"On ima dosta važnijih stvari za raditi a to ne uključuje krešanje one štrace!"
"Smiri se Damiane! Dosta mi je tvojih sranja, ostavi ga da bude sretan barem jednom u životu." Prepoznam Jessicin glas isto kao i Damianov. "Učiniti ćeš ga ponovno nesretnim samo preko mene mrtve!"
Ostanem ležati u krevetu slušajući prepiranje između Lucasovih roditelja. Štraca? Bila sam nazvana svakakvim stvarima, ali štraca nikada -barem sve do sada.
Moje uši slušaju njih, ali moje tijelo reagira na Lucasa koji ima omotanu ruku preko mojeg struka dok njegova topla prsa griju moja leđa.
"Malena, ne slušaj ih." Progovara hrapavo uz moje uho dok me u isto to vrijeme pritišće bliže k sebi iako sam u već potpuno blizu.
"Malo je teško kad su nam doslovno ispred vrata." Odgovorim poput nekog robota -mrtvo hladno. Cijela moja unutrašnjost boli od prijašnjih akcija, ali sve je totalno vrijedno jer je osjećaj u mome srcu prekrasno neopisiv.
Da nisam čula Damianov glas sigurno bi bila super volje, ali sve je propalo kad sam čula kako riječi napuštaju njegova usta.
"Znaš, nakon seksa bi trebala biti super raspoložena, a ja nemam takav dojam." Okrenem se prema njemu kako bi ga pogledala u oči.
"Zašto me tvoj tata toliko mrzi?" Pitam ga iznenada. "Nisam bila ništa nego ljubazna prema njemu od kad smo došli -barem sam pokušala biti jer bi me ubijao pogledom i samo tako me je otpilio kada sam mu pružila ruku."
Zašto me je toliko briga što Damian misli?
Pa prvo je Lucasov otac, i također nemam pojma ako je upleten u bilo kakva sranja s mafijom. Nemam želju za smrću, vrlo rado bih sačuvala svoj život.
"Rekao sam ti da ne razbijaš glavu oko takvih stvari. Bio je kreten prema tebi i mrzim ga zbog toga kao i zbog mnoštvo ostalih stvari. Nije me briga što misli."
"Ali to ti je ipak tata." Uvjeravam ga kako je ono što Damian misli ipak važno. "Tebi možda nije važno njegovo mišljenje, ali meni jest. Sigurna sam da ćemo sjediti zajedno dok budemo večerali, i što ću onda jesti na miru dok osoba za stolom misli kako sam štraca?"
"Malena..." Umorno zastenje. "Bacimo temu o kretenu sa strane i radimo nešto puno zabavnije..."
Vragolasti pogled spustio se ravno na moje grudi i tek tada shvatim kako je deka maknuta s mene dok ležim pored njega kao od majke rođena. Ali također i primjetim crvenu boju na posteljini, i ne treba mi dugo da shvatim kako se radi o mojoj krvi.
"Ne gledaj u to, promijeniti ćemo je kasnije." Kaže on popevši se na mene. Počne ostavljati mokre poljupce od vrata pa sve do mojeg trbuha koji se naježio od užitka kojeg stvaraju njegove usne.
"Mmmm, mislim da ćemo zakasniti na večeru." Govorim mu dok pogled bacam na sat koji pokazuje da je pola sedam.
"O čemu pričaš? Ja upravo jedem svoju večeru." S tim riječima pređe po mojoj mokroj intimi koja je toliko dugo vrištala za njegov dodir.
"Oh Isuse Kriste." Ovo definitivno nije najpametnija stvar za raditi dok se njegovi roditelji svađaju ispred naših vrata. "Lucase, n-netko će nas čuti." Jedva progovaram.
Pređe jezikom preko moje intime a onda zagrize. Zavrištim njegovo ime u boli ali i od užitka.
"Lucase? Koji se vrag tamo događa?" Jessicin glas je sve što čujem i odjednom zaboravim što mi je Lucas uopće radio.
"Jebu se, zar nije očito?" Isti tren kad čujem bijes u Damianovom glasu, maknem Lucasa sa sebe i prekrijem se s dekom.
"Zar nije očito da seksu treba privatnost?" Lucas poviče frustrirano. "Imate pet sekundi da se oboje maknete iz ovog djela kuće."
ESTÁS LEYENDO
The Mafia Boss
RomanceStephanie Johnson je ambiciozna djevojka koja svim silama želi vratiti svoj stari život natrag, ali to je naprosto nemoguće. Kada se nakon napornih šest godina vrati u New York, Stephanie očekuje da joj život krene uzbrdo, ali kada ode na razgovor z...