"Ashley, nema šanse da ćemo uspjeti ući unutra, red je ogroman." Požalim se, ruka mi završi u zraku pokazajući na ogroman red ispred nas. "Uostalom, smrzavam se."
"To nije moj problem." Otvorim usta u nevjerici kako bi joj odgovorila, ali me prekine. "Ima najmanje pedeset ljudi, brzo ćemo biti unutra." Doda.
Da, baš. Dok uđemo unutra već ću biti ledena skulptura.
"Kakvih pedeset ljudi, jebote! Ashley ovdje je najmanje sto ljudi!" Povisim ton dok obgrlim samu sebe kako bi se ugrijala.
"Pededet ljudi više, manje, nije važno. Čekati ćemo ovdje dok ne uđemo unutra." Lupi nogom o pod kako bi dokazala kako je njezina riječ zadnja.
Provedemo par minuta u tišini sve dok me ne uhvati za ruku i povuče za sobom. "Kojeg vraga radiš?" Procijedim kroz zube, pokušavajući ignorirati žaljenja ostalih ljudi u redu.
"Samo šuti i prati ono što radim." Prošapta, odmah se zaustavimo ispred ogromnom lika koji pregledava osobne.
"Gdje vi mislite da idete?" Progovori, a Ashley mu uputi zavodljivi osmijeh. Stavim ruke u džepove svoje kožne jakne kako bi se barem malo ugrijala.
"Što? Misliš da će me tvoj osmijeh i treptanje tih umjetnih trepavica šarmirati?" Progovara dosađeno. Rašire mi se oči na njegovu izjavu i već mogu zamisliti Ashley kako ga guši. Ako postoji neka žena koja nema umjetne trepavice, onda je to Ashley. Doslovno mogu vidjeti paru iz njezinih ušiju.
Zadivljeno se dam korak unatrag kako bi dobila bolji pogled na scenu ispred mene. Lik je možda višlji za dvije glave od mene i Ashley, ali svejedno je ne bih podcjenjivala.
"Slušaj, moramo na wc. Hitno je!" Uzvikne izenrvirano. Iza mene nastane žamor zbog čega se okrenem kako bih bacila pogled na još veći red. "Nije me briga što ti moraš na wc, a sad crta, zadržavaš red." Krene je uhvatiti za nadlakticu, ali se odmakne.
"Prijateljica mi je trudna i vrlo je važno da ako joj se piša, da piša. A ti trenutačno to ne omogućavaš. Pobogu, žena je trudna!" Počne da viče iz sveg glasa. Kunem se Ashley, ako danas ne umreš nećeš nikada.
Nabildani lik baci pogled na mene i ja se nevino nasmiješim. Odmjeri me od glave do pete pa ponovno prebaci pogled na moje oči.
"Gdje ti je trbuh?" Upita iz vedra neba.
"Oprosti?"
"Pitao sam gdje ti je trbuh?"
"Tek je prošlo mjesec dana, daj ženi mira!" Ashley se ubaci i u sebi joj zahvalim.
"Ako je trudna što radi u klubu?"
Samo nas pusti unutra, jebote!
"Zar žena ne smije imati odmor nakon napornog dana. Slušaj, ako nas ne pustiš- "
"Ulazite unutra zadržavate red." Grubo kaže, a Ashley nabaci veliki kez na svoje lice.
"Vidiš nije bilo teško." Kaže, zadovoljno se smiješeći.
"Ozbiljno Ashley? Tri tjedana trudna? Od svih mogućih ideja ti izlaješ baš onu najgoru."
Glasna glazba popuni moje uši, kao što je miris alkohola i cigareta popunio moje nosnice. Titranje led reflektora obasjava mnoštvo ljudi koji sigurno izgledaju kao da provode dobro vrijeme. Pogled mi proleti prema ogromnom šanku iza kojega stoji par konobara. Skoro su svi na nogama i plešu, dok ostali sjede na kožnim foteljama i ispijaju svoje piće ili se bare s nekime.
"Dosta od tome, idemo se zabaviti!" Ashley se nagne prema meni i poviče kako bi je čula. Pojuri prema šanku te ja odmah krenem za njom. Znam da ću je izgubiti kad tad u ovoj masi ljudi, ali ne želim da to bude baš sad.
YOU ARE READING
The Mafia Boss
RomanceStephanie Johnson je ambiciozna djevojka koja svim silama želi vratiti svoj stari život natrag, ali to je naprosto nemoguće. Kada se nakon napornih šest godina vrati u New York, Stephanie očekuje da joj život krene uzbrdo, ali kada ode na razgovor z...