Stephanie's POV
"Pazite gdje stajete," reče tiho pokazavši prema lokvi. Ashley se zahihoće te mu podari osmijeh.
"Baš si džentlemen." Zavodljivo prodahće pritom mu položivši dlan na rame. Dlanima se lupnem po bokovima, te uputim Ashley oštar pogled. "Ashley idemo," izustim ozbiljno iako u sebi, zapravo, umirem od smijeha.
"Evo, evo, idem!" Prevrne očima. "Nisam ti pas da mi se tako obraćaš," prošapće djetinjasto napučenih usana.
Uhvativši je pod ruku, povučem je k sebi te se uputimo prema liftu. "Mirno psiću!" Povičem s osmijehom. Položim ruku na njezinu glavu te joj razbarušim kosu.
"Stephanie!" Poviče otvorenih ustiju.
Prevrnem očima s osmijehom na usnama. Vrata dizala se otvore te uđemo unutra. Ugledam svoj odraz u ogledalu i automatski se grimasa nađe na mome licu. Maskara mi se cijela razmazala ispod očiju, ne mogu vjerovati da mi Ashley ništa nije rekla. Dlanovima prođem po crnom đžemperu kako bi makla dosadne mucice te nabrzaka svežem kosu u neurdenu pundžu na vrh glave koja više liči na govno nego na pundžu.
Usmjerim pogled prema Ashley koja praktički slini za ovim muškarcem koji pazi na nas, nisam ga ni ime pitala - toliko o pristojnosti. Neki dan je dobila broj od onog konobara i dogovorila se s njime da će se naći, a sad slini za ovime. Neugoda koja zrači iz njega lebdi dizalom sve dok se ne začuje zvonce i vrata lifta se ne otvore. Lik je praktički izdahno s olakšanjem. .
"Ashley ostavi ga na miru, samo što ga jadnog ne siluješ." Tiho procijedim kroz zube kako me ne bi čuo. Pogleda me u nevjerici. "Jesam li ja kriva što volim muški rod?"
"Jesi li-"
"Pomaknite se za milimetar i pucat ću!" Čuvarov jak glas izvuče mene iz Ashley iz našeg malog filma i natjera nas da podignemo pogled. Isuse Kriste, imamo što i za vidjeti.
Prekrasna žena crvene kratke kose do ramena stoji ispred nas s pištoljem u jednoj ruci i čašom vina u drugoj. Zabljesne nas osmijehom, a bome i dugom crvenom haljinom sa šljokicama koja je savršeno priljepljena uz njezino vitko tijelo. Izražene crte lica i jagodice te tanki nos čine je savršenim kandidatom za modela.
Zaledim se na mjestu, a isto mogu reći i za Ashley. Mislim kako se sada u potpunosti otrijeznila. Želim reći nešto, jebeno bilo šta, ali usta kao da su mi se smrzla i odjednom sam zaboravila pričati.
"Jebeno sam ozbiljan, napravite još jedan korak-" Pucanj odjekne stanom. Ashley vrišti dok ja ukipljena stojim na mjestu dok moj pogled polako ide prema tijelu na podu. Ashley je reagirala prije mene. Sa suzama na obrazima klekne pored zaštitara i dlanove položi na njegov trbuh odakle teče krv.
"Kako se zoveš?" Upita ga pokušavajući ostati pribrana ali ne uspijeva. "Fabian." Jedva odgovori dok su njegove oči iz kojih se gasi svjetlost uperene prema stropu.
"Nemoj tamo samo stajati, dođi mi pomoći tu!" Ashley viče na mene i trznem se iz transa. Kleknem sa druge strane Fabiana, nasuprot Ashley, i položim dlanove na njegovu ranu kako bi stvorila jači pritisak. Zaboravila sam da je ona žena još uvijek u istoj prostoriji kao i mi, te da je ona ta koja je kriva za ovaj nered. Vrlo oprezno pogledam u desno i ugledam ju kako ispija vino dok joj osmijeh još uvijek titra na licu. Ashley zašmrče i kaže mi da jače pritisnem. To i uradim. Ona se ustane i krvavim dlanovima prođe po haljini.
"Hoću li i ja završiti kao i on ako odem do kuhinje po krpe?" Unatoč suzama, uspije reći hrabro i snažno. Žena nakrivi glavu u stranu i odmjeri je od glave do pete.
"Srećo, a zašto bi ja bila zainteresirana da te upucam?" Progovara cinično. "Jedina osoba za koju sam zainteresirana je ona." Glavom mahne prema meni iako joj je pogled još uvijek na Ashley. Ashley pritisne šake uz svoj struk te brzo krene prema kuhinji i pokupi krpe te donese obloge. Komotno je mogla uzeti nož i straga napasti ovog monstruma, ali to nije napravila.
أنت تقرأ
The Mafia Boss
عاطفيةStephanie Johnson je ambiciozna djevojka koja svim silama želi vratiti svoj stari život natrag, ali to je naprosto nemoguće. Kada se nakon napornih šest godina vrati u New York, Stephanie očekuje da joj život krene uzbrdo, ali kada ode na razgovor z...