho trafila do tváre. Premenila som sa a škriabla ho na bruchu. On však mňa chytil za krkom a čakal kedy sa premením. Na jeho ruke som si všimla náramky všetkých ostatných. Len ešte nie môj. Jeho náramok ma zjavne len Dylan. A druhý bude môj. Metala a snažila sa vyslobodiť no jeho stisk zosilnel. „Dosť stačilo!" Vykríkol nikto za mnou a ja som hneď vedela, ž je to Dylan. „ Vyhral som!" Povedal a Thomas a pustil. Padla by som na zem lebo som nedokázala nájsť  rovnováhu ale zachytili ma Dylanove ruky.


Ďalšie časť na svete. Odteraz už nebudem pridávať tak skoro ale pokusím sa aspoň raz mono dvakrát do týždňa. Názory na hru. Na Alex, Zoe, na hoc koho. Píšte. Ďakujem za vote a aj za komentíky. Ľúbim vás :*  


Vlčí dar  |Dokončené|Where stories live. Discover now