Спряхме пред една врата и Бела почука. Отвътре се чуваше музика и след като никой не отвори тя влезе направо, а аз я последвах.
- Белааа! - чух познат глас, а не след дълго установих, че това бе Зизи. - ааа! - възкликна той, щом ме видя и покри устата си с ръце. - Моето ангелче! - прегърна и мен.
- Познавате ли се? - попита Бела.
- Разбира се! Преди няколко дни гримирах това бонбонче! - отговори Зизи, като все още ме прегръщаше силно. - пак се срещаме, човек ще каже, че Ню Йорк е малък град. - изкикоти се той, а ние с Бела се спогледахме и се засмяхме.
- Ти ли ще ме гримираш? - попита Бела.
- Не, аз само ще помагам този път.
Бяхме в доста голяма стая. Носеше се музика и беше пълно с хора. Имаше поне трима-четирима фотографа. Имаше пет огледала и пред всяко от тях седеше красиво момиче, докато различни гримьори и стилисти работеха по визията и. Имаше поне около сто тоалета, които бяха закачени на закачалки до стената.
- Елате да седнем, докато дойде време за теб, бейби. - каза Зизи, усмихвайки се на Бела.
Тримата седнахме на едно диванче, като Зизи седна между нас. Гледах моделите... бяха много красиви.
- Е, скъпа. Разкажи ми, защо се разделихте с онзи... с гнездото на глава? - попита Зизи, кръстосвайки крака.
- Не ми се говори, моля те. - поклати леко глава Бела.
- Миличка, не ми казвай, че страдаш! - той отново я придърпа в прегръдка.
- Не, не. Спокойно. - тя се усмихна.
- Скайй! Ти разкажи тогава! Поне при теб нещата са доста добре, ако ме разбираш.. - той се засмя и ме побутна с лакът.
- Да, така е. - усмихнах се, насила.
- Няма да те питам дали си добре, чувал съм доста неща за Зейн и отношението му към момичетата му... - Зизи продължи да се смее истерично, а аз погледнах Бела, която също се засмя леко.
- Зивиъс? - каза едно младо момче с очила.
Зизи се изправи рязко.
- Зи-зи! Аз съм! След малко ще те повикам, Белсс. - той ни прати въздушна целувка и тръгна към моделите, заедно с момчето, което го повика.
YOU ARE READING
they made me his girlfriend. ➸ z.m. [спряна]
Fanfiction" Завърших гимназия преди два месеца. Реших да си дам една година почивка, преди университета. Решение, за което може би винаги ще съжалявам. " ›› zayn malik as himself; ›› lily collins as skyler; - highest ranking: #1 in fanfiction;