Sky's POV
Щом се събудих, веднага отворих очи, за да взема телефона си и да видя часа. Минаваше десет, което означава, че най - вероятно леле вече е излязла. Завъртях се леко и отново затворих очи.
Усмихнах се.
Макар и миналата вечер да беше мъчителна, скучна и неприятна, трябва да призная, че беше и една от най - хубавите ми вечери тук. Самият факт, че Зейн ми звънна ми беше достатъчен, за да не мога да заспя до късно вечерта. Бях толкова развълнува. Разговора ни нямаше почти никакъв смисъл, но той ми звънна, само, за да попита дали всичко е наред.
Докато все още си мислех за предната вечер, телефонът ми издаде неприятния звук, уведомяващ ме, че имам съобщения. Обърнах се, взех го и усмивката ми стана още по - голяма.
Рязко се изправих в седнало положение.
- Така.. - казах си тихо.
Беше съобщение от Зейн.
" Добро утро. Тъй като днес нямам много ангажименти ти предлагам да идем да ти потърсим квартира. Мога да говоря и със Зизи, ако искаш. Пиши ми като се събудиш. "
- Ооо.. - закрих лицето си с ръце и прехапах силно долната си устна.
Малко си противоречи с това, което каза снощи, тъй като тогава спомена, че ще има работа, но в момента този факт изобщо не ме интересува.
" Добре. Тъкмо се събудих, когато се оправя ще ти звънна, става ли? "
Прочете го. Добре, прочете го преди четири минути, защо не ми отговаря.
И точно тогава ми звънна. Телефонът ми започна да звъни, а аз просто го гледах. След като се осъзнах си поех дълбоко въздух и издишах, вдигнах.
- Хей, ъъ, да искаш ли когато се оправиш да ми звъннеш и можем да идем да видим мястото, за което говореше Зизи?
- Да, да. Съгласна съм, разбира се. - може би го казах твърде развълнувано, но не можех да скрия емоцията си в момента.
- Добре, значи когато си готова само ми звънни и ще дойда да те взема.
- Супер.
Боже, бях толкова развълнувана. Не помня от кога не съм се чувствала така. Бързо се изправих и започнах да ровя из куфара си, търсейки нещо, което да облека. Нямаше да се престаравам, но няма и да изляза от тук, грозно облечена.
YOU ARE READING
they made me his girlfriend. ➸ z.m. [спряна]
Fanfiction" Завърших гимназия преди два месеца. Реших да си дам една година почивка, преди университета. Решение, за което може би винаги ще съжалявам. " ›› zayn malik as himself; ›› lily collins as skyler; - highest ranking: #1 in fanfiction;