U ovom trenutku sve oko mene je nestalo, sposobna sam se samo fokusirati na njegove meke usne koje rade u skladu s mojima. Ali ne za dugo. Odmahne glavom i odgurne me od njega tako da sam prisiljena stati korak unatrag. U očima mu mogu viditi bijes, strku, i još nešto što ne mogu prepoznati. Poželim se dati naprijed, obgrliti ruke oko njegova vrata i ponovno spojiti naše usne, ali nešto u meni se neće pokrenuti. I onda me je udarilo. Poljubila sam ga, poljubila sam Lucasa Kingstona; osobu koja mi je do sad nanjela samo suze i bol. A evo me ovdje, u glavi vodim bitku kako bi ga ponovno poljubila. I ono najvažnije od svega, što me je posebno šokiralo je to što mi je uzvratio poljubac.
"Nikad, da više nikad nisi ovo napravila." Procijedi bijesno i grubo kroz zube, stiskajući vilicu dok mu riječi izlaze iz usta. Povrijedile su me njegove riječi, jer ja ne žalim toliko koliko bi trebala jer sam ga poljubila. Još jednom odmahne glavom i sa objema rukama u kosi i dubokim izdahom, okrene se i udalji se od mene. Gledam neprekidno u njegova leđa dok mi u potpunosti ne otiđe s vida. Šokirana svojim, ali i njegovim radnjama, trepnem par puta kako bi premotala film koji se desio prije sekunde.
Jagodicama prstiju lagano prelazim po usnama koje su prije sekunde bile uz Lucasove. Ovo je bilo nešto što nisam smjela napraviti, ali svejedno sam napravila. Moji hormoni divljaju i tražu više iako je to nemoguće, a moja pamet viče na mene koliko sam glupa. Zašto sam ga uopće poljubila? Nakon sve boli i patnje koje mi je nanjeo, ja sam svejedeno posegnula za korakom koji je bio preveliki. I pogrešan. Odmahnem glavom u nevjerici i okrenem se prema vratima koji vode na balkon kako bi uzela svježeg zraka jer mi se sada itekako potreban. Ispustim zrak za koji nisam ni znala da držim. Sve ovo mi daje nekakav stres zbog kojeg sam ja kriva. Da ga nisam poljubila ne bi bila u ovoj poziciji gdje razbijam glavu s razmišljanjem. Najgore od svega je to što sam poljubila njega! I svidjelo mi se.
Dala sam mu još jedan razlog zašto bi me mogao ubiti. Znam da nema šanse da se više ikad pojavim u njegovoj tvrtki, ali da li to znači da se više nikada nećemo vidjeti? Zašto uopće razmišljam o tome? Trebala bi biti sretna jer je napokon kraj svemu ovome s Lucasom. Barem ja volim tako misliti.. Bože nemam ni pojma u kakvoj se situaciji nalazim. Samo znam da je sjebana, i to užasno. Ponijela sam se kao da uopće nisam u problemima s njim, a uvalila sam se još i dublje. Da se ovo nije dogodilo možda bi ga mogla pitati o mojoj situaciji. Ali to bi bio vrlo opasan pokret, jer kod Lucas nikada ne znaš što očekivati. Samo znam da smo sad na vrlo tankom ledu.
(***)
"Ove su savršene!" Zadivljeno vikne uzimajući sljedeći par traperica u ruke. Preokrenem očima na istu rečenicu koju je ponovila po stoti put u zadnjih pola sata.
Jedva me je izvukla iz kuće gdje sam svoje jadi topila u čokoladi. Od tad smo prokleta tri sata u shopping centru gdje je Ashley odlučila da potroši plaću. Cijelo ovo vrijeme je obješeno pratim, moleći se Bogu da negdje sjednemo ili da jednostavno otiđemo. Druga opcija mi se čini puno bolja i definitivno glasam za nju.
"Isuse, pogledaj ih!" Unese mi traperice u lice zbog čega se namrštim i dosađeno dam korak unatrag. Bacim pogled na njih i vidim da im fali pola materijala.
"Ashley, pola komada materijala im fali. Pogledaj te rupe."
"Steph, to su takve traperice." Preokrene očima i vrati ih na mjesto. "Zašto si uopće sva tako nadrkana? Ponašaš se kao da su ti potonule sve lađe."
Ashley uopće nisam ništa rekla što se desilo na prokletom okupljanju, jer savršeno dobro znam da bi od toga napravila takvu dramu, a trenutno nisam u volji da se nosim s time. Pokušavala sam maknuti misli s onog poljubaca i cijele večeri sveukupno, ali što jače pokušavam zaboraviti na to, sve jače počinjem misliti o tome. Krivo mi je i užasno mi je žao što sam sve to prešutjela, jer Ashley doslovno zna sve o meni - osim što ne zna je da to da je Lucas vođa mafija i da mi je prijetio da će me ubiti. Također ne zna da me je tješio kada sam se tresla od straha i onda je počeo ponovno biti hladan. A za poljubac nema pojma.
Zanima me što Lucas misli o svemu onome što sam napravila. Pretpostavljam da psuje sve pred sobom jer sam posegnula za onim korakom. Što ako mu se nije svidio poljubac? Meni sigurno je, ali njemu? Uzvratio mi ga je, pa to mora značiti nešto. Imam punu listu pitanja, a ni jedan odgovor.
YOU ARE READING
The Mafia Boss
RomanceStephanie Johnson je ambiciozna djevojka koja svim silama želi vratiti svoj stari život natrag, ali to je naprosto nemoguće. Kada se nakon napornih šest godina vrati u New York, Stephanie očekuje da joj život krene uzbrdo, ali kada ode na razgovor z...