Max ágyán ülünk egy pizzás dobozzal közöttünk és a tartalmát fogyasztjuk nagy bőszen. Bár, ha jobban megnézzük én inkább csak én tömöm magamba és Max szépen lassan fogyasztja az Ő részét.- Lehet egy kérdésem? – pillant rám. Éppen egy jó nagyot harapok a szeletembe, így még ha akartam volna se tudok válaszolni, így csak bólintottam. – Mit sportolsz?
- Miből gondolod, hogy sportolok valamit? – nyelem le a falatot.
- Múltkor megjegyezted...
- Ó... - nem hittem, hogy megjegyezi.
- Bizony ó... - nevet fel. – Nos?
- Furcsán fogsz rám nézni... - sosem szerettem a lovaglásról beszélni. Vagy igazából csak megszoktam, hogy nem igazán érdekel senkit. – Lovagolok.
- Lovagolsz? – szemöldökei, majd a homloka közepéig felszaladnak. – Na, ezt nem néztem volna ki belőled.
- Miért? Valami baj van vele?
- Nem nincs... - próbál magyarázkodni. – Egyszerűen olyan törékenynek tűnsz a lovagláshoz.
- Törékenynek? – háborodom fel. – Én minden vagyok csak nem törékeny!
- Azt hiszem ebből már nem magyarázom ki magam... – morogja. – Mindegy. Nem nézem ki belőled, pont úgy, mint sok mindent. Elég összetett személyiség vagy...
- Ezt bóknak veszem – kuncogok. Elővettem a telefonom és az orra elé tartom a képeimet. – Tessék.
- Mi van vele? – néz rám, majd a telefonra.
- Mi lenne? Nem vagy kíváncsi, hogy nézek ki a mindennapokban?
- De – elveszi a telefont és sorra nézi végig a képeket. – Mindegyiket megnézhetem?
- Nem hiszem, hogy van olyan, amit titkolnom kellene... szóval csak nyugodtan – átmászok mellé és nézem, ahogy sorra és sorra végig lapozza őket.
- Ez ki? – mutatott Benre. – Elég sok képeden szerepel... mintha az ex-ed lenne, akiről nem akarsz kitörölni a képeket.
- Az ex-em? – nevetek fel. – Ő Benjamin... az egyik barátom.
- Elég jó barát lehet...
- Nana! Valaki féltékeny! – húzom az agyát.
- Nem vagyok féltékeny... csak kíváncsi voltam – egy képnél megáll. Odanyúltam és én léptem tovább mivel nem szerettem azt a képet.
- Ez te vagy? – lepődik meg és lapoz vissza. Tökéletes smink és szépen belőtt haj. Ruha, amely kiemeli a szépségeimet és elfedi a hátrányaimat. Persze, hogy nem ismer meg, még talán én sem ismertem fel a lányt, aki a tükörből nézett vissza.
- Igen... - húztam el a szám. Egy csajos görbe délután volt egy Anyával és a húgommal, aki nagyon szerettet volna kifesteni. Persze aztán nem maradhatott el a ruha, így aztán lefényképezte a mestermunkáját is.
- Ez káprázatos Rosie... gyönyörű vagy – mondja áhítatossággal. – Nem, mintha a mindennapokban nem lennél szép.
- Fejezd be – pirulok el. – Aggódj inkább Ben miatt. Azt legalább tudom, valahogy kezelni.
- Nem ismered magad – rázza a fejét, majd tovább lépett. A fejem a vállára hajtottam és figyeltem, hogy miket néz. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a kamerát nyitja meg és fotót akar készíteni.
- Ne – húzódok el. – Nem vagyok jó formában.
- Csak egyet – biggyeszti le az ajkait. – Kérlek...
YOU ARE READING
Changes In My Life ~ Max V. |✅|
FanfictionRosie egyszerűen éli a mindennapjait. Minden napja szinte ugyanúgy telik és az őt nem is zavarja. El van a maga világában és nem is nagyon akar rajta változtatni. Viszont a húga szülinapi ajándéka teljesen felforgatja az életét. Megismerkedik azzal...