Part 10

197 20 0
                                    

Konečne som sa dostala k písaniu, takže vám prinášam novú časť. Ďakujem za každú jednu hviezdičku a komentáre. Ste super. Na obrázku máte asi ako by mal vyzerať Levi (schválne, kto vie čo je to za herca?) Užite si čítanie. 

Vaša Lil *


Levi sa prebral, keď sa ozvalo hlasné búchanie na dvere. Trhol sebou tak, že sa spolu s perinou zvalil z pohodlnej postele na tvrdú zem. Našťastie ten kus mäkkej látky zjemnil jeho pád. Pozviechal sa na nohy a s prižmúrenými očami sa vybral ku dverám. Trieskanie prebudilo aj susedov, ktorí už na chodbe neznámemu nadávali za hluk. 

"Pokojne si zavolajte policajtov, je mi to fuk!" Podľa tejto vety okamžite vedel, kto za dverami stojí. 

"Čo tu robíš?" Spýtal sa Vincenta, keď otvoril a pozrel na neho rozospato. Jeho výraz mu dal jasne najavo, že nemá dobrú náladu. Bez pozvania sa vtlačil dnu a zabuchol dvere. 

"Čo asi? Volal si mi asi miliónkrát. Najprv som si myslel, že je to kvôli nej, ale potom ma napadlo, že sa ti možno niečo stalo. Bol som tu pred dvomi hodinami ale nebol si doma. A keď som ti volal späť, už si nedvíhal." Levi si spomenul, že mobil nechal zrejme na dne tašky, ktorú schoval do skrinky.

"Sorry. Nepočul som zvonenie." Vincent sa zamračil a pokračoval nepríjemný tónom.

"Nepočul? Bol som za tvojou mamou, či nevie kde si. Kde si, do čerta bol?" Levi sa nervózne poškriabal na krku a vyslovil prvú lož, čo ho napadla.

"Mal som rande." Jeho kamarát na neho hodil ten najironickejší úškrn, aký mohla jeho tvár vytvoriť. 

"Rande? S kým?"

"Volá sa....Selena?" Levi vedel, že je koniec. Vincent si musel byť istý, že mu klame, čo zrejme tušil už predtým. 

"A priezviskom Goméz, však? Vysyp to! Kde si bol? To rande by som ti nezožral ani keby nejakú kočku podplatíš, aby s tebou šla. Najdlhší rozhovor s babou si mal minule v obchoďáku, keď si si pýtal od predavačky väčšie číslo topánok. Tak to vyklop!" 

"Bol som s Mishou, potrebovala pomôcť s matikou." Vysypal z rukáva druhú lož a tentoraz dúfal, že sa na ňu Vincent chytí. On ho však podozrievavo sledoval, ako pred ním cúva smerom do kuchyne. Akoby mu bránil, aby tam vošiel. 

"Dáš mi pohár vody?" Spýtal sa zrazu a snažil sa pretisnúť okolo neho. 

"Môžme ísť von, ak chceš." Odvetil mu a postavil sa mu ešte viac do cesty. To už Vincenta vytočilo úplne a odsotil ho nabok.

"Misha bola doma! Nemala ani poňatia kde si, tak povieš mi to konečne?" Vletel do kuchyne a rozhliadol sa. Dlho hľadať nemusel. Nový kus nábytku mu udrel okamžite do očí. Levi zostal stáť na prahu a previnilo pozoroval naštvaný výraz svojho kamaráta.

"To si robíš prdel!" 

"Vincent!" Zvolala Winifred, hoci dávno vedela, že je to on, s kým sa Levi rozprával. 

"Nemal si mu to hovoriť!" Obviňujúco nasmerovala pohľad k Levimu ale hneď jej došlo, že ju nemôže počuť. 

"Nemal? Čo si mu nasľubovala, hm? Akými kravinami si mu pomútila mozog?" 

"Bol to môj nápad!"

"Ja som nič nespravila, veď ma nepočuje!" Vyslovili obidvaja naraz a Vincent behal pohľadom z jedného na druhého. Netušil na koho sa viac má hnevať. Hlasno dýchal a skôr než sa jeho kamarát spamätal, držal ho za tričko pod krkom a tresol ním o stenu.

"Ty si sa zbláznil? Videl si toho chlapa! Chceš sa nechať zabiť?"

"A keď zabijú ju, tak je to okej?" Vincent sklopil zrak a potom pokračoval chladným hlasom.

"Počul si ho, je nebezpečná!" 

"Ako môžeš vedieť, že neklamal? Celé sa mi to nezdá!" 

"Je mi fuk či klamal alebo nie! Je mi jedno, čo s ňou spravia! Nechcem s ňou mať už nič spoločné!" Šepkal ale chcel si byť istý, že ho Winifred počuje. 

"Ty sviniar!" Zanadávala s prižmúrenými očami. Vincent sa odtrhol od Leviho, postavil sa rovno pred ňu a ukázal na ňu prstom. 

"Vyhrážali sa nám a to len preto, že som ťa v tom debilnom zrkadle videl!"

"Sľúbil si mi, že mi pomôžeš! Sľúbil si to!" Vyhŕkla na neho nenávistne no s ním to vôbec nepohlo.

"Nie je to moja vec! Netuším čo si zač, nič som o tebe nezistil! Žiadnu Winifred Margaret Lamb Wellsovú som nenašiel! Neexistuješ! Pochybujem, že si mi vôbec povedala správne meno! A nedovolím, aby sa môjmu kamarátovi niečo stalo. Nie kvôli tebe!" Zrazu schytil rám zrkadla a nahol ho dopredu.

"Čo robíš?"  Zvolali obaja naraz, Levi k nemu pribehol a snažil sa ho zastaviť, ale Vincent bol rýchlejší. Svojho kamaráta odstrčil nabok a ruku zo zrkadla pustil dolu. Pád už bol nezastaviteľný. Rám so sklom sa prevážil cez hranu stola a spadol na zem. Kuchyňou sa ozval tupý náraz a Vincent sa letmo usmial. 

"Konečne bude pokoj!" Ignoroval Leviho obviňujúci výraz, ktorým ho prepaľoval. Cítil úľavu. Nielen preto, že boli obaja v bezpečí pred tým spoločenstvom, či čo to bolo. Ale aj preto, že stále pochyboval o tom, či nie je blázon a všetko si to len nenamýšľa. Konečne si mohol vydýchnuť a hodiť nejaké divné dievča v zrkadle za hlavu.


Poslovia padlej hviezdyWhere stories live. Discover now