Voljela bih da mogu reći da nema apsolutno ništa zanimljivo u promatranju nove radnice kako stoji nasred puta s ugledalom u jednoj ruci i pincetom u drugoj te svojoj prijateljici - koja ne radi u ovoj firmi - čupa obrve, ali kada bih to rekla lagala bih. Vrlo sam fascinirana manjkom inteligencije zaposlenika ove firme.
" Ne znam kako je mogla nositi istu majicu dva rada za redom! Cura je stvarno užas!" Zgroženo progovara djevojka koja radi ovdje. Cijelo vrijeme komentiraju neku djevojku koja je istu majicu nosila dva dana te su užasnute time što nosi odjeću koja je bila u modi prošle godine i sada više nije.
Dosta mi je ovoga. Zaklopim oči i duboko udahnem te se okrenem kako bi otišla u svoj ured, ali mi netko presiječe put.
"Zdravo malena." Svaki put kada ga vidim samo se zaljubim iznova i iznova. Ima taj neki utjecaj na mene koji tjera moja koljena da zaklecaju, a srce poskoči.
"Sjećaš se kad smo se upoznali? Kad sam došla na razgovor za posao?" Upitam nagnuvši glavu u stranu
"Mhm." Hrapavo promrmlja.
"Sjećaš li se također kada si rekao kako tu rade izvrsni zaposlenici?" Zataknem pobjegli pramen iza uha te prekrižim ruke uz prsa.
"Mhmm." Vragolasti smiješak zaigra u kutu njegovih usana.
"Srećo, možda bi s ovim bambijem htio ponovno porazgovarati." Pogledom mu pokažem prema njoj, a on se na glas nasmije - onako iz srca, kao da ga baš zabavljam. Zaposlenici koji prolaze upute nam začuđen i vrlo zainteresiran pogled, ali nitko ne pomišlja stati i promatrati nas iako znam da bi vrlo rado to napravili. Valjda nisu navikli da ovako vide Lucasa s nekom curom. U redu, osim onih ostalih plastičnih izdanja koji bi tu došli samo po jednu stvar i kada bi ju dobile otišle bi.
"Malena, hajde mi reci razlog zašto bi to napravio" Korakne prema meni i miris njegova parfema uvuče mi se u nosnice. "Ljubomorna?"
"Zašto bih ja bila ljubomorna?" Bezobrazno odgovorim.
"Pa zato jer smo-"
"Ajme meni, ne Lucase!" Počnem mahati rukama kako bih ga odmah zaustavila. Ne mogu vjerovati da je i s njom spavao. "Stoji tu već dvadeset minuta i čupa prijateljici obrve. Dvadeset minuta! Trebala bi raditi, a ne čupati obrve i ogovarati neku curu kako nosi odjeću koja je izašla iz mode!" Sva zadihana pogledam ga u oči pritom stavivši ruke na kukove.
Obliže usnice potom se nagnuvši bliže meni kako bi bio samo centimetar udaljen od mojih usnica.
"A ti tu stojiš dvadeset minuta i gledaš njih kako čupaju obrve umjesto da radiš?" Pokaže mi osmijeh koji obara žene s nogu. Iznervirano ga pogledam.
"Znaš što? Zaboravi. Idem i ja zvati Ashley pa ćemo zajedno tu stajati i čupati obrve." Krenem ga zaobići, ali njegova ruka oko moga struka me zaustavi.
"PMS?"
"Ha?"
"Malena, jesu li ti oni dani u mjesecu?"
Čovjek te poznaje u dušu...
"Lucase, molim te ne stvaraj mi nelagodu. Također, ti dani u mjesecu su bili prije dva tjedna." Zacrvenim se cijela.
"Malena, svaki dan smo zajedno goli u krevetu i tebe sram kada kažem da si možda u PMS-u?" Prsti mu nađu put na stražnji dio mog vrata te me počne masirati oslobađajući me napetosti koje se nakupila. "I ja i ti znamo da tad nisu bili ti dani u mjesecu. Nisam budala, spavali smo skupa istu večer, a i ne lažeš dobro."
Znam da nije budala. Ja sam isto glupa što sam istu večer išla spavati s njime. Znam ja lagati - nije to nešto s čime bi se trebala hvaliti - ali kada sam s Lucasom on svaku moju laž prokuži.
STAI LEGGENDO
The Mafia Boss
Storie d'amoreStephanie Johnson je ambiciozna djevojka koja svim silama želi vratiti svoj stari život natrag, ali to je naprosto nemoguće. Kada se nakon napornih šest godina vrati u New York, Stephanie očekuje da joj život krene uzbrdo, ali kada ode na razgovor z...