U životu je važno donostiti prave odluke jer u suprotnom sve može otići kvragu. Ali ja sam trenutnačno nesposobna razmišljati ispravno i jedine dvije opcije koje imam su užasne. Ne želim izigrati Lucasa i izazvati vraga - od toga ništa dobro neće izaći, ali ako ostanem onda ponovno sve može otići u krivom smjeru. Ako ćemo razgovarati razgovor sigurno neće biti med i mlijeko. Što ako postane agresivan i okonča moj život u sekundi? Sigurna sam da mu to ne bi bilo prvi put da je napravio.
Možda sam previše okrutna? Kroz ovo vrijeme koje znam Lucasa otkrila sam i njegove druge strane za koje nikada ne bi znala da postoje da mi ih nije pokazao. Sigurna sam da postoji nešto više od samo Lucasa Kingstona. Znam da ga ne bi trebala suditi toliko jer sam svojim vlastitim očima vidjela da postoji šansa da se promijeni.
Mogu se okrenuti i otići - ako to napravim, hoću li požaliti? Ovo je možda moja prilika za odgovorima, prilika da saznam zašto je Lucas...
Ne lupetaj gluposti. To što je pristao na razgovor ne znači da će ti sad otvoriti dušu, glasić u meni se oglasi i odmah se naježim na njegove oštre riječi.
Ali u pravu je, naravno da neće voditi otvoren razgovor sa mnom. Iako sam gladna za odgovorima, znam da neću dobiti odgovore na sva pitanja. Kako je moja mama govorila: "Ponekad je istinu najbolje držati zaključanu." Nikada nisam razmišljala o njezinim riječima sve do sad.
Ne može istina toliko boljeti, zar ne?
Koga zezam? Naravno da može! Osjetila sam to na vlastitoj koži.
Mogu ja ovo! Trebam držati otvoreni um i upijati svaku Lucasovu riječ - možda jedino tako dođem do odgovora na koja mi sigurno neće odgovoriti.
Noge mi se same od sebe počnu pomicati i nađem se u dnevnom boravku. Iako su boje nekako... obične, ugodno je za boravak. Sve je čisto i stvarno me zanima da li Lucas sam čisti ili ima spremačicu.
Lucas sa krpom? To bi trebalo snimiti. Nasmijem se na svoju pomisao i pogledam prostor oko sebe.Moj pogled padne na figuri pored lifta i odmah se zgrcenem sa zrakom, osmijeh padne s mojeg lica u istom trenutku. Je li on sigurno stvaran?
"Sviđa ti se?"
Tvoja seksi figura ili prokleto lijepi stan?
"Mhm, lijepo je." Prošaptam tiho gledajući u slike na zidu umjesto njega. Odgovorila sam na njegovo pitanje koje se odnosilo na stan - ali sam odgovorila na pitanje oko njegove seksi figure koje mi se motalo po glavi.
I kako bi ja trebala imati razgovor s njime kada izgleda poput grčkog boga? Gotovo je nemoguće razmišljati pored njega sa čistim umom.
"Viski?" Upita koračajući prema kauču pored kojeg se nalazi tamno smeđi stolić sa viskijem i čašama na njemu. Odmahnem glavom i nastavim se diviti prizoru ispred sebe - pogled na New York je predivan. "Sigurno nećeš?"
Koja mu je ovo taktika? Napiti me dok nisam sposobna stajati i onda razgovarati sa mnom kako se sutra ničega ne bi sjetila?
Ili jednostavno želi s tobom u krevet.
Mentalno počnem vrištati na svoj unutarnji glas i zaklopim oči. Ovo je tako iscrpljujuće.
"Došla sam razgovarati, a ne piti viski." Odlučim preokrenuti karte i krenuti ravno na stvar. Barem mi je to bio plan. Popije cijeli viski iz čaše - to bi nekome izgledala kao obična radnja, ali u meni je pomutilo toliko toga da se trenutačno ne mogu sjetiti ni svoga imena. Tko je znao da ispijanje piće može izgledati tako... seksi?
Ajme meni, koji mi je vrag?! Saberi se Stephanie!
"Ti ne gubiš vrijeme." Zahohita se ispod daha - ali to nije bilo hihotanje jer je nešto smiješno, mogla sam primjetiti dozu neke gorčine koja me je zbunila.
YOU ARE READING
The Mafia Boss
RomanceStephanie Johnson je ambiciozna djevojka koja svim silama želi vratiti svoj stari život natrag, ali to je naprosto nemoguće. Kada se nakon napornih šest godina vrati u New York, Stephanie očekuje da joj život krene uzbrdo, ali kada ode na razgovor z...