Сигурно ви е писнало от моите глупости, но ще се радвам, ако отделите време да прочетете (макар и доста дълга) авторската бележка.Лежах на леглото, чакайки Стейси да излезе от банята. Храната, която бях поръчала, тъкмо бе пристигнала.
- Ох.. - възкликна Стейси, излизайки от банята. - преродих се! - засмя се тя, сядайки до мен.
Аз се изправих и погледнах.
- Това да ти е за урок.
- За урок ли? - погледна ме учудено, прокарвайки пръсти през мократа си коса.
- Да, за урок. Трябва да спреш с пиенето, не ти се отразява добре.
- Скай, скъпа моя... оценявам това, че си толкова загрижена за мен, но наистина ли мислиш, че имам проблем с алкохола? - тя се засмя.
- Стейси, сериозна съм. Не казвам, че имаш проблем с алкохола, но нищо чудно да се появи такъв, след известно време. Ти не можеш да се контролираш.
Тя замълча.
- Уоу - погледна встрани. - не знаех, че ме мислиш за алкохоличка.
- Стейси, стига. Не съм казала това, просто се притеснявам за теб. - седнах до нея и хванах ръцете ѝ.
- Добре, хубаво. Какво искаш от мен? - погледна ме.
- Да вземеш мерки докато все още можеш.
След тези мой думи, настъпи тишина.
Телефонът ми започна да звъни и бързо го взех от леглото.
Беше Зейн.
- Ти се облечи, аз сега идвам и ще можем да закусим. - усмихнах се и излязох от стаята.
- Хей. - казах, щом вдигнах.
- Хей? Само това ли?
- Ъм.. Добро утро господин Малик, как се чувствате днес? - казах и се засмях.
- Това върши работа. - Зейн също се засмя. - как си?
- Добре. Успях да се наспя и дойдох да видя Стейси.
- А тя как се чувства?
- По - добре. Малко се сдърпахме.
- Защо? - той продължи с въпросите.
Въздъхнах.
- Тя не взима нещата на сериозно. Не разбира, че, ако продължава да се отнася така към здравето си скоро ще се превърне в алкохоличка. Опитвам се да ѝ помогна, но..
YOU ARE READING
they made me his girlfriend. ➸ z.m. [спряна]
Fanfiction" Завърших гимназия преди два месеца. Реших да си дам една година почивка, преди университета. Решение, за което може би винаги ще съжалявам. " ›› zayn malik as himself; ›› lily collins as skyler; - highest ranking: #1 in fanfiction;